johnybic

Membru
  • Content count

    78
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

2 Followers

About johnybic

  • Rank
    Junior
  • Birthday 10/10/1980

Profile Information

  • Locatie buzau
  • Auto volvo v40
  • Fabricatie 2000

Recent Profile Visitors

1,814 profile views
  1. Problema VVT VALVE

    Am postat și eu ceva coduri de erori mai în urma, cine își poate da cu părerea? 
  2. Problema VVT VALVE

    Astăzi am fost și am pus masina și pe tester și au găsit 6 erori și adică nr.28 încălzire sonda lambda nr2 întrerupere încheiere. ......nr165 supapa magnetica aer suplimentar 1 semnal neplauzibil... ..nr138 supapa magnetica ridicare turație întrerupere încheiere.  ....nr95 supapă magnetica arbore cu came  prea încet. ....nr107senzor presiune instalatie aer condiționat  semnal neplauzibil  și nr97 supapa magnetica arbore cu came componenta rămâne închisă ...astea erau erorile stocate și am fost întrebat dacă mufele acestora au fost scoase când motorul funcționa zi așa este au fost scoase în timpul funcționarii pentru diferite teste și verificări. Baiaetii au șters toate erorile și ceck engine apoi am mers cu masina câțiva km vreo 25 și am revenit din nou la diagnoza și au găsit doar o singura eroare și anume  nr28 încălzire sonda lambda nr2    întrerupere închidere aceasta,neputand fi ștearsă ,ceva păreri? 
  3. probleme clima

    salut la v40-ul meu anul trecut am facut o completare la freon dar fara aparatura dedicata si de atunci compresorul cupleaza si decupleaza continuu si des  de cele mai multe ori nici nu mai raceste ,acum eu stiind ca inainte de aceasta opreratiune mergea bine am mai dat ceva freon afara si instalatia functioneaza ok adica compresorul merge 15-20 de secunde si apoi se opreste tot cam asa 15-20 de secunde ,este posibil sa se fi dus senzorul de presiune sau presostatul ac cum i se mai spune daca acesta este stricat se poate schimba fara sa pierd freonul din instalatie ,acest presostat este pe filtrul uscator 
  4. Problema VVT VALVE

    Exact dar eu vroiam sa subliniez ca dacă roteam rola 3-5mm pica cureaua pe dinți atât se rotatea la mâna ,deci când puneți cureaua nu luați în seama acei 3-5mm de rotatie a vvt-ului trebuie rotit mai mult cel puțin 10mm cel puțin așa a fost la mine și logic trebuie sa se rotească exact cât sunt acele locașe unde sunt lamelele cu arcuretele lor ,vedeți poza mărită care am postat-o mai sus,important este ca am rezolvat-o
  5. Problema VVT VALVE

    Urmăriți semnele date cu vopsea în momentul când rotește el vvt-ul cu cheia ,se vede clar ca se rotește mult mai mult de 3-5 mm ,așa sa rotit și la mine 
  6. Problema VVT VALVE

      Exact cât se rotește vvt-ul în acest filmuletul care este mult mai mult de 3-5mm de care vorbeam noi așa trebuie sa se rotească și vvt-ul nostru
  7. Problema VVT VALVE

    Mulțumesc mult pentru ajutor și sper ca și ați colegi care au probleme sa le rezolve cu ajutorul experiențelor prin care am trecut noi,ei sa știe ce au de facut
  8. Problema VVT VALVE

    Nu este defect variatorul ci doar am ținut sa precizez ca el se rotește mai mult de 3-5 mm ,în cazul în care îl roteam dor acei 3-5 mm pica cureaua pe dinte și nu intre dinți cum ar trebui, stiu ca selenoidul vvt-ului cu motorul oprit acele canale sunt închise iar rola are deja ulei în ea (presiune hidraulica)iar dacă selenoidul vvt are acele canale închise care normal se deschid când primește curent automat uleiul din rola vvt nu are unde sa se duca și când rotești de ea uleiul din interior opune rezistență neputand fi eliminat pentru ca noi nu am mai desfăcut selenoidul ,țin sa precizez ca acum masina trage cum trebuie și nu se aude nici un cărait la vvt ,selenoidul lam probat eu  cu vreo 2 săptămâni în urma direct la baterie demontat de pe mașină și merge 
  9. Problema VVT VALVE

    Exact asta este distanta 
  10. Problema VVT VALVE

    Și încă ceva rola vvt la mana intradevar se rotește cam 3 maxim 5 milimetri dar când am băgat un torx cu clichet pe capacul rolei bineînțeles cu axele blocate și am rotit de ea se rotește mul mai mult decât acei 3-5 milimetri care îi rotești la liber se rotește exact cât se rotește și cea din filmuletul de prezentare de la începutul topicului  și opune rezistenta destul de binișor exact ca și inrinzatorul la cureaua accesorii asta ca un exemplu cum trebuie pentru a fi armata și da fără cala la axele cu came nu se poate arma rola ca sar răsuci axa cu totul , în pozele adăugate de colegii de forum cu acea rola vvt desfacuta ca idee și pentru alții ca sa știe și ei rola trebuie sa se rotească exact distanta care se regăsește intre acele lamele și rolă ,o sa pun și o fotografie sa știe clar 
  11. Problema VVT VALVE

