sergiu_md85

Membru
  • Content count

    80
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by sergiu_md85

  1. Salut....am un volvo s40 1,9 td din'98,si imi scoate fum foarte nasol ,nu trage mai multe chestii,am curtat egr am schimbat pompa de injectie si efect 0 ,acuma am fo la un mecanic si mi-o zis ca-i dusa turbina nu se aude sa traga aer are cineva o idee despre ce e vb. poate inafara de egr sa mai fie dus ceva supapa intermediara care comanda turbina ? va multumesc....
  2. aceeasi problema am avut-o si eu,era ceva crenguta acolo dedesupt in partea stanga langa roata si imi bloca viteza1 si marsalier ,nu stiu cum se numeste acea componenta dar stiu ca acolo ii ambreaju....vezi poate ti-o intrat pe acolo ceva....succes...
  3. unde pot repara turbo,sau cum?

    multumesc pt ajutorul vostru o sa verific sambata la un mecanic.....dar eu cred ca francezii la vremea '98 nu prea stiau de motoare....fara nici o suparare ,ms inca odata colegi....
  4. zgomot de rulment spart alternator

    Iti dau un sfat eu am avut cam aceeasi problma,cum au zis baietii mai sus scoate curaeaua de transmisie (numai ai grija sa-i dai drumul la intinzator prima data asa se scoate cureaua)dupa care invarte fiecare fulie pe rand si le impingi in stanga in dreapta sa vezi daca nu au joc,eu am avut problema la rulmentul de la compresor si l-am neglijat pana am ramas pe drumuri cu el=>verivica cat mai repede pana nu-ti pusca si fulia de la arborele cotit succes....
  5. Garnitura de chiuloasa

    Pai o garnitura costa intre 130 si 280 +manopera pune minim150 ron depinde daca nu ai complicatii! Iti sugerez sa stai langa ei daca nu vrei sa ai complicatii ca-s smecheri...Succes!
  6. unde pot repara turbo,sau cum?

    da stiu ca aici pe la oradea sunt numai mecanici nasoli,am patit-o deja,dar vreau sa intreb daca supapele alea de langa egr au vreo treaba cu cuplarea turbosuflantei ,ms pt ajutor !!!respect....
  7. unde pot repara turbo,sau cum?

    mai exact fum negru...uat se incetoseaza cand apas acceleratia pana la capat....am schimbat filtrele tot ....deci ce imi mai ramane intercooler sau turbo in rest mai sunt ceva supape turbo daca da care ?ms mult... si inca ceva nu ii volvo ci renault,din pacate...au motoare cam slabute asta e adevaru....sper ca nu te-am suparat?!
  8. tuseste la pornire dimineata

    dar asta face numai la rece adica nu prea vad sa fe din pompa ....nu stiu cred ca ii vb de compresie mai mult oricum o sa merg sa-i fac un test , scoate fum alb mult la pornire sa nu fie si din injectoare o sa vad....ms de ajutor..... aa la pornire paca ar merge in 2 sau 3 pistoane ...neregulat de aiazic ca ar i compresia sau injectoarele,scapa pe undeva aer sau trage aer fals o sa ma uit la injectoare s'apoi la compresie pe fiecare piston,mi-ar fi de ajutor sa stiu cat tre sa fie pe fiecare piston ca sa fiu pregatit de raspunsurile baietilor de la service....ms mult
  9. Buna tuturor! Am o mica problema dimineata cand o pornesc tuseste motorul,adica asa cateva secunde 10-15,turatiile sar de la 500 la 750 si scoate fum alb,dupa care dupa un min de mers regulat la relantiu iar parca scapa un piston ceva de genu(tot genu tusit dar la un interval mai mare adica 3-4 secunde),daca ma pornesc cu ea atunci nu mai face asa,asta se intampla doar cand e rece motorul dimineata sau dupa vreo 2-3 ore de statinare....daca aveti vreo idee va rog luminati-ma....ms
  10. tuseste la pornire dimineata

    scuze 1.9 td ,d4192t,din ,98 s40 ....
  11. Sfaturi achizitie volvo v40

    Salut,in legatura cu intretinerea nu pot sa zic ca este fff scump,dar la consum pot sa zic ca ii un pic mai mult,in oras o benzinara papa cam 10-11....a mea ii disel 1,9 ,90 cp din '99 si papa cam 7,5-8l in oras exterior papa 5l ct.....dar depinde la ce pret ii.....du-o la un service pune testeru si vezi cam ce probleme are si cam cat te-ar costa ....succes si bafta!!!!
  12. nu mai scap de probleme!

