Endre29
Membru-
Content count
2 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout Endre29
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Timisoara
- Auto Volvo s60
- Fabricatie 2014
- Fabricatie 2 0
-
Endre29 started following Presiune in vasul de expansiune.
-
Salutare de curand am cumparat un Volvo s60 2.0d 136cp D3 motorul in 5 cilindri, din Germania km 82.000 reali, pt parintii mei. toate bune si frumoase, dupa cumparare mai fac vreo 3 mii de km pe ea.. ajung in tara, se aprinde becu de la Apa/antigel. completez aproximativ 150ml mai merg ai mei cu ea vreo 1000 de km, din nou aceeasi problema. A dus-o tatal meu la service... (ne gandeam la un furtun/radiator) veste proasta. Problema era undeva Chiulasa/Garnitura de chiulasa/bloc motor. Desfacut motorul, blocul de motor avea o fisura aproximativ 1cm...Cumparat alt bloc motor gata ambielat (desfcut si verificat inainte de montare) Chiulasa verificata, curatata, bibilita(arata ca noua) . schimbat distributie, pompa apa, termostat, tot ce se putea schimba. pretul reparatiei a fost de aprox 2500 de euro. toate bune si frumoase .. masina din nou pe roti, mergand foarte bine. Dupa aproximativ 5000 de km, aceeasi problema. iar s-a aprins martorul care inidca nivel scazut lichid racire. a fost din nou la mecanic, iar din spusele lor ar fi din nou o problema din categoria bloc motor/garnitura de chiulasa sau chiulasa. ei au afirmat pur si simplu ca sunt slabe blocurile motor ( eu personal nu cred pt ca altii au cu masinile astea sute de mii de km). Mentionez faptul ca in tot acest timp , acul care indica temperatura apei sta la mijloc, pe Laptop indica 70de grade si nu baga nici ulei in apa, nici apa in ulei. Acum vine si intrebarea. A mai avut cineva o problema asemanatoare? este cunoscut un defect "cronic" la masinile astea? Prima oara am inteles.. s-a intamplat. dar dupa 5000 de km din nou? multumesc anticipat! p.s sper ca nu v-am plictisit dar sunt (atat eu cat si ai mei ) la capatul puterilor
-
Salutare de curand am cumparat un Volvo s60 2.0d 136cp D3 motorul in 5 cilindri, din Germania km 82.000 reali, pt parintii mei. toate bune si frumoase, dupa cumparare mai fac vreo 3 mii de km pe ea.. ajung in tara, se aprinde becu de la Apa/antigel. completez aproximativ 150ml mai merg ai mei cu ea vreo 1000 de km, din nou aceeasi problema. A dus-o tatal meu la service... (ne gandeam la un furtun/radiator) veste proasta. Problema era undeva Chiulasa/Garnitura de chiulasa/bloc motor. Desfacut motorul, blocul de motor avea o fisura aproximativ 1cm...Cumparat alt bloc motor gata ambielat (desfcut si verificat inainte de montare) Chiulasa verificata, curatata, bibilita(arata ca noua) . schimbat distributie, pompa apa, termostat, tot ce se putea schimba. pretul reparatiei a fost de aprox 2500 de euro. toate bune si frumoase .. masina din nou pe roti, mergand foarte bine. Dupa aproximativ 5000 de km, aceeasi problema. iar s-a aprins martorul care inidca nivel scazut lichid racire. a fost din nou la mecanic, iar din spusele lor ar fi din nou o problema din categoria bloc motor/garnitura de chiulasa sau chiulasa. ei au afirmat pur si simplu ca sunt slabe blocurile motor ( eu personal nu cred pt ca altii au cu masinile astea sute de mii de km). Mentionez faptul ca in tot acest timp , acul care indica temperatura apei sta la mijloc, pe Laptop indica 70de grade si nu baga nici ulei in apa, nici apa in ulei. Acum vine si intrebarea. A mai avut cineva o problema asemanatoare? este cunoscut un defect "cronic" la masinile astea? Prima oara am inteles.. s-a intamplat. dar dupa 5000 de km din nou? multumesc anticipat! p.s sper ca nu v-am plictisit dar sunt (atat eu cat si ai mei ) la capatul puterilor