kozzo

Membru
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by kozzo

  1. Salutare! De ceva vreme am o problema cu cutia de viteze. Cand plec dimineata, nicio problema, schimba bine, nu se simte cand bag din N in D sau R. Dupa ce ajunge apa la temperatura optima, apar si problemele. Daca stau la semafor si pun levierul pe N, cand trec din nou in D (sau R) dureaza cam 2 secunde pana cupleaza, iar cuplarea e violenta. Nu se aud zgomote dure, sau ceva de genul asta, e un soc "elastic". Deasemeni, la reducere, se simte un soc , ca si cand cineva ma impins din spate. Daca merg incet, in coloana, uneori, se simte socul cand schimba in treapta a 2-a, insa daca accelerez mai tare, nu mai e asa proeminent. Am schimbat si tamponul vacumatic din spate, ca era rupt. Acum vreo 5000km am schimbat uleiul din cutie, pentru ca se simtea si atunci, dar parca nu asa tare. Acum sa accentuat. Nu am reusit sa schimb tot uleiul, am bagat doar 4 litrii de Mobil cu caracteristici Dextron III si inca un indicativ, exact ce scria in programul Mobil. Se schimba filtrul la cutia de la Volvo (eu nu l-am vazut)? La Audi am schimbat filtrul si uleiul si era ca noua. Ma poate ajuta cineva, ca e tare neplacut !?! Multumesc !!
  2. Usa dreapta spate blocata

    Suportul lombar de la spatar spate trebuie sa-l impingi in sus sa-l scoti, insa este prins in niste cleme de plastic si se pot rupe. Eu am rabatat bancheta si am demontat suportul in care se prinde clema respectiva, pentru a nu risca deteriorarea. Am patit la fel ca tine la un Rover 75, insa am reusit sa departez un pic fata de usa si sa trag de tija.
  3. Gluhbirne pos. leuchten

    Verifica ambele becuri de pozitie de pe fiecare stop spate, cat si becurile de la numar. E normal sa se aprinda si triunghiul portocaliu, deoarece ai o avarie (in cazul de fata ca nu-ti merge un bec). Bafta!
  4. Azi am reusit sa schimb uleiul...de fapt e mult spus...doar o parte din el. Am scos doar ce a curs din baie, am bagat 3.5 L ulei nou, dar maine mai schimb odata. Am incercat sa scot prin radiatorul de racire al uleiului din transmisie, insa nu am reusit. A aruncat pe retur cam 2 litrii, insa nu a tras deloc din bidonul cu ulei nou pe furtunul de tur, asa ca am oprit motorul si am desfacut busonul de la cutie. Am bagat uleiul cu o improvizatie dintr-ul bidon taiat si un furtun pe la joja.S-a simtit imediat diferenta, masina nu a mai bruscat asa tare (nu a disparut de tot socul, insa este semnificativ mai lent). Sper sa nu fie doar o treaba temporara ca e uleiul nou. Intrebarea e, stie cineva cat ulei trebuie bagat fara cel din convertizor (am omis sa-l opresc pe cel care a curs din cutie sa vad cantitatea, l-am amestecat cu alte uleiuri arse), deoarece e destul de dificil sa iau nivelul la cald si la rece...adica nu stiu exact cand e incins maxim.
  5. Am mers zilele astea mai mult cu masina si parca nu a mai facut asa urat. La drum intins e perfect, cand bag piciorul, schimba fara probleme in inferioara. Oricum, daca accelerezi normal, nu face , doar cand mergi usor sau subturat (economic). Am vorbit sa iau uleiul, ramane sa-l schimb si sa va spun cum sta treaba. Ferarule, ma mai dau cu ea, inca nu o arunc , dar promit sa te anunt cand intra la dezmembrat.
  6. Prima data o sa-i fac schimb uleiul, o sa-i bag original. O sa vad ce se intampla pe urma. Daca tot o sa faca, o sa merg cu ea pana pica definitiv si o sa o dau la dezmembrari. Samer este intradevar un doctor de cutii, dar nu este ieftin...si nu doar el, in general orice e legat de cutie automata e scump. In niciun caz nu o sa platesc 1500-2000 de euro sa fac cutia noua, pentru ca nu merita. Faci cutia si pica motorul, ca deh, are 250000. O pompa, o turbina...Concluzia e clara...adio cutie automatica pentru mine. Am avut prea multe probleme: Opel Corsa automatic-problema cu motorasele-nu mai pleca , Audi tiptronic-problema cu selenoidele-tremura, Mercedes Vaneo tiptronic, -problema cu "rampa" parca-nu mai pleca si acum Volvo. este adevarat ca si masinile aveau km, dar tot nu cred ca e normal. Nu pot considera cutia de viteza consumabila, atat timp cat platesc in plus cand e zero km ca e automatica, si am si intretinere la ea (ulei, filtre, etc). Si problema nu e doar la noi, sa zicem ca suntem noi berbeci si nu le intretinem, sau ca le chinuim in tara asta, cu acceleratie-frana-accelerarie-frana. Net-ul e plin de masini automatice cu "getribe schaden" sau "gearbox fault". Prea scump confortul asta. URMATOAREA VA FI CU CUTIE MANUALA !!!
  7. Trist! Banuiesc ca daca schimb din nou uleiul din cutie, cu unul OEM de data asta, nu rezolv mare lucru.!? Macar sa prelungesc momentul. Recomanda cineva de unde sa cumpar uleiul OEM mai ieftin si unde sa-l schimb pe tot din cutie? Daca doar reparatia cutiei este unica sansa, la ce preturi se vehiculeaza pe aici pentru reparatii cutii automatice, nu-mi ramane decat sa astept sa cedeze de tot cutia si pe urma sa vand masina pe bucati.
  8. Hu 801

