-
Content count
75 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by yonutz_2010
-
fratilor eu unul nu am inteles nici o data cum se citesc codurile de eroare dar la mine daca bag la pinul doi pilpaie ledul iar la pinul 5si 7se aprindenumai daca apas eu pe butonul ala ce poate fi si asta cu contactul pus cine poate sa ma ajute si pe mine ii sunt profund recunoscator va rog ajutatima si pe mine sa inteleg ce inseamna si cum este corect sa se faca diagnoza ce trebuie facut va multumesc
-
salutare tuturor fratilor am o problema de cind miam pus filtru sport de aer imi da rateuri la pornire si se simte un miros puternic de benzina care ar pute sa fie cauza sa fie prea mult aer care credeti ca ar putea fi cauza astept sugestiile voastre
-
nu cu filtru ei original nu face la fel si la buji nu imi fac griji ca sunt noi si fisele si capacul problema este di alta parte sigur posibil sa nu suporte filtru asta sai dea prea mult aer fiind sport nu stiu astept si parerile voastre
-
fratilor datim si mie un sfat ce ulei sai bag ca trebuie sai fac schimbul si nu stiu ce ulei sai bag pe cine am intrebat mia spus sai bag elf este bun sau trebuie alt ceva
-
fratilor putem face un link care sa cuprinda numai inbunatatirile ce le facem bijuteriilor noastre ceva gen tuning de exemplu eu am postat citeva poze cu jucarioara mea si ma intrebat citiva de unde am luat badi kitul si multe altele asa daca facem un link al nostru cei cu seria 400 putem vorbi altfel si ne putem arata fiecare creatiile propi nu ar mai fi amestecat cu alte seri ce ziceti sunteti deacord
-
nu este vorba de reparati aici este vorba de un topi ceva gen tuning cu sunt si pe alte forumuri
-
dar un amortizor de capota motor de 460 are cineva ideie cit costa
-
fratilor aveti ideie de unde iau si eu o caseta de directie pentru ca la a mea nuio dau de cap am incercat si cu asazisul reglaj de la ia sinimic cind dau de unflaturi din alea pe asfalt parca iti fura vilanul din mina si ca lo ori ce denivelare face asa nu stiu ce sa ii mai fac si un pret la una sh daca imi puteti da va rog ca noua banuiesc ca este scumpa si cu criza asta stiti cum este va multumesc
-
fratilor eu unul am reusit sa opresc immobilizerul in dreapta sub torpedou sunt doua mufe care intra in cutiuta acea mare a inchideri trebuiesc taiate doua fire si legate intre iele si gata sa rezolvat tot si nu mai ai treaba nici o data cu el
-
am ajuns la concluzia ca termostatul este de vina de nu imibaga caldura deschide prea devreme asta care il am acum si am fost sa comand unul nou si am gasit mai multe modele unele deschid la 88 degrade la 89 si 92 de grade care credeti ca este mai bun eu ma gindeam la cel de 92 dar mie frica ca la vara o sami faca probleme voi ce credeti care merita pus sau de cit trebuie sa fie
-
am verificat eu treaba cu plusul direct la pompa si merge pompa dar nu are nici o valoare toata treaba asta ca tot greu porneste asa ca eu unul cred ca nu are rost sa facem asta daca tot greu porneste nu ii vad rostul ca sa fie facut asa si eu tot asa am verificat releele fisele shimbate buji +capac delcou si degeaba nimic tot cum vrea ea porneste la a3 cheie deci concluzia este ca are alt ceva si nu ne dam noi seama ce ar putea fi
-
fratilor de la un timp nu prea imi mai baga caldura cum trebuie imi baga dar foarte putin si greu si asta se eintimpla de cind am schimbat termostatul ca ramisese blocat sa fie din cauza lui sa deschida prea devreme si din cauza asta sa nu bage cum trebuie ca alt ceva nu cred ca poate sa fie caloriferyul este curatat ca lam dat jos si lam spalat ce ar putea fi ?
