florin32
Membru-
Content count
15 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
5 NeutralAbout florin32
-
Rank
Nou venit
- Birthday 11/23/1978
Profile Information
- Locatie ploiesti
- Auto xc70
- Fabricatie 2004
- Auto 2 volvo 480 turbo
- Fabricatie 2 9
-
valiro liked a post in a topic: Intalnirea Nationala 9-10-11 august 2019
-
avx liked a post in a topic: Intalnirea Nationala 9-10-11 august 2019
-
florin32 liked a post in a topic: Cum arata ACUM masina ta?
-
djionut liked a post in a topic: Intalnirea Nationala 9-10-11 august 2019
-
Intalnirea Nationala 9-10-11 august 2019
florin32 replied to djionut's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Eu cu siguranta voi fi acolo.... Miine platesc avansul pt cazare si sper sa ne stringem cit mai multi! O sa fie o provocare sa ne plimbam intre statiuni simbata dar ne descurcam noi cumva. Haideti cit mai multi ca o sa fie frumos! Va las si o poza cu babuta mea nervoasa... -
florin32 started following Piese Volvo noi originale anii 1970-2017
-
SEBASTIAN_RACINGCODE liked a post in a topic: VOLVO 480 TURBO
-
Multumesc frumos,am rezolvat pina la urma...la mine era montat invers regulatorul de presiune fata de ce vazusem pe net si de aia eram nedumerit.
-
florin32 started following VOLVO 480 TURBO
-
Salutare! Am si eu o mare rugaminte la tine daca se poate... de citeva luni ma chinui sa restaurez un 480 turbo pe care l-am luat mai mult bucati decit intreg... am rugamintea sa imi faci si mie o poza acolo unde intra turul si returul de benzina in rampa de injectoare pt ca nu sint sigur pe care parte a supapei regulatoare de presiune imi intra conducta de alimentare. m-am uitat la o gramada de poze pe net dar nu se vede bine si nici nu mai stiu pe nimeni care sa detina un 480 turbo. Multumesc anticipat!
-
florin32 started following cumpar diverse piese pt volvo 480 turbo
-
revin cu noutati.... masina merge perfect,fara nici o problema. va recomand in continuare sa evitati reprezentanta volvo din brasov...
-
sa stii ca nici nu m-a interesat cit costa tamponul ala cind am auzit ca numai aia e problema....bine,dupa cum am zis mai sus masina e pe firma si nu am scos banii din buzunarul propriu. iar pe aia de la brasov iti dai seama ca nu i-am crezut ca daca ii credeam nu mai deschideam topicul asta aici si nici nu ma mai duceam si la Primus... oricum,totul e bine cind se termina cu bine....dar va recomand din inima sa ii evitati...
-
revin din nou cu impresii.... masina merge perfect,nu mai are nici o trepidatie,nici o vibratie,totul e exact ca inainte si masina si-a revenit ca prin minune. cost total pt reparatie...120 de lei constatarea si 470 de lei tamponul original. eu unul ma declar foarte multumit de cum s-au comportat cei de la Primus si va multumesc si voua,cei ce ati incercat sa ma ajutati aici... toata treaba a plecat de la idiotii care mi-au schimbat tampoanele prima oara si care mi-au zis ca le-au schimbat pe toate,absolut toate....si cind colo ala superior care era si la vedere a ramas neschimbat si eu am mers pe incredere si nu am mai verificat decit azi pina sa sun la Primus. in concluzie totul e ok,masina merge bine acum si va multumesc inca odata pt ajutor!
-
si iata ca am rezolvat si marele mister al acestei masini... chiar acum cind scriu sint la primus auto la reprezentanta din bucuresti unde am gasit niste oameni care intr-adevar stiu ce fac. s-ar parea ca cei care mi-au schimbat tampoanele au omis sa il schimbe pe cel superior care de fapt era sursa tuturor problemelor. baietii de aici l-au slabit putin si i-au schimbat pozitia si masina si-a revenit ca prin minune. am avut bafta si au unul nou pe stoc si acum stau sa il schimbe. voi reveni cu impresii mai pe seara dupa.ce voi testa masina..... oricum la cum si-a revenit dupa ce l-au slabit sint convins ca asta a fost de vina.
-
consumul de motorina nu am observat sa fie diferit....sau oricum e in limite normale...nu a crescut exagerat incit sa bata la ochi... nivelul de ulei din cutie sincer nu l-am verificat dar nu am vazut nici o pierdere deci ar trebui sa fie ok. oricum o sa il verific si o sa ma uit si la culoare si voi scrie aici.... daca selectorul e pe D si iau piciorul de pe frina pleaca normal,fara sa fie nevoie sa accelerez,lin,fara smucituri la fel ca si inainte sa apara problema asta. la fel si pe R pleaca normal,lin,numai ca in momentul in care cuplez si tin piciorul pe frina tremura tot bordul ca la tractor.
