gicusorlex

Membru
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About gicusorlex

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Romania
  • Auto Volvo s40
  • Fabricatie 2005
  • Fabricatie 2 0

Recent Profile Visitors

422 profile views
  1. Problema Climatronic

    Rezolvat!!!!!!!!!!!!!! Cum zicea colegul...punem mânuța, citim, traducem si rezolvam...ieftin!!!
  2. Problema Climatronic

    1. Cum zicea si colegul, ce facem daca ai probleme cu clima si nu ai incalzire in scaune 2. Am inversat modulele de sub scaune (cele cu incalzire). Modulul de pe dreapta pus pe stanga si conectat...incalzeste scaunul! Deci modulul/modulele scaunelor le exclud total!
  3. Problema Climatronic

    :)))...daca o bag la dezmembrari ies sigur mai bine... Concluzia dupa primul si ultimul volvo din viata mea...Mitul Volvo NU EXISTA!
  4. Problema Climatronic

    :))))) Platesti!!!! Ideea e sa ai cui! Sau mai bine zis "nu cui" , ca sunt multi habarnisti care iti iau banii! N-am fost in reprezentanta si nici nu ma voi duce! Ma gandeam ca in orasul meu chiar nu mai gasesti un electrician auto profi!!! Si, in acelasi timp, un tip care sa aiba notiuni de electronica auto, soft...un fel de it-ist (hard sau soft) auto... Pe vremuri, acum 20 -25 de ani era un tip recunoscut care pt orice problema electrica dificila mergeai si o rezolvai...intr-adevar era scump, DAR NU CA LA REPREZENTANTA!! App...ura mea pe reprezentantele din Romania e intemeiata pe faptul ca de la o simpla revizie la un alternator, electromotor, distributie..etc.... diferentele de pret fata de Ungaria, Austria sunt consistente (uneori). In speță, in Romania, reprezentanta voia sa-i schimbe CCM ul cu totul la unul cu s40 pentru problemele de mai sus...6000 lei!!! In Anglia cu aceeasi problema i-au facut un update la soft cu 130 lire!!! Deci, la noi se umfla si nota mult...ca asta e in sangele nostru...escrocheria, specula, țeapa...
  5. Problema Climatronic

    Corect! Tot pe volvo.uk...un tip cu aceeasi problema a deconectat senzorul AQS...si i-a mers clima...a sustinut ca fiind defect, ori datorita unui scurt...etc... a dus la anularea climei si scaunului pe dreapta. Am constatat zilele acestea ca am gurile de scurgere a apei  din lateralele de la geam infundate si apa deversa pe copexurile aflate pe aripa (interior)...zicea mecanicul meuca poate a intrat apa la un fir si a oxidat... Aceeasi idee e sustinuta de volvo la eroarea dd34...ei zic ca atunci cand ai dd34 ( senzorul de calitate al aerului) acesta vine la pachet cu 0030, 0031, 0032, 0033...adica senzor modul clapeta, servo motor dezaburire, senzor motor clapeta temperatura dreapta. Cauza ( site volvo Uk- deci nu forum) -open circuit intre ccm si AQS - oxidare, conexiune pierduta LAN...etc
  6. Problema Climatronic

    Se pare ca mai 3ste cineva care zice ca ar fi un scurt in modulul de sub scaun...a scos borna de la baterie, a deconectat mufele scaunului...a reconectat bateria si ii merge clima...
  7. Problema Climatronic

    Continuam...ca acesta e scopul principal...schimbat motoras dreapta...tot asa merge clima. Diagnoza Dice...erori dd30-dd34...a se vedea la volvo explicatiile (open circuit - o fi vreum fir intrerupt)...daca sunt erori nici nu poate fi calibrat. Dupa diagnoza, baga aer doar la picioare, nu mai baga sus ca inainte...deci clar nu e un defect! Ci mai mult o problema electronica de calibrare... La volvo pe site in explicatiile erorilor scrie clar ca numai un senzor defect (scaun dreapta, senzor control calitate aer, modulul motoras...) duce la blocarea intregului sistem pe acea parte..in cazul meu dreapta!!! De 3 zile caut pe forumuri in afara, aici fiind foarte slaba activitatea, si chiar deranjanta cu unii bagatori in seama... In Anglia 90% din cei care au intampinat problema aceasta, FIIND O PROBLEMA COMUNA LA S40, au zis ca dupa ce au schimbat bateria (acelasi lucru l-am facut si eu in noiembrie-dar nu mi-am dat seama daca e de acolo, fiind iarna, aerul cald mergea oricum). Rezolvarea in majoritatea cazurilor a fost UPDATE-UL CCM la reprezentanta, numai acolo se poate face. O alta rezolvare (tot pe volvo.uk), si cer o parere avizata : - au scos cele 2 borne de pe baterie si le-au pus in scurt 30 de secunde ( cu mufa de la ccm si radio scoase inainte de a le pune in scurt bornele) Doar scoaterea bornelor reseteaza numai ECU...scoaterea bornelor si unirea lor pt 30 de sec cica reseteaza intreg sistemul. Astept pareri avizate...
  8. Problema Climatronic

    DACA VRE UN PROSTAN DE PE AICI STIE CUM POT SA-MI STERG CONTUL O FAC CU CEA MAI MARE PLACERE DIN VIATA MEA..
  9. Problema Climatronic

    Nu te panica! Asta fac!!!
  10. Problema Climatronic

    Nu te panica! Asta fac!!!
  11. Problema Climatronic

    In concluzie...toti prostalanii trec  de la bmw la volvo...
  12. Problema Climatronic

    Zici bine! O sa ma cac in el forum ca totul e mort aici! Doar niste prosti bagatori in seama! Sa vezi tu pe forum reno!!! Miscare! Dau service-urile faliment! Aici, la "volvo" zici ca posteaza numai aia din reprezentanta! Da...coaja aia Renault cum ii zic multi...sunt multumit pana la Dumnezeu de ea!!!!
  13. Problema Climatronic

    Inca o data imi dau seama ca tara asta viitor are!  Stii vorba.."prosti, dar multi"
  14. Cum ai ajuns la concluzia asta? Eu am dat jos motorasul si  are impulsuri la comanda foarte slabe!!! Am dat clima pe rece si am scos motorasul...asa ca aerul rece pe automat sau manual merge perfect...daca era panoul era dus tot nu?