-
Content count
66 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
7 NeutralAbout gapa
-
Rank
Junior
- Birthday 11/08/1974
Profile Information
- Locatie Craiova
- Auto masina sotiei BMW 318D
- Fabricatie 2013
- Fabricatie 2 0
-
MMihai liked a post in a topic: Sfat achizitie XC60 D3 136
-
alin89 liked a post in a topic: Sfat achizitie XC60 D3 136
-
Multumesc tuturor! Din pacate nu am luat-o pe aia gasita si acum imi pare rau. am zis sa caut mai noua dar imi depasesc bugetul unele mai noi sau au km mai multi decat as fi dispus sa cumpar. Am avut volvo in trecut, nu o vad ca fiind diferita la condus mai mult decat e orice masina diferita. Dar si eu cred ca ai dreptate, probabil as ramane cu volvo pentru simplul motiv ca suntem sentimentali. Celelalte masini luat ein calcul sunt doar alegeri rationale: La x3 as lua-o doar pentru ca la revanzare sunt mai multi cumparatori, iar x-trail as lua-o pt ca la aceeasi bani cu volvo pot lua o masina mai noua si cu foarte multe optiuni, evident considerand aici valoarea de revanzare a unei astfel de masini. Va tin la curent cu ce iau.
-
Multumesc! Prin diverse posturi Bogdan G spune ca el nu a simtit diferenta intre 136CP si 163CP pana in 140 km/h. Daca e asa, foarte posibil sa nu schimb nimic la masina. Peste 140 nu cred ca ma intereseaza cat de greu urca in viteza... Masina gasita e model 2014, cea cu facelift. Nu am luat-o inca. Da, la aspect e peste x3, dar x-trail imi place foarte mult. Este ... mai proaspata. E vorba de x-trail 2015. si vine si cu multe optiuni (versiune tekna).
-
Sunt constient de ce spui si evident ca apreciez respectivele optiuni dar cand cumperi un second e greu sa le ai pe toate. pentru mine primeaza km, anul (sa fie facelift), si pretul total. am sa incerc sa caut si cu cele enumerate de tine, desi incalzirea in spate am vazut-o doar prin masinile de test (mai toate r-design cu optiuni peste).
-
multumesc mult! total de acord cu ce ai spus! am 2 copii si ei erau realmente incatati de plafonul panoramic. cat am avut qashqai o singura data am fost nevoit sa sterg lentila camerei.
-
Nu, nu am testat-o, nu am unde. Practic din acest motiv am cerut pareri aici... cumva sunt constient ca e acceptabil motorul si sunt constient si de restul avantajelor, dar parerea cuiva care chiar o foloseste la setarile respective (136cp) poate face diferenta.
-
Multumesc! Exista o diferenta semnificativa de pret fata de motorul de 163 si ma gandeam ca in cazul in care nu imi este suficient, sa fac o resoftare la 163. am vazut ca atat polestar cat si rica sau altii au asa ceva (rica poate duce motorul asta la 185cp si 453nm), la preturi mai mici decat diferenta la care gasescu eu una de 163. Atat trapa cat si camera sunt optiuni de vis dupa parerea mea. Imi place lumina si sa am sentimentul cerului deasupra capului... Vin de pe un Qashqai cu plafon panormamic si care evident avea si camera. in oras, iti permite sa te duci pana la 5 cm de masinile intre care vrei sa parchezi. Am camera si pe seria 3 a nevestei pe care o conduc de o saptamana si pur si simplu m-am obisnuit cu ea. Mai este folositoare si cand obstacolele nu sunt chiar regulate. Nu in ultimul rand vezi eventuali pietonii, nu numai cand te apropii de ei. Evident ca poti trai si fara camera ca nu m-am nascut cu ochi la spate, dar daca se poate face un upgrade usor... de ce nu. Ce ma sperie cu adevarat este greutatea masinii... practic 1900 cu tot cu mine si peste 2t cu familia. Pe Qashqai qveam 130 cp si era cu 200 kg mai usoara... ma gandesc la manevrabilitate... chiar sunt intr-o mare dilema daca sa o iau sau nu. Alternative pentru mine are fi: bmw x3 (18d) - cu 150kg mai putin nissan x-trail - cu aproape 300 kg mai putin (evident, mai putin lux dar mai noua ca si concept si ca an - in aceeasi bani)
-
Chiar nimeni? Nici o parere? Am aflat de optiunea Internet connected, era doar in manualul de 2014.
-
Si inca ceva pana primesc raspunsuri: nu are camera (m-am obisnuit cu ea si imi pare importanta la masina de asemenea gabarit) si nu are butonul cu semnul de glob (care nu stiu ce optiune reprezinta). Camera pentru mers inapoi se poate pune usor? Sau necesita ca la orice volvo deplasari prin service? Si ce face respectivul buton ce ii lipseste ca optiune (pe randul din dreapta, al doilea de sus)? Inca odata, multumesc mult!
-
Masina gasita e chiar 2013 si manuala. Ar trebui sa caut mai noua (asta imi surade la optiuni)?