-
exact,tremura in momentul in care a cuplat....pe D se simte foarte usor trepidatia,in schimb pe R vibreaza tot bordul de zici ca esti in tractor. dupa ce am plecat de pe loc nu mai are nici o treaba,cutia schimba bine,masina trage totul ok. uleiul la cutie e schimbat,are in jur de 30 000 de km. ar mai fi o chestie....acum aproape un an am schimbat la ea un semering la vibrochen parca si a fost nevoie sa se dea cutia jos iar mecanicul atunci a spus ca ambreiajul nu o mai duce prea mult.... de asta eu ma gindeam la ambreiaj in primul rind si in nici un caz la motor....numai ca m-au cam pus pe ginduri astia cu bataia la motor. apropo,imi puteti recomanda si mie pe cineva,un mecanic sau un service specializat pe volvo dar cineva cunoscut aici pe forum la care sa ma pot duce si eu cu masina sa isi dea o parere pertinenta dupa ce o asculta si o probeaza? asa din vorbe e greu sa isi dea seama cineva unde ar fi problema...cind asculti motorul si mergi cu masina,eventual si cu ajutorul unui tester profesional eu zic ca e altceva....
-
am aflat ca toate cele 5 tampoane sint noi-noute schimbate acum o luna iar cele noi sint originale....deci varianta asta pica. cei de la brasov au zis ca banuiesc ca ar fi rupt un suport de la un culbutor din chiuloasa si ca un piston nu merge de aceea tremura tot bordul cind cuplez in R pt ca are o pierdere de putere... de asemenea au zis ca exista si o bataie dar se aude numai cu filtrul de aer dat jos si foarte slab cu el pus. au fost verificate si injectoarele si toate sint in parametri si lucreaza foarte bine. cred ca dupa sarbatori voi merge la un service unde cunosc mecanicii si stiu ce pot si voi da jos chiuloasa sa vedem exact ce e acolo....alta solutie nu vad momentan....
-
cutia este automata....tamponul ala din spate stinga este schimbat din cite imi aduc eu aminte... o sa mai verific insa din nou sa fiu sigur cite sint schimbate din cele 5. trei stiu sigur ca sint schimbate dar nu stiu sigur si de restul.....
-
masina are 203 000 de km absolut reali si a intrat in tara cu 70 000.... sper sa fie altceva....desi cei de la reprezentanta pareau destul de categorici cind au dat verdictul... sper sa mai fi ramas vreun tampon neschimbat si sa fie de acolo.
-
astia la brasov s-au jurat ca nu e din cutie sau ambreiaj ca asa le-am zis si eu....sincer eu la ambreiaj ma gindeam.... insa ei au zis ca nu are cum si mi-au aratat inca un xc90 si un s60 parca, care erau la ei cu aceeasi problema si asteptau sa le vina chiuloasele.... nu stiu ce sa mai cred....sa treaca sarbatorile si sa ma mai duc si la altcineva cu ea sa mai aud inca o parere,doua inainte de a desface motorul.
-
deci s-au schimbat tamponul de pe partea cu distributia,cel din fata jos si cel din spate jos pe partea cu cutia. au mai ramas cele din capatul barei aleia de sus dintre amortizoare care sint deja comandate....care ar mai fi? cite tampoane are motorul asta si care ar putea fi alta cauza pt trepidatia in marsarier?
-
salutare! tampoanele s-au inlocuit cu unele originale si dupa ce s-au inlocuit se simt vibratii numai in marsarier...in rest e ok....inainte se misca motorul de pe sasiu asa erau de varza pt ca in urma cu ceva timp tot cei de la brasov anulasera furtunele de vacuum care vin la tampoane si se intarisera. de batut sincer sa fiu eu nu am auzit nimic suspect la motor doar in momentul in care cei de la service au scos capacul filtrului de aer si au pornit motorul...se auzea un tacanit... motorul trage,nu se simt diferente dar sincer mi-e si frica sa mai merg cu ea si de citeva zile sta in parcare. astia de la reprezentanta cred ca nu vor sa se complice sa schimbe numai culbutorii si de aia mi-au zis ca se schimba chiuloasa cu totul....nu pot sa cred ca la un motor de volvo nu se pot schimba culbutorii.... ce o fi in chiuloasa nu am de unde sa stiu si nici ei nu stiu pt ca nu au dat jos nimic,nici macar capacul de la culbutori ca au zis ca nu au garnituri....