N3cks
Membru-
Content count
282 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
55 GoodAbout N3cks
-
Rank
Pasionat
- Birthday 05/13/1983
Contact Methods
-
Website URL
http://www.flickr.c
om/photos/chetianuh/ show
Profile Information
- Locatie Cluj-Napoca
- Auto Volvo V50 2.0D
- Fabricatie 2007
-
ioandumitru101 liked a post in a topic: Volvo S40 & V50 Haynes Service and Repair Manual
-
Salut! De unde l-ai comandat? Mulțumesc!
-
Căutam in astfel de thread sa postez ce am găsit. Cam ce descrii tu asta am atit și eu. Ba se deschidea, ba doar când porneam motorul și trebuia sa cobor sa închid, etc. La mine a fost unul din cei trei pini - era oxidat. L-am curățat cu tot felul de alifii: spray de contacte, alcool 99% și acum e perfect.
-
Nu mai știu cum e telecomanda înăuntru, dar cred ca e ca o telecomanda de TV. Dacă butonul funcționează, deschide-o și curăță contactul cu spray de contacte sau și ma bine: alcool. Dacă tot nu merge pune pe buton pălitură de mina de creion, ca înseamnă că nu mai conduce curentul. Mina de creion e conductoare. Am reparat asa telecomenzii vechi. Ca sa aplici mină, razuiesti și apoi o poți aplica cu bețigașe "de urechi" .(de fapt nu-s de urechi deloc, dar la asta le folosește lumea). Spor(t). Gesendet von meinem STV100-4 mit Tapatalk
-
Cristi Muresan liked a post in a topic: Rozatoare in compartimentul motor
-
mariusdaniel liked a post in a topic: Rozatoare in compartimentul motor
-
Rozatoare in compartimentul motor
N3cks replied to Alexandru Mocanu's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Asta cu cucuveaua/bufnita ma intereseaza si pe mine. O tii tu? Sau cum? Ca si eu am probleme cu porumbeii. Si mai mult, cu batranii din bloc care le dau zilnic de mancare. Toate balcoanele sunt pline de gainat/"rahat". In tari occidentale e interzis hranitul acestora, caci nu mai au grija hranei si se inmultesc rapid; sunt si transmitatori de boli. -
Becul emite lumina 360°, dar scădem zona "duliei". Lupa captează lumina, la fel cum ne jucam de mici cu lupele si dădeam foc la fire de iarbă uscate. Bun! Dar lupa nu captează tot. Şi atunci să nu se piardă s-au pus şi oglinzi. Tare aş vrea să văd un far cu oglinda vopsită în negru. Să mă exprim altfel, poate că nu ajută nespus oglinda, dar nu încurcă. Dacă în locul oglinzii ai avea un plastic negru ar absorbi lumina, oglina o amplifică şi apoi o preia lupa.
-
Fizica mea zice ca nu mai lumineaza cum trebuie. Scopul lupei este sa focalizeze lumina.
-
Am probat si philips (mai multe modele). Osram NB Plus sunt pana acum cele mai bune ce le-am avut si le am.
-
Bună ideea asta cu scaun de stânga de la maşină cu volan pe dreapta.
-
Motorul sacadează şi pierde putere aleatoriu
N3cks replied to N3cks's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
UPDATE2: Da. Re-confirm: problema se pare că a fost de la senzorul de după catalizator. -
Cristi Muresan liked a post in a topic: Motorul sacadează şi pierde putere aleatoriu
-
Motorul sacadează şi pierde putere aleatoriu
N3cks replied to N3cks's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
UPDATE: Pe tester apărea o eroare legată de un senzor, cel de după catalizator. Indiferent de situaţie indica circa 100°C, în ideea în care cel de dinaintea catalizatorului indică chiar şi 300°C când e motorul cald. Fenomenul apărea mai ales la motorul cald. Drept urmare gândul a mers ca acel senzor dă semnale eronate. Am făcut comandă şi l-am schimbat. Momentan pare că totul e ok. Maşina nu mai sacadează, merge "ca unsă." -
Mulţumim de input! Pornesc de la premisa că cele montate azi sunt de vară, drept pentru care e adevărat că sunt mai silenţioase.
-
Motorul sacadează şi pierde putere aleatoriu
N3cks replied to N3cks's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
La min trepidează acum în viteza 2 la 2500 turaţii, dar trebuie să fiu în rampă sau să am maşina încărcată şi motorul cald. Mai trepidează în viteza 4 şi a 5-a tot la 2500 - 2700. Când "plec" din plaja aceea nu mai face. -
Motorul sacadează şi pierde putere aleatoriu
N3cks replied to N3cks's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Sau poate că nu aceea era piesa. E adevărat ca aprocimativ o săptămână nu s-a manifestat, dar nu se manifesta oricum foarte des. Din păcate problema persistă. Premium Cars spune că nu ştie ce să fie. Am fost şi în probe şi testerul nu arată nimic înafară de o diferenţă de temepartură la senzori. Adică: senzorul înainte de catalizator arată o tempeartuă, iar al doilea indiferent de ce arată primul se fală pe la 100 de 100 °C. Ei zic ca acest senzor e stricat sau pe ducă, însă au rezerve în ceea ce priveşte că acesta ar fi motivul pentru care maşina sacadeaza la anumite turaţii şi viteze, dar şi astea nu se pot reproduce mereu. Adica ştiu turaţiile şi vitezele 2 cu 2000, 4 cu 2500 si 5 2500. De altfel nu e imposibil ca acest senzor ce nu e în parametri să dea semnale eronate. Dar eu zic că ar trebui să le dea mereu nu doar din când în când. Oare mă poate sfătui cineva? -
d3lir liked a post in a topic: Compatibilitate injectoare S40, 2.0D, 136CP
-
d3lir liked a post in a topic: Compatibilitate injectoare S40, 2.0D, 136CP
-
Compatibilitate injectoare S40, 2.0D, 136CP
N3cks replied to d3lir's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
As tinde sa cred ca da. -
Heimdallr liked a post in a topic: Compatibilitate injectoare S40, 2.0D, 136CP
-
Compatibilitate injectoare S40, 2.0D, 136CP
N3cks replied to d3lir's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Eu umblu cu injectoare clasa 5.