hulkster

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About hulkster

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/06/1978

Profile Information

  • Locatie Cluj-Napoca
  • Auto Volvo s40
  1. Schimbare distributie

    Buna intrebare asta cu distributia. lamuriti-ma si pe mine - daca ii schimbata in 2004 la 120.000 km si acuma am pe bord 160.000. pot sa mai stau sau tb schimbata la 5 ani chiar daca nu faci km? mentionez ca ii schimbata in Olanda la reprezentanta. Multumesc mult si astept raspuns. daca trebuie totusi schimbata, Alex contez pe tine ca de obicei cu piesele si consumabilele!
  2. Volvo 360 LIMITED EDITION projekt TURBO

    ce consum are/ din ce an este? mai este de vanzare?
  3. Computer bord- ce ziceti de chestia asta?

    se poate seta si in km/h. le-am trimis si eu un mail sa-mi spuna exact pretul.
  4. http://www.scangauge.ro/ ma gandeam sa cumpar o jucarie de asta, pt ca nu am calc bord. ce ziceti? se merita? sau poate altera ceva pe la calc masinii? se leaga chiar pe mufa de tester. sau stiti vreo metoda de a se monta ceva kit suplimentar pt asa ceva, original. am ecranul dar nu si butonul pt a alege optiunile afisate gen consum instantaneu, etc
  5. Probleme grave S40

    Chiar ca sa ma tii la curent- pentru asa performante merita un banut in plus. nu am stiut ca pot ajunge la asa puteri. Undeva la 200 CP cred ca mi-ar fi ok. A propos- vad ca si motorul tau e tot 1.9 TDI, o fi oare acelasi? S 40 se face din 1995 asa ca ar putea fi. al meu e ala dezvoltat impreuna cu cei de la renault( Laguna). Am vorbit cu multa lume care are masina identica cu a mea ( inclusiv taximetristi, deci uzura,,,) si sunt f multumiti de ea. paote ca nu masina in sine e cu probleme ci am avut eu parte de una mai cu ghinion, se intampla. Ziceai de fum- nici un fum nu am dupa mine, nici cu motorul rece macar
  6. Probleme grave S40

    Multumesc mult de idei. Nu stiu cat mai merita bagat in ea e totusi din 2001. Turbina e practic noua. ce aramas din turbina veche este doar carcasa, restull tot ce e in interior e nou si original 100%. ceea ce nu stiu exact este cat de bine sunt puse toate acolo inauntru, dar se zice ca tipul ala care repara- la Turbotechnics Cluj in lombului ar fi cel mai bun. stiti ceva in sensul asta?
  7. Probleme grave S40

    Inca ceva- magandeam sa-i fac un chip-tunning sau sa-i pun un tunning box o data pentru cresterea de putere si in plus ca poate s-ar rezolva problemele cu demarajul Ce ziceti?
  8. Probleme grave S40

    Fratilor, ajutati-ma cu un sfat ca-mi vine sa-idau foc, asa masina prosata nu am avut in viata mea. 1.Masina- Volvo S 40, 1.9 TDI, 116 CP, 2001 2.Mers perfect pana in 2006 cand s-a rupt turbina 3.Dupa reparatie ( inlocuit interiorul turbinei-piese oroginale garrett)a durat putin pana sa functioneze cat de cat ok- adica nu totdeauna accelera cum trebuie. 4.Tot dupa acest incident tot motorul e stropit cu tot felul de scurgeri, sub masina e tot timpul ceva scurs - nivelul uleiului ii ok. 5.Cu rezerva ca dupa ce acceleram masina nu zvacnea imediat masina era totusi cat de cat ok. 6.Acum 2 saptamani am schimbat filtrele si uleiul si lichid de frana si placute fata. S-a descoperit ca ar putea fi o etanseitate mai putin ok la un racord ( pus silicon) iar una din scurgeri este de la cutia de viteza pe la un semering ( completat aproape jumatate din ulei cutie). Cand plec observ dupa vreo 4 km ii drept fum si ca nu trage. deschid capota mecanicul uitase sa lege la loc intercool-erul- l-am pus la loc- a mers ok.- am spus si amanuntul asta ca poate are vreo relevanta. 7. ieri mers pk pana la o curba dupa care iar probleme- masina se tureaza mai putin decat trebuie si nu trage, repet acestea nu se intampla totdeauna, cateodata trage chiar bine. 8.Ii normal ca prin furtunul ce leaga intercooler-ul de filtru de aer si turbina sa fie tot timpul un lichid cu vascozitate scazuta ? 9.Ajutati-ma va rog ca la cati am fost nimeni nu-i gaseste nimic, unii spun ca ii ok masina altii ca ii gata, nici eu nu stiu ce sa mai fac. 10. pe VADIS acum 1 an arata ca totul e ok- zicea de un  ventilator clima de pe centru ca nu ar merge dar el mergea perfect 11. masina are 152.000 km, nu stiu daca sunt reali, am carte service care pare ok, insa masina a fost luata din belgia, astia sunt cam smecheri Volvo for life- cu conditia sa nu traiesti mult
  9. Iti trimit I go 2006 crackuit- toata Europa, la mine( Mio P550, Mio P350) merge super. Da-mi adresa, sau mai bine scrie-mi pe mail. Ii pacat sa nu ne ajutam intre noi.
  10. Turbina pe S/V40 1.6i.... credeti ca se poate ?

    Multam baieti de incurajari! Oricum , cand s-a intamplat am reparat-o( kit Garrett), vreo 1000 Km nu prea cupla cand trebuia, nu accelera motorul ca lumea( nu intotdeauna, repet) dar apoi si-a dat drumul- trage ca inainte. poate nici eu nu prea am fost bland cu ea- ii cam dau reprize, si atunci cand s-a rupt urcam feleacul si era turat bine motorul. Oricum stiu de faza cu asteptatul inainte de pornire si oprire- stau vreo 3 minute la ralanti. Alte sugestii de " crutare" a turbinei???- chiar va rog, poate prinde bine si la altii
  11. Turbina pe S/V40 1.6i.... credeti ca se poate ?

    Io zic sa nu umblati cu asa ceva-la mine s-a rupt turbina originala (din fabrica) la un S40 1.9 TDI din 2001 la nici 150.000km! Ce parere avetzi? In afara de faptul k motorul de laguna ce echipeaza s40 ii cam slab? Ca sa nu mai spun ca astia de la reprezentantele Volvo de la noi is si hoti si nu prea se pricep