    o fost blocat ceva injector ca a pornit la mecanic ok,deci pompa ii buna,ms tuturor....
  13. Buna ziua tuturor! Dupa cum am mai scris topicele anterioare stiti ca am schimbat pompa de injectie,totul bine si frumos pana ieri seara cand m-am intors de la un prieten,am pornit masina o mers ok vreo 300m si dupa aia s-o auzit ca un sunet metalic un clantanit,dupa care cand am ajuns acasa m-am oprit si am vazut ca relantiul merge ca un tractoras adica tac-tac-tac,si scoate un fum de rupe,am ridicat capota si parca nu curge nimica am ulei apa tot,da r motorul tocmai tremura dar ffforte tare si parca ar merge in 2 pistoni,sau numai stiu ce sa zic ca deja nu mai am nici o vaga idee,va rog dati-mi si mie ceva idei ca deja is mort,iar am de lucru si nu am masina,blestemata.......
  14. nu mai scap de probleme!

    ok mersi mult de ajutor...astept...
  15. nu mai scap de probleme!

    ok ca intotdeauna fffff amabil si de bun simt,adi2727,daca stii un pompagiu bun poti sa -l recomanzi sau sa-mi dai un nr de tel. ca aici in oradea toti ma trimt la unguri,la debrecen astept raspuns multumesc mult d-nule bogdan vad ca esti foarte amabil,daca pe la bucuresti salariile sunt mari p'aici la oradea sunt mici de aceea nu-mi permit sa cumpar o piesa noua adica mai ales pompa care costa in jur de 1000-1200 euro,plus aici in oradea nu am gasit teste ,nici astia de la reprezentanta nu au asa ca nua am putut sa rezolve problema cu recodatul,daca vrei sa ma ajuti o faci din bun simt,daca nu nu-mi mai posta si atat ms
  16. nu mai scap de probleme!

    e undeva mai jos de jumate intre min si max? vreau sa va rog daca doriti sa ma ajutati cu ceva sfaturi ati citit topicul va rog cat mai detailat is la inceput si vreau sa stiu cat mai multe simptome....multumesc astept raspunsuri..!!!!! sau daca pute-ti sa-mi trimite-ti ceva documentatie despre aceasta pompa de pe masina mea,as fi foarte recunoscator!!!!!motorul este 1.9 td inercooler 66kw,90 cp din'98,pompa lucas.... multumesc anticipat
  17. nu mai scap de probleme!

    crezi ca totusi de la pompa sa fie,dar daca e dus senzorul de aer ce ar trebui sa faca?sau poate am prea putin ulei in baie?
  18. nu mai scap de probleme!

    stiu ca cam greu ,dar si al meu cand se opreste toata masina se zguduie,la sfatul tau cu axul de la turbo nu am ajuns dar maine o sa mauit,dar tu ce mai zici ,ce posibiltati mai sunt ca sa fie busit ceva la masina,ce parere aveti s-o vand sau sa o mai tin,de draga mii draga dar deja sunt a treia sapt pe tusa cu ea.....
  19. nu mai scap de probleme!

    am mai umblat la ea si tot asa face,zici ca e tractoras zici ca merge in 3 pistoane,bujiile sunt bune,motorina pe tur are cu caru,pe injectoare da motorina pe tur,poate sa fie de la filtru de motorina si sa nu alimenteze bine si sa pape ulei de scoate fum negru?
  20. nu mai scap de probleme!