-
ce telescoape ar trbui sa folosesc la masinuta mea ca am pus monroe si nimic nu stiu daca au tinut 3 luni ce marca mai merg puse si sa fie cit de cit bunicele si ceva mai ieftin ca cu criza asta nu prea ne mai permitem orice astept sugestiile voastre
-
da ady nu te contrazic dar sunt si pe fata si pe spate arcurile de vina sau telescoapele sunt turcesti si de proasta calitate de ce cind pe spate leam pus inapoi pe cele vechi nu mai bat ca pe alea leam schimbat ca am zis sa fie noi toate nu necesitau schimbate
-
cine stie unde este sau daca are cuplu volan modelul nostru de masina ca as vrea sal schimb si nu stiu unde este ca pare sa aiba joc cred eu daca stie cineva unde este sami poata spune si mie
-
eu unul am incercat si nu se misca daca mai insistam putin se spargea si nu am gasit proeminenti aia pe mijloc cu se spune el normal se misca tot sau duar mijlocul rog detali mai multe ce trebuie sa fac in cazul asta?
-
haideti fratilor chiar nimeni nu stie ce sa fac ca sa scap ca parca as merge cu raba si trebuie sa miscde volan intruna chiar nu stie nimeni
-
ca sa schimbi un motor sa pui un motor dizel in loc de benzinar trebuie schimbata instalatia electrica si calculatorul masini cine stie ce trebuie schimbat si ce trebuie facut sa imi poata spune si mie ii ramin dator ca practic mam saturat de benzina si nu ma indur sa schimb masina sau sa trec la alta marca si nici gpl nu as pune va rog spunetimi si mie ce trebuie facut sa pot sti si eu la ce sa ma astept daca este sa fac schimbul
-
stie cineva ce este ala rotund de pe conducta de alimentare cu benzina din naintea rampei de injectoare ca eu am fost nevoit sa o dau jos ca pierdeam benzina pe la un capat si vreau sa stiu daca este probleme ca merg fara ia si daca este sa o pun inapoi cum as putea ca am vazut ca a fost bagata la cald si nu vreau sa mi sa strice masinuta taman acum cind aproape am scapat de troate problemele si merge cum trbuie sa mearga un volvo sa fi mindru de el :yahoo:
-
fratilor de unde veniti cu consumurile astea eu care eram campionul campionilor de mergeam cu un consum de peste 20 litri la suta si va spun sigur ca un motor b18 ep motorul cu cel mai mare consum cum ii spunet voi nu consuma atita consumul real testat de mine pe sticla este undeva la 7% afara localitati 120-130 km la ora si undeva la 10-11 oras mers normal 3500-4000 rotati pe minut schimbat treapta de viteza deci nu este real ce dati voi acolo sau verificativa masinile fratilopr ca doar nu sunt hammer ce dumnezeu eu merg numai sportiv cu ia si nu imi ia atita
-
cum trebuie sa pun firul ala la releu ca nu stiu dami mai multe detali te rog ca vreau sa scap si cu schimbatul condensatorilor ca nu stiu cum se face
-
fratilor eu am mai avut una ne inmatriculata cu motor de 2000cm benzina si o lua la sfert asta de ce nu ar luauo la fel nu cred ca facea producatorul asa ceva sa nu porneasca la sfert si gabi sa sti ca nu imi baga pompa cind pun contactul este cam ciudata treaba asta
-
haideti fratilor chiar nu stie nimeni cum putem sa scapam de problema asta ca este enervanta rau
-
si cum imi dau seama daca ecu da comanda sau nu si este supapa de la pompa de benzina de vina cum pot sa verific care este de vina sau cum poti sati dai seama care este cele care ecu le da comanda si cele care nu le da comanda ce trebuie facut sa scap de problema asta ca este cam rusinos si enervant uneori
-
mai am o singura nelamurire cind pui contactul pompa trebuie sa bage sau nu ca la mine nu baga si porneste unpic cam greu sa invirte motorul de vreo 3_4 ori pina porneste ce ar putea fi pompa sau releul ce pot face ca sa imi dau seama ca este cam rusinos ca un volvo sa porneasca un pic cam greu ceva gen batrina dacie astept sugestiile voastre nu vreau sa fac de ris marca volvo sunt mindru ca sunt posesor de volvo si asa vreau sa ramin