    Presupun ca te referi la banda vest (88-108). Daca receptionezi banda est (64-88) inseamna ca aparatul este pentru piata americana sau japoneza-ei inca folosesc banda est.
  9. HELP with S80 !

    Salut Nick! din cate stiu eu, nu e nicio problema sa scoti bateria de pe masina, doar ca e neplacut sa o demontezi-montezi mereu, trebuie sa reglezi ceasul, setari, etc. Dar ceea ce faci tu nu o sa te scuteasca de achizitia unei baterii noi. Bateria si-a inceput ciclul de viata de la prima incarcare, cand a fost montata pe masina. O baterie trebuie sa aiba un consumator permanent pe ea, fie si un led, pentru a o tine "calda", asta mai lungeste viata ei. Ciclul incarcat-descarcat complet o distruge si mai repede, asa ca eu iti recomand sa lasi bateria pe masina, si la 2-3 zile sa-i dai o cheie si sa o lasi sa mearga vreo 10 min, acum, ca e foarte frig. No offense-dar crezi ca suedezii scot bateria de pe masina??
  10. Este cu volan pe dreapta, si da, cea din avatar e a mea! Lasa ca o sa-ti treaca si tie cu "flash-urile" astea!! . Si apropos, se da semnal stanga nu flash! Numai bine si ne vedem pe alt topic, ca suntem "off-topic" si sa nu fim avertizati !!
  11. eroare engine d5

    Salut! Am avut fix aceeasi problema la S80-ul meu, D5, 163CP. M-am dus la benzinarie, am bagat un bidonas de aditiv de motorina, am facut plinul cu diesel si l-am alergat un pic. A mai facut o data sau de doua ori, cand bagam piciorul maxim, opream, luam contactul, porneam, nu mai avea eroare. In 15 min si-a revenit. Eu atunci am dat vina pe carburantul prost si pe frigul de afara - se intampla acum vreo o luna, cand a fost la fel de frig ca acum. M-am gandit ca poate incepe sa inghete motorina, sau mai bine zis, apa din motorina. De atunci nu am mai avut absolut nicio problema!
  12. Hu 801

