-
Content count
95 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
24 GoodAbout JAD
-
Rank
Junior
- Birthday 03/12/1985
Profile Information
- Locatie BUCURESTI
- Auto XC90
- Fabricatie 2007
- Fabricatie 2 0
-
Salut, De ce ai scos mufele? Ai deconectat bateria inainte? le-ai bagat inapoi ?
-
Salut, Cred ca trebuie sa postezi la generatia 2015- , aici nu avem faruri matrix . Dar sunt sigur ca te poate ajuta Vadim (Swedetech). Succes!
-
Salut, Daca nu pierde pe undeva uleiul, necesita o segmentare. intr-adevar, la acest model, regenerarile repetate ale DPF-ului reusesc cumva sa deterioreze segmentii, contribuie si modul de folosire( urban/extraurban) tipul de ulei folosit si distanta dintre revizii. Eu folosesc ulei OE Volvo, 0w30, revizii la maxim 10.000km sau un an si n-am avut probleme cu DPF-ul sau cu consumul de ulei (cca 0.5l la 10.000 km) . Succes!
-
Vlad79 liked a post in a topic: Probleme semnalizari xc90
-
Cizuns liked a post in a topic: se deregleaza directia
-
Salut, Verifica furtunurile turbo-intercooler-admisie sa nu fie crapate, sunt destul de multi senzori ce masoara aerul si presiunea acestuia, oricare dintre ei poate ceda. Fara Vida + experienta ii identifici mai greu. La modelul tau exista si acea problema destul de comuna cu cei doi suporti mari ai motorului, imbatranesc si scapa vacuum-> mesajul cu pricina si pierde putere. Seara buna!
-
Salut, Pentru dereglajul geometriei verifica si puntea spate, daca suruburile bratelor sunt slabite sau poate bucse uzate, Am patit acelasi lucru in urma unei lucrari pe puntea spate, suruburile bratelor au ramas nestranse, se deregla geometria indiferent de cate ori o faceam, pana a sesizat tehnicianul de la geometrie. Pentru pocnituri, nu stiu, pot fi foarte multe, verifica suportii motorului/ cutiei de viteze, daca sunt aftermarket nu tin mai mult de 2 ani, pot scoate sunete si planetarele( capetele uzate sau suruburile ce le leaga de fuzete slabite), bucsa de la unghiular, daca e uzata, pocneste in diferite situatii. Daca vrei sa rezolvi si tii la banutii tai, iti recomand sa faci un drum in capitala la Swedetech. Succes!
-
Salut, Mergi la Swedetech sau BG Motors, spira volan nu e plug&play, trebuie recalibrata cu VIDA, asta daca diagnosticul e corect. Cu semnalul e problema comuna, se scoate usor maneta responsabila cu semnale/ flash, si se curata contactele, gasesti si peYoutube. Succes!
-
Trebuie calibrata spira dupa montaj, cu Vida, sper doar sa fi fost cea veche defecta, poate fi si un senzor ABS sau altceva.
-
Salut, Poti merge la BG motors sau Swedetech, te ajuta oricare dintre ei.
-
Salut, Tii apasat butonul de pe nuca si tragi tare de ea in sus cu ambele maini, dar tare, nu te lasa intimidat. De ce vrei sa o scoti ?
-
Poate fi o problema electrica (calculatorul Haldex, pompa Haldex, fire rupte/mufe scoase din Haldex) sau o problema mecanica ( bucsa de la unghiular) care nu iti da nicio eroare, te lasa fara putere pe spate doar, indiferent cum, fara un cunoscator al marcii care sa poata face un diagnostic corect, rezolvi mai greu.
-
Salut, Am gasit problema din intamplare zilele trecute, o improvizatie la panoul de sigurante, era tras un fir de la o siguranta cu alimentare permanenta la siguranta prizelor... Am scapat de el iar acum merg doar pe contact, cum ar trebui.
-
Salut, daca motorul se incalzeste si sta la 90 de grade, calorifer infundat cel mai probabil. Seara buna.
-
Probabil un simering de cativa lei dar sa ajungi la el trebuie multa manopera si pricepere. La Bucuresti ai doua optiuni, Swdetech si BG Motors, la Botosani nu cred ca ai vreuna. Seara buna!
-
Sau montezi jantele pe 17" si mergi linistit, in talon nu mai sunt mentionate dimensiunile rotilor, te duci cu 16" la ITP doar.
-
Salut, Dupa ce schimbi spira trebuie sa o calibrezi cu Vida Dice.