-
Content count
35 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout Doru_bv
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Brasov
- Auto volvo v50 2008
-
m7an9u liked a post in a topic: ce fel de ulei sa folosesc?
-
Aveti idee cat costa "distractia" asta cu EGR ul?
-
EGR adica filtru de particule?
-
Doru_bv started following ce inseamna?
-
Spuneti-mi va rog ce inseamna TREVOIR RDV ENTRETIEN? asta mi-a aparut acum in bord, va multumesc pentru raspuns.
-
Mersi Behu, am citit topicul trimis de tine, sunt o gramada de informatii pretioase acolo, e de avut in vedere. De abia astept sa-i schimb uleiul si apoi sa vad cum se comporta. O seara buna iti doresc.
-
Daca cumva ar fi sa bage motorina in ulei, doamne fereste, care ar fi cauza?
-
Va multumesc la toti pentru raspunsuri, vreau sa va spun ca eu am cumparat masina de vreo 2/3 saptamani si acum vreau sa-i fac schimbul de ulei plus filtre. Voi ce credeti, o fi afectat motorul rau de totdaca s-a mers cu prea mult ulei in motor?
-
Bogdan, multumesc mult pentru raspuns si pentru informatiile pe care mi le-ai dat, asta o sa fac, o sa-i fac schimbul de ulei. 9000 mii de km cu prea mult ulei in motor o fi cauzat ceva stricaciuni? stima.
-
Multumesc mult pentru raspun domnu COSMIN, sigur aceeasi problema o am si eu, acum am inteles de ce nu pot sa vad pe joja nivelul uleiului oricat as lasa motorul sa se raceasca. Stima.
-
Cand spun "ca si cand motorul ar fi cald" ma refer la faptul ca uleiul se prelinge, parca e cam subtire si inchis la culoare. Scuze daca nu am fost prea clar dar, asta e cuvantul "se prelinge". Daca ar fi fost probleme mai grave cu uleiul nu s-ar fi aprins vreun martor sau ar fi aparaut vreun mesaj in bord?
-
Ba da, asta e adevarul dar, nu cred ca arata asa pentru ca este prea mult ulei, nu are cum sa fie prea mult ulei dupa 9 mii de km, pe joja arata ca si cum motorul ar fi cald si asta dupa o noapte cand motorul nu a functionat. de ce?
-
Pai, de unde pana unde prea mult ulei in motor? doar nu o fi bagat prea mult ulei mecanacii din service...
-
Cum spuneam, verificarea nivelului la ulei o fac cum trebuie, adica: masina este pe o suprafata dreapta, scot joja, o sterg, o bag la loc, o scot si surpriza, joja pe toata suprafata unde ar trebui sa indice maxim-minim, e manjita cu ulei, arata ca si cum ar fi motorul cald, dar nu are cum sa fie cald dupa o noapte in care nu am mers cu masina. Omul de la care am cumparat masina nu se pricepe la masini deci, a dus masina in service si mecanicii de acolo s-au ocupat de tot ce trebuie. Zice-ti ca ar fi indicat sa nu mai circul cu masina pana nu ii fac schimbul de ulei?
-
Da, bineinteles ca am sters joja, stiu procedura, loc drept etc. am mai avut vreo 5 masini inainte, toate au fost benzinare dar asta nu are nici o legatura cu verificatul uleiului, deci stiu cum se verifica uleiul. De atunci cand am vazut ca nu pot sa vad nivelul de ulei nu mi-a placut treaba asta. Schimbul de ulei (ultimul) nu l-am facut eu, masina o am de putin timp, vanzatorul a spus ca masina cand am cumparat-o avea cam 8 mii km facuti cu uleiul ala, eu am mai facut o mie, deci acum sa aiba 9 mii. Oricum am facut comanda pentru filtre, ulei si tot ce trebuie pentru schimb, dar chestia cu verificatul uleiului nu mi-a placut, sa nu pot sa vad care este nivelul de ulei, asta are legatura cu calitatea uleiului? adica este un semn ca uleiul din motor ar fi trebuit schimbat mai demult?
-
Am incercat sa verific uleiul dar, nu stiu de ce, nu merge. Prima data am lasat vreo 4 ore dupa ce am oprit motorul si m-am uitat pe joja dar, nu se putea vedea nivelul de ulei, joja era toata manjita cu ulei, apoi am incercat a doua zi de dimineata, tot degeaba, imi arata la fel, nu se putea vedea nivelul, toata joja este plina de ulei, aveti idee de ce?
-
Nu, nu m-am bagat sub masina sa vad de unde curge, am scos masina din curte pentru ca trebuia sa plec si cand m-am intors sa inchid poarta am vazut petele respective pe beton, si din pozitia in care a fost parcata masina, petele respective coincideau cu partea din fata a masinii, undeva in partea din fata, zona motorului. Nu mi-a aparut nici un mesaj in bordul masinii, de la ce credeti ca poate sa fie petele respective de funingine?