kramerik

Membru
  • Content count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About kramerik

  • Rank
    Junior
  • Birthday 11/19/1973

Profile Information

  • Locatie spain
  • Auto v40,1.9 td,90hp
  • Fabricatie 1997
  1. daca cel care iese din cilindru-supapa pompa de injectie este subtire ar trebui sa duca la electrovalva de vacum(langa modulul incalzire bujii).celalat din "admisie" este descris cam generic.mai multe detalii te rog.
  2. avans pompa injectie diesel

    sa incercam in engleza......suerte! vs1131pl.pdf
  3. avans pompa injectie diesel

    scuze pentru intarziere,sper sa va foloseasca.succes! ajustar_fb_vivid.pdf
  4. avans pompa injectie diesel

    salutare! prima data trebuie sa blochezi in TDC motorul, de sub pistonul nr 1 cu o bara de 8mm grosime.slabesti cu cheia de 18 piulita pompei de injectie.cu o cheie de hexagonala de 27 mm slabesti pe urma piesa cea din antimoniu.in interiorul fuliei ai un reglaj micrometric la care trebuie sa te joci putin numai.succes!
  5. sa rezolvat! cam de la sine as spune.dupa ce am mai bibilit putin pompa si imobilizatorul de pe pompa ieri seara,astazi de dimineata a pornit cam greu dar fara fumul de rigoare cu care ma invatasem deja.inclin sa cred ca am o problema electrica pe undeva,ceva erori in calculator. are cineva o schema electrica cu partea de imobilizator va rog?la mine dupa ce pun contactul se stinge catevateva secunde masina taiata din bord dupa care revine.deocamdata am pus solenoidul de stop de pe pompa pe direct la baterie pentru a putea porni.si cel mai straniu e ca pe mufa care vine la imobilizator nuu gasesc nici un 12 volti care sa alimenteze solenoidul.deci ceva nu e tocmai bine in partea electrica. Multumesc anticipat!
  6. salutare din nou! povestea continuua. intre timp am schimbat segmenti pistoane si cuzineti,rectificat chiulasa si schimbat 1 supapa,garnitura chiulasa noua+ulei. si tot scoate fum alb-albastrui iar in bord e apris LAMBDA.distributia e ok tot la punct ce poate fi?
  7. problema e rezolvata doar partial.scoate fum in continuare doar la pornire dar in cantitate mai mica,considerabil.trebuie sa imi caut un set de injectoare bune ori sa le repar pe astea. ramane in studiu problema.Multumesc tuturor! O zi calduroasa va doresc!
  8. cred ca am rezolvat.va spun dupa ziua de maine oricum. mai intai am schimbat injectoarele 3 si 4.la fel acelasi fuior de fum albastru.mentionez ca scotea o dara de fum albastru chiar si dupa ce motorul ajunsese la temperatura de functionare normala-sa incalzit apa.mai pe urma am schimbat 1 si 2 surprizaaaaa-a disparut dara de fum albastru. banuiesc a fi injectorul de la pistonul 3.era cam plin de calamina.maine dimineata dam testul si vedem cum porneste - cu fum sau fara.va tin la curent si va multumesc de sfaturi!
  9. e tare...la aceiasi masina am mai schimbat personal 2 cutii de viteze,1 chiulasa,pompa de apa,pompa servo si alte nimicuri.deci.... urmeaza sa imi fac putin timp liber si ma apuc de demontat injectoare.problema a aparut din senin as spune.vin seara de la munca cu ea,parchez todo bien.dimineata dau cheie-3 pistoane si un nor de fum.deci deodata as spune.multumesc de sfaturi.va tin la curent.mai ales ca astazi a nins prima oara dupa nu stiu cati ani in zona in care stau eu.... have a good day!
  10. am verificat distributia si este ok.foarte posibil sa fie un injector ceva sau turbina.un amic imi zice k nu miroase totusi a ulei ars ci a motorina nearsa.am mai strans busonul de la ulei.era putin slabit.de pornit deci porneste in 3 pistoane,dar dupa cateva minute cand se incalzeste merge in toate 4.bujiile incandescente sunt bune si primesc curent.ramane sa mai studiez.Multumesc! uitasem cum probez turbina va rog?specificatzii anume?multumesc! Chiar merită să-ţi suspenzi dreptul de a scrie tocmai acum?
  11. mentionez ca pana astazi intre schimburile de ulei nu am completat nici macar cu 100ml de ulei.deci nu consuma nimic.si asta de 4 ani de zile.in bord am 265000km aproximativ.piston spart nu cred sa fie ca se auzea pacanind ceva daca era.dupa cateva minute de functionare cum mentionam incepe sa functioneze in 4 pistoane.o sa verific distributia prima data.am mai patito cu el.antigelul este la locul lui cat trebuie si curat.ramane sa demontez.
  12. salutare!azi dimineata V40ul meu sa hotarat sa imi faca probleme:porneste in 3 pistoane si scoate un nor urias de fum albastru.am completat cam 1litru de ulei astazi dupa ce acum o saptamana am facut schimbul de ulei. la pornire scoate un nor de fum iar dupa circa 2 minute de functionare dispare norul dar fumega in continuare albastru.vreo idee de unde sa incep va rog?Multumesc!
  13. Salutare prieteni!de cand cu iarna am observat ca la pornire dimineatza nu imi functioneaza socul automat.adica nu creste numarul turatiilor cu putin pana sa se incalzeasca motorul.vreo idee de unde sa incep sa verific?Multumesc!
  14. despre partea cu distributie este simplu daca inainte de a dezmonta ai facut cateva lucruri premergatoare : 1-scoti cablu de la baterie 2- blochezi motorul cu pistonul nr 1 in TDC-sub pistonul nr 1-cel dinspre cutia de viteze-se afla un surubel cu cap de TORX trebuie scos si bagat acolo o bara de 8mm grosime,asta dupa ce ai scos fulia de pe vibrochen si ai pus la semn - vibrochenul 3- atentie la semnele de pe pompa de injectie si la cele de pe axul cu came,ar trbui sa ai deja nste semne pe motor la montaj pui chiulasa,strange dupa manual,pui pompa de injectie tot la semne,pui fulia pe vibrochen,cureaua de distributie, si strangi surubul de la fulie dar nu la maxim,scoti blocajul de la pistonul 1si montezi surubul si daca toate sunt la semne si cutia de viteze scoasa din viteza,atunci cu un cricket si tubulara de 18 invartzi vibrochenul 2 ture.si daca totul se invarte si nu se inpotmoleste atunci e bun de pus bateria si dat contact. Oricum ideea este sa studiezi un pic din Vadis,este destul de explicit daca ai ceva talente mecanice,si in rest atentie si mucha suerte!
  15. paradox si cand vin vin toate odata!

    mai verifica odata de la mufa pompei de injectie,cea cu imobilizatorul si electrovalvula.eventual scoatei mufa de tot,pune contactul si cu un aparat de masura sa vezi daca gasesti un plus + pe acolo.daca este atunci trebuie sa mai verifici imobilizatorul (care da comanda de deschidere la electrovalvula) si conexiunile de pe acolo. suerte!