katalin33k

Membru
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About katalin33k

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Timisoara
  • Auto s40 2.0D 136bhp
  • Fabricatie 2005
  • Fabricatie 2 0
  1. Aditiv filtrul de particule

    Salut, Ce parere aveti de acest aditiv pentru regenerare? Eolys powerflex gen 3 de la Walker (1l sau 3l). Se gasesc undeva intre 480-500 lei pentru 3l sau 240 lei pentru 1l. https://www.emag.ro/aditiv-regenerare-curatare-filtru-de-particule-eolys-powerflex-gen-3-peugeot-citroen-ford-mazda-volvo-3l-walk80620/pd/D7G3CVBBM/ Multam.  
  2. Erori electrice

    Ma bucur ca am putut sa fiu de ajutor. Nu sunt mecanic si am un s40 de doar 2 luni dar na daca vrei sa obti informatii trebuie sa cauti, brandul nefiind atat de pupular. Versiunea specialist de la wd 40 chiar e buna. Pentru viitor poti sa aplici ce vezi in clipul 2, la cum se curata engine bay corect, important sa degresezi suprafetele. Sunt masini mai vechi asa ca in timp se aduna mizerie, apa iar scanarea nu e la undemana oricui si costa, asadar intretinerea corecta te salveaza de multe probleme.    
  3. Atunci uite la prima strigare poate mai e bun la astea: https://www.pieseauto.ro/planetare/volvo/v50/planetare-planetara-stanga-dreapta-volvo-v50-2-0-395372953.html?ssk=f35dd027b2e381f2e64a89fdab62069a
  4. Am schimbat eu pe a mea in partea stanga, partea din interior a planetarei fiind spart burdufu, deci a curs vaselina/ulei. Am gasit separat burduf si colier doar pe original, dar la tine ar trebui data afara sa vezi daca rulmentii sunt ok si daca nu au mancat in capac, fiind fara ungere au ros in metal. A mea e 2.0d 136 cai 2005, a ta cred ca e facelift. https://www.autodoc24.ro/search?keyword=burduf+planetara&sort_categories%5B0%5D=194 Uite astea sunt aftermarket asa ca nu stiu cat tin, dar la un magazin de piese stiu sa caute pe original. Spor la reparatii.
  5. Poate ca da e mai simplu ca motorizare dar asta nu inseamna ca si mai bun. Diferenta de putere este remarcabila mai ales ca masina nu e usoara. Oricum ce gasesti pe piata sunt masini vechi cu peste 2-300k km si multe probleme (dpf,turbo,egr). Exista o prostie tipic romaneasca iar oamenii o accepte ca na un motor mai mic inseamna si taxe mai mici (50 lei) dar pentru asta se percep diferente mari de bani. Daca un 2.0l il gasesti la 1,5-2k euro pentru un 1,6l trebuie sa scoti 3k+ doar asa pentru ca se poate. Chiar eu am asistat uimit la ce poate sa faca un samsar, cautand un s40 timp de cateva luni am gasit unu de 1,6 adus chiar in acea zi avand 298k km, jegos si fara optiuni iar samsaru recomandand sa revin in cateva zile sa o curete. Masina aprea la 3 zile cu 156k km curatita boboc, polisata si cu jante de 17 si cerea 3500 euroi. Pana la urma am cautat singur si am gasit un s40 2005 de 2.0l la 1500 euro si sunt multumit de el. Consider ca cel de 1,6l e mai slab si pretul este unul pe masura in europa, numai la noi se incearca sa se obtina mai mult pentru ca oamenii platesc. Uite exemplu cat costa un s40 de 1,6l din 2006 (1400 euri negociabil care se vinde la noi cu 3k+): https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/volvo-s40-1-6d-motorschaden-497641313 Acum depinde si de noroc si cum a fost intretinuta masina, mai ales ca au ceva ani. Daca tot ai 5000 de euro as cauta un s60 din 2011+ sau un s80 din 2008+ , ca la pretul asta sunt acum ( asta pentru ca vad ca ai ales sedan). https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/volvo-s80-498561495 Bafta la alegere.  
  6. Lumina faruri mai buna, cum?