    Pai dupa cate stiu eu, seria HU 8xx are "pro-logic"-ul si "3 channels" in plus , are iesire si pentru difuzorul central. Sunt absolut convins ca e cu totul alta auditie. Eu am Hu-801 si e foarte ok. E clasat "premium sound system". Am 2 difuzoare pe usile din fata + 2 tweetere, 2 difuzoare pe usile din spate, 2 difuzoare sub luneta, un difuzor central pe flansa bord. Adaug: claritatea e incredibila...dar mai depinde si de muzica:lol:
  13. Am luat masina asta cand avea 200.000 km. Din Uk! M-am dat cu ea acolo vreo 20.000 km dupa care am venit acasa impreuna. In afara de ulei, filtre, placute de frana si bucsile la bascula, nu am schimbat nimic. Am tot istoricul masinii, cu toate facturile ,pana pe la 100.000miles (160.000km) cu service-urile facute la reprezenta Volvo. Am observat ca au fost schimbate injectoarele pe la aprox. 80.000km, toate, dar nu stiu de ce. Destul de frecvent au fost schimbate placutele de frana. Nu cred ca proprietarul de la care am cumparat-o sa fi mers prea sportiv cu ea si sa-i duca repede placutele-avea 57 de ani, dar probabil ca asa trebuie, la 20000-30000 gata. In rest nimic. Poate ca nu le-a facut la Volvo, nu stiu, dar nu apare nimic schimbat. Referitor la stilul meu de condus, cand o sa vezi un Volvo "englezesc" in Bucuresti care incetineste la trecerea peste linia de tramvai, sa stii ca sunt eu. Am distrus articulatii auto la 18 ani...acum costa, nu mai gasesti pivot cu 3 dolari, ca pe timpuri la Dacie.. si acum conduc "safe", ca nu mai sunt singur:rolleyes:, doar de aceea am S80 si nu Bertone
  14. 250.000 km. Dar nu-i dai mai mult de 80.000... . E o batranica cocheta !!
  15. Problema rezolvata! Am schimbat tamponul azi si acum totul e ok. Se mai simte doar un pic la planetara, dar nu pot avea pretentii ca de la o masina noua! Nu se mai simte nici socul la trecerea in treapta inferioara! Multumesc !
  16. Tamponul de sus prins de bara dintre amortizoare arata ok, la fel si cel hidraulic din fata - nu e curs si nici tasat. Eu schimb acest tampon pentru ca a dat mecanicul de el cand verificam de ce smuceste cand trec din "neutral" in "drive"- este rupt de tot. Nu se aud zgomote sau ceva de genul asta, cum ai avut tu problema. Dupa ce duc maneta in "neutral" sau "drive", la 2 sec. se simte un soc, dar nu mereu, iar daca tin piciorul pe frana pana cupleaza, socul este mult mai mic. Am depistat acest tampon rupt si un cap de planetara cu un joc mic. Urmeaza si capul de planetara, iar daca nu se diminueaza, trecem la nivelul doi: cutia de viteze. Sper din tot sufletul sa nu fie nevoie!
  17. Am fost astazi si am luat tamponul. Maine dimineata ma duc la mecanic sa-l montez. Sper sa scap de socul de la plecarea de pe loc. Multumesc frumos de informatie Zack. Am platit un pret mai mult decat decent...dar aceiasi poveste cu seria stearsa ...poate pana la urma asa o fi! Mai am o intrebare...la reducerea vitezei, se simte un soc la schimbarea in treapta inferioara...sa fie tot din tamponul asta sau cutia da semne de oboseala?...am schimbat uleiul in cutie (nu tot, doar vreo 3 litrii,pentru ca nu am stiut cum sa-l scot din convertizor) acum 2000-3000km. Multumesc pentru raspunsuri!
  18. Multumesc foarte mult pentru raspunsul promt Zack. Am sa sun maine sa-mi dea un pret la tamponul din spate. Cel din fata nu e rupt, si sincer, inca o suta si ceva de euro in plus, conteaza!
  19. Salutare! Am observat ca sunteti un adevarat cunoscator si intraznesc cu o intrebare: Am un S80 D5 2003 automatic, care din pacate are tamponul din spatele motorului rupt. Am inteles ca se numeste vacumatic. Din pacate nu am reusit sa-l identific 100% dupa cod, insa am primit un raspuns ca ar fi cel specificat de dumneavoastra in discutia cu Zack (31262155). Nu stiu daca va ocupati si cu procurarea de piese, dar v-as ruga sa ma indrumati catre un cunoscut care-mi poate procura acest tampon "after market". Va multumesc si scuze daca am deranjat!
  20. probleme cutie viteze aumata s80

    Salut toti membrii Volvo-club.ro ! De cateva zile sunt posesorul unui S80 D5 automatic 2003. Mi-am dorit masina asta de multi ani, insa din lipsa fondurilor, nu mi-am permis sa o am pana nu a implinit 7 ani (cei de acasa). Din pacate, ca la orice masina rulata, in pret intra si "pachetul de defectiuni", care nu e inclus la masinile noi. Daca unele nu ma streseaza atat de tare (se abureste un far, scartaie ceva cand ajung aproape de capat la virajul dreapta, etc), una din probleme ma sperie tare. Dupa ce am ajuns acasa cu ea, dupa 3000km, am observat ca are o smucitura cand bag din N in D sau in R. Smucitura asta are o intarziere de aprox. 1 sec de la punerea levierului in D sau N. Rece nu face deloc. Am citit pe acest forum ca primul lucru pe care trebuie sa-l fac, e sa-i schimb uleiul din cutie, insa nu stiu cum sa identific cutia pentru a achizitiona uleiul potrivit. Exista cumva o placuta cu serii si specificatii pe la motor, din care sa rezulte si tipul cutiei? Din cate am inteles, in unele cutii intra si 16L ulei, iar 1L este in jur de 50-100 lei, in functie de producator- adica 1600 ron??? -"Welcome to the high class!!! " (am avut Passat 2003 si era totul ieftin, dar nici nu se compara cu noua achizitie!!! Daca ma poate lamurii cineve, fac cinste cu ......un emoticon!!! Multumesc !!!