-
gapa started following Sfat achizitie XC60 D3 136
-
Salut, Vreau sa cumpar un xc60 dupa 2013 (facelift), motorizarea de 136Cp. Nu imi trebuie awd si nici cai multi. Stiu ca se poate resofta la aprox 160CP, dar nici asta nu as face decat daca e necesar. Pentru cum conduc si pe unde, 136 imi sunt suficienti teoretic. Am mai avut volvo in trecut si am idee ce ma asteapta, dar intrebarea mea pleaca de la greutatea acestei masini. Am 2 copii si nu vreau sa trec de 2t in concedii si sa nu pot depasi pe nimeni... Are si avantaje o astfel de motorizare (136cp)? In sensul mai putine probleme, poate consum mai redus, proprietari mai cuminti (ne cumparand versiuni mai puternice), etc... Recomandati sau nu resoftarea? Aveti orice alte lucruri de zis despre modelula asta (am gasit un Momentum cu ceva peste - xenon, trapa, piele, 128k km in banii mei)? Multumesc mult pentru orice sfaturi. Numai bine.
-
gapa started following Achizitie Volvo S40
-
@Stefan: ceea ce ceri e un vis frumos, dar doar un vis (da, unele se implinesc). masina pe care o vrei costa 30.000 de nou si tu o vrei cu 9000 in care sa intre si un eventual intermediar (transportul sau comisionul unuia care o aduce de pe cars on the web, tva, etc)! in afara, cei ce schimba masina la 3 - 4 ani merg minim 40.000 km / an. cine merge mai putin, nu schimba masina, mai ales daca are grija de ea. singura varianta mai plauzibila e sa gasesti pe cineva la o firma cu flota volvo, sa afliii tot despre masina si sa o cumperi de la respectivul! sunt cateva firme de medicamnte (reprezentanti medicali - in general femei) care au flote volvo din ce stiu eu. mai nou, datorita legilor, firmele ce dau masini de serviciu apeleaza la leasing operational si nu mai vand masinile catre angajati, deci cred ca o sa fie ultimul tren si la aceasta varianta. a mea e de pe cars on the web si a fost exact ce am luat cu detaliile mentionate. de obicei, chiar daca nu are carte de service, nu se risca cei din vest sa schimbe ceva ca nu se merita. ei fac banii din comisionare nu din adaos la masina. ei prefera preturi mici pentru ca asta inseamna clienti mai multi, adica vanzatori (firme de leasing in general) mai multi, adica volum mai mare de vanzari. daca masina ajunge la revizii la timp si nu e folosita pe coclauri, asa cum vezi ca se vand pe mobile, poate merge mult si bine, peste 250.000 fara chestii majore. normal, depinde si in cat timp faci acesti km. deci de preferat, daca vrei o masina, ar fi sa stii realitatea despre masina decat sa speri sa gasesti marea cu sarea. dar cum spuneam, unele vise se implinesc! multa bafta!
-
Salut, eu l-am schimbat in noiembrie 2013 in Craiova la pilkington (un fel de reprezentanta - pun doar parbrize pilkington) si a fost 500 lei parca fara senzori si fara parasolar, asa cum il aveam pe cel original. vedem cat rezista, momentan nu am de ce sa ma plang, totul a fost ok, inclusiv montajul si curatenia.
-
gapa started following parbriz volvo s40
-
gapa started following Vand Volvo S40 1.6d MY2008
-
cipilika liked a post in a topic: Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
-
gapa started following Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
-
gapa liked a post in a topic: clipsuri plastic - compartiment motor
-
Salut, am si eu nevoie, daca ma poate ajuta cineva, de 2 clipsuri sau de coduri pentru ele. este vorba de clipsurile din compartimentul motor, ce prind tubulatura de la carcasa filtrului de aer de partea din fata, spre grila masinii. am gasit topicul asta dar nu par a fi ca alea. l-am vazut si pe astea: http://www.piese-volvo.ro/accesorii/clips-prindere/volvo-p-259.html dar sunt o idee mai mari. cred ca adancimea de prindere este mai mare decat a acestora. multumesc mult pentru orice ajutor/informatie!
-
gapa started following clipsuri plastic - compartiment motor
-
blocajul s-a mai scumpit intre timp, e aproape 800. undeva sub 600 daca il iau de pe afara (germania). plus softarea aprox 500 parca spunea cineva. cred ca pe unul cu s80 il apuca clar crizele daca o repara cu ciocanul in parcare... inca odata, multumesc mult tuturor! chiar sunt mai relaxat!
-
asa o fi. eu cred ca sunt reali. la cum arata masina si ce vechime avea, consider ca trebuie sa fi prost sa dai km inapoi doar la 124 (cu cat am luat-o eu). putea sa o dea la 80 si l-as fi crezut. in plus sunt si alte chestii care ma fac sa cred ca ar fi totusi reali. in fine, chiar nu conteaza. nici la 400 de mii nu cred ca astfel de piese ar trebui sa cada. in semnatura sunt doar masinile mele, fara a le considera pe cele ale consoartei de care tot eu m-am ocupat. acum cativa ani am si adus masini pentru 2 persoane apropiate. nu cad astfel de piese... in fine.