Salut.
Sunt proaspăt proprietar de volvo s60 d2 motorina an 08/2015, varinanta fs74, 1968 cc, 88 kw ( 120 cp )
L-am cumpărat de la samsar care la adus prin adeasa din Belgia. Am făcut un compromis și l-am luat cu un număr mare de kilometri mai exact 258.000 ( verificat pe care vertical ).
Masina nu a avut accident, se simte foarte închegată si asta m-a incantat, dar când am ajuns acasă după 350 km au început sa apară erorile " performance reduites du moteur " .. apoi s-a aprins check-ul... apoi sa completez cu 0.5 L ulei.
Bine înțeles ca m-am dus cu ea la service ( autorizat și destul de apreciat în Galați) unde am vrut sa pun masina la punct, asa ca am schimbat distribuția, uleiul( volvo a5/b5 0w-30w), filtre, debit metru de aer ( de aici era aprins check-ul ), amortizoare spate, flanșe.... totul cu dorința de a pute masina la punct. Mecanicul a testat-o si el și apus ca masina e super ok. Trage bine! Nu scoate fum!
Dupa 100 km masina a cerut iar 0.5 L ulei, cu raționamentul ca abia e făcut schimbul si poate s-a mai îmbibat în filtru nu m am îngrijorat, dar după alti 150 de km la verificare nivelului de ulei am constat ca e la minim si am pus iar 0.5L. In aceasi zi a apărut iar mesajul " performance reduites du moteur " ...
Din ce am citit pe forum se pare ca acest motor are problema cu consumul de ulei și singura rezolvare ar fi o segmentare a motorului.
Se merita sa fac investiția pentru segmentare? Am unde sa o fac în galati? Daca fac segmentarea ma mai duce macar 100.000 km ? Mecanicul la care am fost mi-a recomandat sa schimbam tipul de ulei cu ceva mai bun...