    Daca ai tendinte sinucigase da, dar vezi tu mai sunt si altii pe drum. Orice far devine murdar, intra praf, se aduna mizerie pe sticla iar oglinda din spate se matuieste din cauza caldurii degajate de xenon sau halogen daca e cu reflector. Solutia pentru faruri matuite e polisarea dar si asta depinzand la cum arata. Sticla din lupa se curata dar oglinda nu ai ce face daca s-a matuit gata, alta lupa, la fel si cazul celor cu refector. Nu e tot timpul nevoie sa schimbi farul, poti schimba doar lupele dar morimoto originale sunt scumpe, iar chinezariile de la noi cu 300 lei sunt vai mama lor. Inainte sa pui led-uri intr-un far cu reflector mai bine iti dai un pumn in nas. Nu pot focaliza deloc ca deh e reflector si arunca lumina in copaci, orbesti pe cei din contrasesns, nu vezi bine pentru ca sticla e murdara si poti sa pui tu si 1000w tot nu vezi la 30m mai bine. Apoi orice idiot te observa de la 1km si mai ales astia de se cred comisari, te opreste, iei amenda, se ridica talonu, iti mai gaseste ceva, primeste cadou 3000 lei papetarie, faci programare la rar 750 lei, poate e nevoie sa cumperi si alte faruri ca na omu taie sa bage leduri iar la sfarsit ajungi la concluzia ca ..... "Esti un PROST si pericol pe drumurile publice"  # no offence ps: sarcasm off  
  7. Erori electrice

    Nu asa se curata engine bay. Dar na l-ai facut bradulet de craciun deoarece ti-a intrat apa in CEM (central electric module). Uite cum se curata CEM la masinile care au luat apa:     Pentru viitor uite cum se curata engine bay:     Ai apa intrata peste tot de asta face masina asa si pot coroda mai rau ca vine iarna daca nu faci curatenie. Ce ai facut tu a fost ca in reclama la Aspenter: "Draga am fost cu masina la spalat" Nu e de ras e de plans, erorile electrice sunt mult mai greu de gasit. Bafta.
  8. Ulei motor, distributie si altele.

    Salut, Eu am un s40 2005 aceeasi motorizare de aprox 2 luni. 1. Ulei Ravenol si restu de filtre pe Mann (aprox 550-700 lei depinde de unde). Vezi ca ulei iti trebuie 6,5l (mie mia luat 6l da na depinde cat intra si in filtru). https://www.amazon.com/RAVENOL-J1A1520-5W-30-Fully-Synthetic/dp/B00EWJUGWW 2. Distributia nu stiu exact depinde si ce alegi oem sau after market. Nici eu nu am schimbat-o inca dar aprox 700 lei din ce am vazut asa preturi de referinta. 3. Ca navigatie mai bine folosesti telefonul, cel putin pe a mea nu am gaura in bord pentru navigatie. Exista si navigatii after market cu fibra pentru ca ai nevoie sa vezi gradele si nivelul de putere al aerului, unele se integreaza chiar in locul casetofonului existent. https://www.aliexpress.com/item/1005003037033831.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1df51b60NpDbtr&algo_pvid=2d35107c-06fa-4743-bd35-5a62396ae545&algo_exp_id=2d35107c-06fa-4743-bd35-5a62396ae545-3&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000023381358167%22%7D 4. Aia cu sita nu stiu unde ai vazut dar avem dpf. Nici pana acum nu stiu daca am rezervor de aditiv ca nu-mi raspunde nimeni. (inca n-am scanat-o). 5. Butonu ala e pentru alarma sau panic atack. Daca vine unu sa-ti dea in cap in parcare incepe sa faca urat si alarmeaza toti vecinii 6.A mea are tot 210k km si cum a spus si Vvolvo ar trebui sa te duci la un service sa iti faca un deviz scris cu ce trebuie inlocuit neaparat (acum daca e tembel zice ca tot). De obicei brate, amortizoare, discuri, placute, ulei cutie, planetare si depinde ce mai gasesc. Cu cat investesti in ea cu atat o poti pastra mai mult timp. In rest sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
  9. S40 2005 2.0D errors

    Update : L-am incaltat cu jante si cauciucuri. Acum arata asa (Jante de 18" Brock RC 27 iar cauciucuri Continental Y XL + piulite si antifurturi noi):  
  10. S40 2005 2.0D errors

