-
Content count
6,183 -
Joined
-
Last visited
-
Shpeedy started following volvo-club.ro - grup facebook
-
Alecs Dima started following Shpeedy
-
Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?
Shpeedy replied to zippy's topic in Comunitatea VOLVO Club
In principiu nu este foarte dificil, numai ca este munca multa pana ajungi la ei - cutia se da jos de pe masina.... -
Nu-i problema, cand poti. mci
-
Parca mi-ai spus, dar am uitat: la cat ai gasit stopurile? Poate gasesc eu ceva mai ieftine pe undeva....
-
Shpeedy started following Intalniri Volvo C30
-
I'm done talking. Your money, your problem.
-
La citirea cu varianta 'READ' o sa-i apara CPM DTC SET, dar nu-i va spune ce eroare are.... Si eu i-am spus ca-i trebe diagnoza
-
In primul rand, Sippppi nu a facut nicio diagnoza asa ca nu stie ce erori are stocate. In al doilea rand, ce legatura are siguranta de la fuel pump cu bujia?!? Hai sa incercam sa nu mai dam sfaturi de cumparare a pieselor doar pe experienta singulara a fiecaruia. Daca ii spuneam si eu ca trebuie sa cumpere pompa de motorina, care e vreo 150 eur, omul o cumpara si nu era de acolo?!? Nu era corect sa mi-o puna in brate si sa-mi ceara si banii de manopera in service?? Nu zic ca nu poate fi bujia, dar la fel de bine pot fi inca vreo 4-5 'consumabile'. Si inca ceva: fumul e si la 'injector' (care de fapt e un stiutz prin care se pulverizeaza motorina cu o supapa de presiune) care, in timp, se infunda sau decalibreaza.
-
nu neaparat trebuie schimbata bujia. diagnoza iti va spune ce este defect, nu cred ca merita investiti 50eur. eu, de ex., am eroare pe fuel pump....
-
Shpeedy started following PROBLEME 4X4
-
Nu stiu daca ajuta cu ceva, dar uite mai jos cum se verifica 4x4. Dar, dupa cum am vb, ptr ca nu vezi DEM-ul nu cred ca functioneaza spatele totusi....
-
Shpeedy started following Montare webasto
-
Daca gasesti vreo solutie de pornit webasto independent, te rog sa-mi spui si mie. Eu nu am gasit inca, dar mai sap....
-
Shpeedy started following Instalare TPMS
-
Sau incerca sa schimbi rotile intre ele (fata-spate) sa vezi daca iti apare eroarea diferit. Zic si eu....
-
Shpeedy started following Demontare ceasuri bord
-
Daca ai timp, iti propun sa stabilim o intalnire sa vedem despre ce e vorba. Am garajul in zona Razoare.
-
Nu cred ca stie cineva de pe forum ptr ca nu am auzit sa le fi schimbat vreo data... Si ledurile nu se gasesc ca piese de schimb, daca vrei trebuie sa iei AM. Acum eu nu mai inteleg: vrei sa schimbi ledurile cu becuri ?!? Esti convins ca sti ce vrei/faci?
-
Pornind de la cele enumerate de tine mai sus (temperatura ridicata pe evacuare si consum ridicat) eu as opta pentru verificarea catalizarorului ( sa nu fie infundat si astfel gazele sa se reintoarca catre galeria de evacuare si implicit catre turbina) sau catre un sau mai multe injectoare (sa nu fie blocate pe 'deschis' si astfel sa ai un amestec mult prea bogat - concomintent cu pornirea greoaie cauzata de inecarea motorului). Mihai
-
Shpeedy started following Trepidare intensa in relanti
-
1. daca scoti opritorul nu rezolvi nimic, ba poti chiar sa-i faci mai rau. nu ai cablu de acceleratie ca sa maresti cursa clapetei de acceleratie, cum era pe vremuri la dacie... sigur o sa dai peste cap senzorul de pedala de acceleratie. acel opritor este pus acolo sa limiteze cursa reostatului. 2. referitor la bataia ta, tind sa cred ca poate fi din doua motive: a) mers neregulat al motorului la relanti datorat mai multro cauze, parte din ele rezolvate/verificate de tine anterior. vad ca ai schimbt motorul. trepidatia a fost de la inceput sau a aparut ulterior? b ) volanta, pe care zici ca ai verificat-o. cum?
-
Salut, Uite mai jos un print-screen din VIDA referitor la incarcarea DPF si cand se realizeaza, automat sau nu. Asadar: - la 19gr regenerarea se face automat in regim de autostrada; - la 24gr regenerarea se face automat in regim de oras; - la 30gr iti apare mesaj in bord (SOOT PARTICULE FULL) - dupa 38gr nu se mai poate porni regenerarea in mod automat (de catre masina) - dupa 100gr nu se poate porni nici regenerarea fortata Referitor la presiunea diferentiala, la relanti, acesta trebuie sa fie intre 3 si 20 hpa. Recomandarea Volvo este ca la valori de peste 100hpa sa se inlocuiasca filtrul. Eu l-am spalat.... Nu ai mentionat ce incarcare (gr) aveai la momentul diagnozei.... Din nefericire nu spune nimic de distanta parcursa intre regenerari. Mihai