sergiu_md85

Membru
  • Content count

    80
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by sergiu_md85


  1. Iti dau un sfat eu am avut cam aceeasi problma,cum au zis baietii mai sus scoate curaeaua de transmisie (numai ai grija sa-i dai drumul la intinzator prima data asa se scoate cureaua)dupa care invarte fiecare fulie pe rand si le impingi in stanga in dreapta sa vezi daca nu au joc,eu am avut problema la rulmentul de la compresor si l-am neglijat pana am ramas pe drumuri cu el=>verivica cat mai repede pana nu-ti pusca si fulia de la arborele cotit succes....


  2. mai exact fum negru...uat se incetoseaza cand apas acceleratia pana la capat....am schimbat filtrele tot ....deci ce imi mai ramane intercooler sau turbo in rest mai sunt ceva supape turbo daca da care ?ms mult...

    si inca ceva nu ii volvo ci renault,din pacate...au motoare cam slabute asta e adevaru....sper ca nu te-am suparat?!


  3. Salut....am un volvo s40 1,9 td din'98,si imi scoate fum foarte nasol ,nu trage mai multe chestii,am curtat egr am schimbat pompa de injectie si efect 0 ,acuma am fo la un mecanic si mi-o zis ca-i dusa turbina nu se aude sa traga aer are cineva o idee despre ce e vb. poate inafara de egr sa mai fie dus ceva supapa intermediara care comanda turbina ????

    va multumesc....


  4. dar asta face numai la rece adica nu prea vad sa fe din pompa ....nu stiu cred ca ii vb de compresie mai mult oricum o sa merg sa-i fac un test , scoate fum alb mult la pornire sa nu fie si din injectoare o sa vad....ms de ajutor.....

    aa la pornire paca ar merge in 2 sau 3 pistoane ...neregulat de aiazic ca ar i compresia sau injectoarele,scapa pe undeva aer sau trage aer fals o sa ma uit la injectoare s'apoi la compresie pe fiecare piston,mi-ar fi de ajutor sa stiu cat tre sa fie pe fiecare piston ca sa fiu pregatit de raspunsurile baietilor de la service....ms mult


  5. Buna tuturor!

    Am o mica problema dimineata cand o pornesc tuseste motorul,adica asa cateva secunde 10-15,turatiile sar de la 500 la 750 si scoate fum alb,dupa care dupa un min de mers regulat la relantiu iar parca scapa un piston ceva de genu(tot genu tusit dar la un interval mai mare adica 3-4 secunde),daca ma pornesc cu ea atunci nu mai face asa,asta se intampla doar cand e rece motorul dimineata sau dupa vreo 2-3 ore de statinare....daca aveti vreo idee va rog luminati-ma....ms


  6. Salut,in legatura cu intretinerea nu pot sa zic ca este fff scump,dar la consum pot sa zic ca ii un pic mai mult,in oras o benzinara papa cam 10-11....a mea ii disel 1,9 ,90 cp din '99 si papa cam 7,5-8l in oras exterior papa 5l ct.....dar depinde la ce pret ii.....du-o la un service pune testeru si vezi cam ce probleme are si cam cat te-ar costa ....succes si bafta!!!!


  7. ok ca intotdeauna fffff amabil si de bun simt,adi2727,daca stii un pompagiu bun poti sa -l recomanzi sau sa-mi dai un nr de tel. ca aici in oradea toti ma trimt la unguri,la debrecen astept raspuns multumesc mult

    d-nule bogdan vad ca esti foarte amabil,daca pe la bucuresti salariile sunt mari p'aici la oradea sunt mici de aceea nu-mi permit sa cumpar o piesa noua adica mai ales pompa care costa in jur de 1000-1200 euro,plus aici in oradea nu am gasit teste ,nici astia de la reprezentanta nu au asa ca nua am putut sa rezolve problema cu recodatul,daca vrei sa ma ajuti o faci din bun simt,daca nu nu-mi mai posta si atat ms


  8. e undeva mai jos de jumate intre min si max?

    vreau sa va rog daca doriti sa ma ajutati cu ceva sfaturi ati citit topicul va rog cat mai detailat is la inceput si vreau sa stiu cat mai multe simptome....multumesc astept raspunsuri..!!!!!

    sau daca pute-ti sa-mi trimite-ti ceva documentatie despre aceasta pompa de pe masina mea,as fi foarte recunoscator!!!!!motorul este 1.9 td inercooler 66kw,90 cp din'98,pompa lucas.... multumesc anticipat


  9. stiu ca cam greu ,dar si al meu cand se opreste toata masina se zguduie,la sfatul tau cu axul de la turbo nu am ajuns dar maine o sa mauit,dar tu ce mai zici ,ce posibiltati mai sunt ca sa fie busit ceva la masina,ce parere aveti s-o vand sau sa o mai tin,de draga mii draga dar deja sunt a treia sapt pe tusa cu ea.....