    ms,stiu ca nu prea este problema de la turbo,ce ma gandesc mai mult ar fi ceva de la partea electrica ceva comanda,eu am avut probleme cu injectorul pilot dar l-am schimbat acuma 1 luna,nu vad de ce s-ar defecta,dar oricum cand era defect nu facea asa,acuma am pornit-o si porneste greu trebuie sa apas acceleratia si dupa vreo 7-8 rotatii se porneste,m-am uita la turul de la pompa si are motorina bine,la retur pe injectoare nu este,am schimbat electrovalva ii noua de pe pompa,ce poatefi ?m-am gandit sa nu fie iar electrovalva de merge in trepte si trepideaza,sau ca am uleiul pe jumate la joja,sau ca nu am aer destul si nu face arderea bine si scoate fum negru,sau poate mananca ulei ....?????va rog mai veniti cu ideii.....
  21. nu mai scap de probleme!

    si daca joaca ce poate sa aiba?
  22. nu mai scap de probleme!

    ok,ms de raspuns am volvo s40 1,9 td intercooler din'98,se aude zgomot de clantanit cand o turez si iese fum negru,distributia ii bine m-am uitat,cand o accelerez parca merge in trepte,in sensul ca nu merge in sus turatiile,dar parca se intrerupe si smunceste,la relantiu turatiilejoaca sub 750 sau peste 850,m-am uitat pe jos nu are nici o pata parca de ulei,sa zic cs scape pe undeva....nu stiu ,poste ii de ls filtru de motorina ca nu l-am schimbat odata cu uleiul.poate ii de la motorina de la OMV?
  23. paradox si cand vin vin toate odata!

    buna seara d-nule calin va multumesc din suflet pt ajutor,asa o fost o siguranta aesa numai ca nici electricu nu o stiut ca sub bord ascunse asa sunt sigurante ,eu o trebuit sa ma uit si l-am gasit-deci concluzie cand nu vi se aprind bujiile si nu invarte la automat sa stiti ca este un panou de sigurante sub volan in partea stanga si va uitati la siguranta de la ENGINE(adica motor),sau pt cei mai ghinionisti va uitati sub capota este un panou de sigurante aproape de parbriz si verificati releul tot de la engine.....multumesc tuturor pt sfaturi si ajutor ,acuma mi-o mai ramas sa schimb electrovalva de la pompa ca si aia se incalzeste sim nu mai vrea sa porneasca masina numai dupa ce se raceste complect in rest e ok.....nu in uiltimul rand multumesc d-nului cali5905...daca mai apare ceva mai apelez la sfaturile profesionistilor.....
  24. deci prin urmare am schimbat pompa de injectie cu metoda taiatului si o pornit ok,dar mai face figuri si cred ca e de la electrovalva,pe scurt am comandat electrovalva si un filtru de aer ,ieri,azi am mers sa le ridic,am pornit masina dimineata o mers din prima,am mers in oras am mai facut cam in jur de 4-5 opriri ultima fiind la magazinul de piese auto,am luat piesele si surpriza cand m-am intors nu o maI PORNIT,in sensul ca nici nu o mai invartit electromotorul si martorul bujiile au disparut de pe bord ,toti martorii porniti dar ala de bujii stins.am crezut ca este electromatorul dar l-am verificat si invarte,dupa multe cautari am descoperit ca daca pun contactul si duc un fir de la plus de la baterie la electrovalva de la pompa de injectie atunci se aprind bujiile si merge la automat si releul de la engine cupleaza,cum iau plusul de pe baterie automat dispare martorul de la bujii si nu mai merge la automat....ajutatima va rog stiu ca sunt cam insistent dar poate o mai patit cineva si imi da o idee ca nici electricienii nu prae isi dau seama....ajutooooorrrrr pls.....!!!!!!
  25. paradox si cand vin vin toate odata!

    deja am verificat,nu vine curent,vroiam sa va rog daca are cineva schema sau ceva electrica de comanda la pornire,adica:cheie->imobiliztor->panou sigrante si relee de comanda->electromotor ->pompa de injectie .....multumesc deja am verificat,nu vine curent,vroiam sa va rog daca are cineva schema sau ceva electrica de comanda la pornire,adica:cheie->imobiliztor->panou sigrante si relee de comanda->electromotor ->pompa de injectie .....multumesc Am uitat sa-ti zic ca immo l-am anulat ca nu am putut sa codez pompa dupa ce am schimbat-o....am legat +direct pe contact chiar nimeni nu are idee de nimic.....