    Sa rezolvat astăzi la ora 4 am fost prezent la mecanic și am desfăcut iar tot cu o cala facuta din cornier de mine lucrată foarte minuțios masuri făcute numai cu sublerul, am dat capacul de plastic de la evacuare jos apoi capacul la senzor apoi fulie la accesorii trasa la punct după vibrochen și surpriză axa cu came evacuare decalată un dinte dat jos cureaua de distribuție bineînțeles el o ținea pe a lui ca așa trebuie sa fie și iam zis sa facă ca mine ca eu răspund Bun deci dat jos cureaua răsucite camele sa intre cala minune care am facut-o eu după verificat din nou semnele la vibrochen blocat și acesta de mecanic  apoi pusă din nou cureaua începând de la vibrochen pe rola de ghidaj apoi pe rola vvt bineînțeles după ce a fost rotita maxim dreapta apoi pe rola axului evacuare pe pompa de apa și pe rola întinzător strâns tot și ieșit la probe masina nu sa mai plafonat la 120 ci după 4 ani a luat lejer 140 iar când slabeam accelerația și apăsam din nou se simțea  ca trage ,concluzia este ca el nu a pus nimic la punct ci doar ca a învârtit de axe și când a crezut el ca este la punct așa cum mam contrazis la fata locului cu el ca axa evacuare nu este ok așa și atunci el a vazut-o ok și a lasat-o așa crezând ca este ok deci mecanicii din ziua de azi nu toți dar 80%chiar și prieteni trebuie sa stai cu parul lângă ei, încă o data  Mulțumesc, a și acum relantiu este stabil iar când dau drumul la AC crește turația doar 100 maxim 200 rpm nu ca înainte 1000 și ceva 
  12. Problema VVT VALVE

    Problema este ca în câteva zile maxim o săptămână trebuie sa plec cu tot cu mașină in italia,alta problema este ca atunci când vrei sa te carpesti mai rău te rupi cam asta am făcut eu iar ca buget alocat mașinii din momentul de față este zero nu ca nu vreau ci ca nu mai am,oricum Mulțumesc pentru tot ajutorul acordat ,masina o sa meargă așa cum o merge iar dacă mă lasă undeva pe autostradă o sa îi dau numerele jos o sa iau actele și o las acolo ca nu mai face masina cât o sa faca o platformă prin Ungaria slovenia sau Italia și cu asta o   sa se încheie aventura auto second hand cel puțin pentru mine 
  13. Problema VVT VALVE

    Când scot mufa la debitmetru motorul se ineaca și da sa se oprească iar când o cuplez la loc își revine  Acum eu mă gândesc ca senzorul de presiune care se afla lângă filtru și deschide un circuit separat de aer sa facă figuri ca înainte când îi scoteam mufa motorul se oprea acum nici o schimbare cu mufa scoasă, am scos și mufa la regulatorul de aer de pe clapeta la fel motorul merge foarte urat dând sa se oprească am scos și mufa la senzorul canistrei de carbon la fel nici o mișcare care înainte se oprea din cauza acestuia când scoteam mufa  nu știu ce sa mai cred am făcut un test cu ea și își ia demaraj foarte greu iar pe la 120   130 se plafonează nu mai creste viteza deloc am zis sa mă duc sa mai fac o diagnoză cu toate ca la ultima facuta când mi-a văzut ca distribuția nu este la punct mi-a citit și valorile la lambda și alte valori care zicea băiatul cu diagnoza care normal ca nu mi-au rămas în minte tot ce mă interesat a fost dacă este ok sau dacă ceva este în neregulă și singura a fost cu pozitia arbore sau ax cu  came dracu sa le ia mai pe înțelesul meu distribuția nu era la punct astăzi i-am dus masina din nou la mecanicu p...li (prieten)acum am văzut eu cum se măsoară prietenia în bani nu în lucru bine făcut și mă întreba cu rola vvt cam cât trebuie rotit ca el nu a mai rotit-o și doar i-am zis ca atunci când umbla la distribuție sa mă cheme sa vadă și boul de mine dacă face bine sau nu ca doar sunt aici pe forum sa invat și eu cum se bea apa de la robinet da deh așa sunt toți mecanicii sa facă ei pe vitejii ca doar ia fătat masă dați cu toate alifiile în ale mecanici și dacă îți dai cu prererea sau le zici ca anumiți băieți de pe forum cu care ai discutat ti-au dat sfaturi ce și cum sa faci îmi zice la ca" știu eu ce am de făcut". Vreau sa va mulțumesc pentru ajutor și sa mă scuzați pentru lungimea acestui post dar cu mașini la mana a doua și cu diverse senzații tari cu fel și fel de mecanici am ajuns la concluzia ca adio masina second hand, noua și când da bubele în ea vândută și alta măcar și cu rate în bancă ca de băgat bani cu cârcă în fiare vechi timp pierdut și nervi sunt sătul ,5 zile 1200 ron tare nu din care 600 la domn mecanic care cred eu s-a simțit stresat de prezenta mea și a pulsat vreo 200 în plus ca altădată sa îl ocolesc de departe cea ce am sa și fac
  14. Problema VVT VALVE

    După cum am spus revin cu rezultate care sunt nesatisfăcătoare adică masina merge o idee mai bine în schimb au apărut fluctuatii la relanti iar când dau drumul la aer condiționat se tureaza de doua sau trei ori pe la 1700   .1800 apoi își revine la relantiu oscilant adică oscilează pana aproape sa moară motorul și pana pe la 800 ...900 de ture masina asta mi-a mâncat zilele 
  15. Problema VVT VALVE

    Acum sa o văd la drum, ar trebui sa se simtă diferența de la cer la pământ, o sa îmi dau imediat seama, când o scot în probe revin cu detalii