    Se poate dezactiva din Dice : "Cold Diagnosis Light " sau cum se numeste (asa se numeste la VAG), astfel incat sa nu mai verifice la pornirea fazei scurte si sa dea eroarea pe bord?  Nu e un lucru rau, becurile se mai si ard dar atata timp cat becu e functional de ce sa intre in protectie si sa taie curentu? Orice bec xenon oricat de original ar fi are un numar de ore de functionare si mai ales o rezistenta la socuri (aprox 3k). Daca mergi mai mult sau ai parte de drumuri extraordinare le arzi rapid si apoi de ce sa dai 300 lei pe un bec cand poti lua unu la 50 si ti rezerve dupa tine. Oricum 6 chinezarii tin oricum mai mult decat un original. Acum apare si problema led-urilor. De ce sa am eroare pe bord cand folosesc un Led de la Morimoto, net superior oricarui xenon de pe piata (35w nu porcarii de 100+) si care e facut in colaborare cu Osram (250 usd 2 becuri led), care lumineaza o distanta mai mare cu mai putina lumina si totusi sa apara eroare in bord si dupa un timp sa taie alimentarea?  
  11. S40 2005 2.0D errors

    Am testat ieri noapte pentru prima data mersul pe timp de noapte. Tmp de 30 km totul ok apoi s-a stins becul dreapta, oprit farurile,repornit i-a da o putere de l-a albit  apoi iar 20km fara probleme. Are toane sau iti arata ca nu-i convin aceste becuri, dupa ce s-a stins scurta de pe dreapta mi-a aparut eroarea in bord iar apoi surpriza eroarea dispare. Acum nu mai inteleg intra in protectie sau ce naiba are. As incerca sa schimb pentru inceput becurile. Ce recomandati ca D2S care stiti sigur ca anuleaza eroarea si becuri pe care le-ati folosit?  Am gasit o gramada de becuri phillips si osram dar si alea sunt unele contrafacute si nici un magazin nu te lasa sa desfaci becu si sa incerci (sau cazu meu 30 km a mers bine merci pana cred ca s-a incalzit droseru).
  12. S40 2005 2.0D errors

    Eroare de bec ars care aparea aiurea. Am reusit sa scap de ea dupa ce am scos afara farurile si verificat pe fiecare in parte. Mufa mica din interior care intra in balast clipseaza becul si daca nu e impinsa pana la capat probabil e vazuta ca un contact imperfect. Am crezut ca am niste becuri ieftine, chinezarii cand colo sunt osram xenarc, e drept putin obosite dar care nu ar fi trebuit sa fie vazute ca eroare. Probabil s-a inlocuit unu din becuri si nu s-a avut in vedere dar din ce mi se pare mie sunt de culori diferite. Asadar pentru toti cei care au eroare de bec ars verificati intai sa fie fiecare mufa bagata bine, nu recurgeti la anulatoare de erori care se incalzesc enorm si risti sa ramai pe drum fara lumina. Cam astea sunt becurile 66240 d2s: https://www.emag.ro/bec-xenon-d2s-osram-xenarc-classic-66240clc-4150k-p32-d2-1-buc-554345/pd/DRWMJ1BBM/?X-Search-Id=ad34ba261b894781df33&X-Product-Id=71519431&X-Search-Page=1&X-Search-Position=3&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view  
  13. Ca si tine am masina luata de putin timp, o luna in cazul meu si nu am luat inca Dice desi am gasit pe net la 600 lei, iar din alte anunturi pretind ca se poate face regenerare fortata din soft. Ma intreb daca se putea face asta si daca te putea scapa de 750 lei , aproape cam aceeasi suma cat ai platit tu doar ca pentru urmatoarele erori scanarea e moka (bine daca e infundat rau trebuie dat jos si bagat sub presiune). As fi curios  cam in cat timp iti va porni regenerarea, la mine masina trage dar a stat cel putin un an iar singurul drum facut de mine a fost spre Arad 50km pe autostrada mergand 3-4k turatii dar nu mi-a pornit regenerarea (n-am consumat nici jumate din rezervor cu aditivul adaugat dar poate isi schimba mersu in timp).
  14. Bine macar ca s-a rezolvat. Pentru a preveni incarcarea baga si tu motorina premium adaugand la 6 luni aditiv de la liqui molly (faci plinu si il folosesti) , iar in rest poate ar fi bine sa schimbi si locul de unde alimentezi cu motorina. Oricum traim in romania dar na mai multa atentie si poti sa iti protejezi masina. Se pare ca am avut dreptate cu limp mode creat de dpf datorita incarcarii. De curios cat ai dat sa-l curete? S-a demontat fizic de pe masina sau i-au dat regenerare fortata din Dice?
  15. De aia ziceam si eu cand am ridicat-o pe elevator am vazut ca vin 2 tevi care se prelungesc cu niste furtune de presiune dar care duc spre motor nicidecum spre puntea spate.