  10. ms,stiu ca nu prea este problema de la turbo,ce ma gandesc mai mult ar fi ceva de la partea electrica ceva comanda,eu am avut probleme cu injectorul pilot dar l-am schimbat acuma 1 luna,nu vad de ce s-ar defecta,dar oricum cand era defect nu facea asa,acuma am pornit-o si porneste greu trebuie sa apas acceleratia si dupa vreo 7-8 rotatii se porneste,m-am uita la turul de la pompa si are motorina bine,la retur pe injectoare nu este,am schimbat electrovalva ii noua de pe pompa,ce poatefi ?m-am gandit sa nu fie iar electrovalva de merge in trepte si trepideaza,sau ca am uleiul pe jumate la joja,sau ca nu am aer destul si nu face arderea bine si scoate fum negru,sau poate mananca ulei ....??????????????va rog mai veniti cu ideii.....


  11. ok,ms de raspuns am volvo s40 1,9 td intercooler din'98,se aude zgomot de clantanit cand o turez si iese fum negru,distributia ii bine m-am uitat,cand o accelerez parca merge in trepte,in sensul ca nu merge in sus turatiile,dar parca se intrerupe si smunceste,la relantiu turatiilejoaca sub 750 sau peste 850,m-am uitat pe jos nu are nici o pata parca de ulei,sa zic cs scape pe undeva....nu stiu ,poste ii de ls filtru de motorina ca nu l-am schimbat odata cu uleiul.poate ii de la motorina de la OMV????


  12. Buna ziua tuturor!

    Dupa cum am mai scris topicele anterioare stiti ca am schimbat pompa de injectie,totul bine si frumos pana ieri seara cand m-am intors de la un prieten,am pornit masina o mers ok vreo 300m si dupa aia s-o auzit ca un sunet metalic un clantanit,dupa care cand am ajuns acasa m-am oprit si am vazut ca relantiul merge ca un tractoras adica tac-tac-tac,si scoate un fum de rupe,am ridicat capota si parca nu curge nimica am ulei apa tot,da r motorul tocmai tremura dar ffforte tare si parca ar merge in 2 pistoni,sau numai stiu ce sa zic ca deja nu mai am nici o vaga idee,va rog dati-mi si mie ceva idei ca deja is mort,iar am de lucru si nu am masina,blestemata.......


  13. buna seara d-nule calin va multumesc din suflet pt ajutor,asa o fost o siguranta aesa numai ca nici electricu nu o stiut ca sub bord ascunse asa sunt sigurante ,eu o trebuit sa ma uit si l-am gasit-deci concluzie cand nu vi se aprind bujiile si nu invarte la automat sa stiti ca este un panou de sigurante sub volan in partea stanga si va uitati la siguranta de la ENGINE(adica motor),sau pt cei mai ghinionisti va uitati sub capota este un panou de sigurante aproape de parbriz si verificati releul tot de la engine.....multumesc tuturor pt sfaturi si ajutor ,acuma mi-o mai ramas sa schimb electrovalva de la pompa ca si aia se incalzeste sim nu mai vrea sa porneasca masina numai dupa ce se raceste complect in rest e ok.....nu in uiltimul rand multumesc d-nului cali5905...daca mai apare ceva mai apelez la sfaturile profesionistilor.....


  14. mai verifica odata de la mufa pompei de injectie,cea cu imobilizatorul si electrovalvula.eventual scoatei mufa de tot,pune contactul si cu un aparat de masura sa vezi daca gasesti un plus + pe acolo.daca este atunci trebuie sa mai verifici imobilizatorul (care da comanda de deschidere la electrovalvula) si conexiunile de pe acolo. suerte!

    deja am verificat,nu vine curent,vroiam sa va rog daca are cineva schema sau ceva electrica de comanda la pornire,adica:cheie->imobiliztor->panou sigrante si relee de comanda->electromotor ->pompa de injectie .....multumesc

    deja am verificat,nu vine curent,vroiam sa va rog daca are cineva schema sau ceva electrica de comanda la pornire,adica:cheie->imobiliztor->panou sigrante si relee de comanda->electromotor ->pompa de injectie .....multumesc

    Am uitat sa-ti zic ca immo l-am anulat ca nu am putut sa codez pompa dupa ce am schimbat-o....am legat +direct pe contact

    chiar nimeni nu are idee de nimic..... :help: