seba747

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About seba747

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 05/06/1978

Profile Information

  • Locatie Bucuresti / Alba Iulia
  • Auto s80 2.8T6
  • Fabricatie 1999
  1. motorul nu trage

    salut trebuie curatata clapeta de acceleratie-la service binenteles si vei rezolva problema cu relatiul-in schimb in problema cu puterea nu stiu sa-ti raspund, dar as vrea sa te intreb daca ai pus masina asta pe un tester? cauta si aici in forum pentru ca am vazut la un moment dat cum se curata o clapeta de acceleratie...sa le spui la service ce au de facut...
  2. Ce cresteri de putere ati obtinut din motor?

    ......eu am avut un peugeot 607 2.2 hdi 133 cp care era foarte puturos si am vazut doua variante  de obd tuning pe masinile unor prietenii......mai mult de efectul Placebo n-am vazut nimic putere in plus..unul era facut la 153 cp iar celalalt  la 170 cp-asa spuneau "meseriasii".....si am mai vazut si niste baieti foarte dezamagiti care dadusera 350 euro pt marirea puterii..la intalnirea unui club (forum) ca al nostru-nu zic care, dar unii dintre voi stiti..-si nu simteau nimic diferit si am mai vazut si un audi a4(la alt prieten "pacalit de vulpe") care tremura tot la turatii mici de ziceai ca e Dacie-dar zicea el ca simte putere=> intr-o saptamana a revenit la softul original al masinii. asa ca, dragii mei, eu am vandut 607-le 2003 si am luat volvo s80 t6 272 cp 1999-in aceiasi bani si pot executa depasiri imposibile pe Valea Oltului si oriunde e inghesuiala si.........MAI AM SI O REZERVA DE PUTERE (vreo 72 cp ) va salut!
  3. Ce cresteri de putere ati obtinut din motor?

    va recomand cu caldura tuturor sa nu mariti puterea niciunei masini. mai bine schimbati masina cu una mai puternica. dupa cum se vede nici constructorilor nu prea le iese..la s60 si s80 le crapa filtrele de particule, la vw consuma 1l ulei/1000km, in ciuda faptului ca acea crestere de putere este insotita si de alte injectoare, chiuloase..etc....asa ca daca "va mananca" o sa "va scarpinati" tare prin buzunare -asta in ocaziile fericite cand cineva (putini) ii mai da de cap masinii vreodata...
  4. am vandut-o acum vreo 3 ani cu 4900 euroi...dar colegul care a luat-o....nu stiu dar nu prea o mai tine la spa cum o tineam eu si primul proprietar... oricum a fost cea mai tare din toate (si acum am s80 t6!!!!), din toate punctele de vedere
  5. Un sfat va rog ...

    Adi 2727 T6 2.8 272 cp are distributie si Augustin, distributia se schimba la 90.000 nu la 60.000. In ceea ce priveste comparatia cu BMW, eu am avu 525 benzinar si crede-ma ca nu se compara niciodata din nici un punct de vedere, plus ca imaginea arata altceva: sa mai dau niste exemple cu proprietarii de bmw din romania? nu cred ca mai e nevoie... in ceea ce priveste tractiunea si cuplul: a mea te tine lipit de scaun de la 0 la 235 km/h si o face fara a avea senzatia de violenta... ce vreau sa spun este ca nu simti niciodata vitezele foarte mari va salut!
  6. si inca un t5 verde din 96 in bucuresti B 14 KWG la intersectia antiaeriana cu ghencea (a fost al meu)
  7. Un sfat va rog ...

    salut! eu am s80 T6 2.8 272 cp geartronic consum: in oras 14.5l/100 reviziile cu ulei+filtre pana in 5 milioane (nu la reprezentanta dar cu filtre bune si ulei mobil1 seria 5w40 distributia completa cu pompa de apa+manopera aprox 12 milioane (am schimbat-o acum cateva luni) de schimbat la ea am schimbat placute frana, tampon motor (4 milioane)...nimic deosebit in concluzie dpdv al costurilor se poate compara cu un passat cu diferenta ca la volvo cad mult mai greu (si stiu ce vorbesc pentru ca sunt la a 4a masina volvo)/ comparatia de costuri o fac impreuna cu un prieten care are passat si tot schimba la ea articulatii, senzori, debitmetre,...turbina!? in rest masina e foarte confortabila (eu o folosesc mai mult la drumuri lungi), silentioasa si cel mai important....are intotdeauna o rezerva de putere (senzatia mea este ca e precum calul din poveste care mananca tava de jaratec si zboara cu Fat Frumos ) p.s.: daca ai si alte intrebari, mai specifice iti voi raspunde cu placere
  8. S80 T6....

    ...........de parca ar mai conta......
  9. prezent si eu langa fereastra!
  10. S80 T6....

    adevarat, confirm.......pe pielea mea..........adica pe masina mea....
  11. si mie mi-au raspuns foarte prompt cei din szeged budulan, spune-mi te rog ce simptome avea masina prietenului tau caruia i-au resoftat DSTC-ul? (si mie mi se aprind becurile din cand in cand si nu sunt convins ca e dus calc de abs-n-as vrea sa-l schimb degeaba) multumesc
  12. Hai sa ne cunoastem... la kilometraj :)

    si inainte am avut un 850 T5 din 1997 pe care l-am vandut la 256.000 km si mergea perfect
  13. Hai sa ne cunoastem... la kilometraj :)

    volvo s80 T6 - 181.000 km
  14. S60 2.4T - alimentat cu benzina cu plumb

    n-am fost atent din ce an e masina, dar la s80-ul meu din 99 si la 850-ul din 97 scria ca masina functioneaza cu benzina cu pb dar se recomanda benzina fara pb 95. cred ca beculetul s-a aprins pt ca benzina are apa sau petrol lampant in ea asa cum fac benzinarii particulari asa cum bine au remarcat colegii nostri-numai la benzinariile lor mai gasesti benzina cu pb, asa ca draga nou posesor de vlv, scoate benzina si arunc-o!!!