-
Content count
22 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout Vasile012
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Auto Volvo V40 D4 140kw manual
- Fabricatie 2015
Recent Profile Visitors
1,821 profile views
-
Mi-am instalat astazi ei eu VIDA 2015A, (cica ar fi ultima versiune inainte de trecerea la online) pentru instructiuni de service, si coduri OE pt piese. Probabil am sa investesc si intr-o interfata de diagnoza (baiatul de la service folosea VXdiag “powered for Vida”) dar dupa ce o sa rezolv problema actuala… Si in Vida am gasit P200977 - este vorba despre actuatorul clapetelor swirl de pe admisie (asta stiam si dinainte). In schimb nu am gasit P030000. Cel mai probabil o sa comand acel actuator, dar as vrea sa o si curat, admisia, doar ca mecanicul nu vrea sa se bage, de frica sa nu cada depuneri si sa blocheze vreo supapa… a zis ca a patit si nu se baga. EGR-ul este ok, am schimbat anu trecut racitorul cu modelul care nu se infunda… de atunci nu am mai avut nici o eroare pe EGR
-
Buna ziua! Vin si eu cu o problema aparuta recent. P030000.... Rateu aprindere... Masina tremura, la fel si mototrul... In prima imagine sunt erorile citite pe diagnoza, apoi am sters erorile, am parcurs 3-4 km, si am refacut diagnoza (imaginea a doua) erorile nu au mai aparut, cu toate ca motorul facea la fel, si ca sa vada despre ce e vorba a dat sa citeasca valorile reale. Mi-au zis de la service sa revin a doua zi pentru ca un coleg are Vida… zis si facut, am revenit a doua zi, am mai parcurs intre timp aproximativ 50-70km, timp in care si-a revenit, mergea bine. Cand a facut diagnoza cu Vida, absolut nici o eroare pe nici un ecu, nimic. Mentionez ca nu se intampla tot timpul, are momente cand merge bine…. Iar cand se intampla, tremura toata masina, si motorul. Baiatul de la service a zis ca este injectorul 2 defect, si mi-a recomandat ori le reconditionez ori le schimb (pe toate patru). Si ca sa-mi testeze daca chiar e defect injectorul, a facut urmatorul test: cu motorul pornit, a scos mufa de pe injectorul 2, si nu s-a intamplat nimic.. apoi a zis “scoatem mufa de pe injectorul 1, daca se schimba ceva, atunci clar este injectorul 2”… cand a scos mufa de pe injectorul 1, a dat sa moara motorul, iar pe tester aparuse o eroare de genul “presiune rampa”, nu mai retin exact, din cauza ca a scos mufa, in timp ce pe injectorul doi nu aparuse eroarea aceasta. Si inainte sa bag mana adanc in buzunar, am zis sa pun o intrebare aici, in speranta ca nu ar fi injectoarele. A mai intampinat cineva aceasta problema? Si de la ce a fost… sau de la ce ar putea fi? Masina in cauza… V40, 2015, D4, VEA, 190cp, D4204 T14
-
Am reusit sa schimb racitorul. Am gasit unul din dezmembrari, la jumatate de pret, l-am curatat bine, si l-am montat. Codul OE este 36003021 (il gasiti doar pe cutie daca li cumparati nou), pe racitor este o eticheta cu un alt cod (P32203034) Pentru cei care vor sa-l schimbe trebuie sa aveti in vedere ca modelul nu este 100% compatibil cu valvele, in sensul ca doua gauri nu sunt filetate (am incercuit in una din poze) si trebuie improvizat cu doua suruburi M6x30 (sau, daca aveti de unde, ideal ar fi M7x30 - doar ca nu este o dimensune foarte uzuala si nu prea se gaseste in magazine). Eu am folosit doua suruburi M6x30, doua saibe clasice, doua saibe grover, doua piulite cu autoblocare si o "improvizatie" ca sa completez spatiul gol de la M6 (surubul) la M7 (dimensiunea gaurii).
-
Stie cineva cat ar costa un set de perdelute spate pentru un V40 (fara cea de pe haion)? Doors (kit of four shades) Part. No. 31435470
-
Dupa mai multe cautari am gasit aici modelul modificat/rectificat: interesanta solutie, dar nu mi-o permit, in sensul ca trebuie sa las 2-3 zile masina desfacuta la service. iar eu nu ma bag sa desfac asa ceva, gen DIY, e prea mult de desfacut ca sa-l dai jos.
-
Din pacate dupa ce l-am curatat, am postat din greseala in alt topic, mai exact aici Din pacate dupa 4000km a reaparut eroarea P04D900 (iar eroarea P200977 a reaparut imediat atunci dupa curatare, probabil ceva probleme si la valva) si ieri mi s-a aprins si "check engine". Posibil nici curatarea sa nu fi fost suficient de bine facuta (in sensul ca trebuia insistat mai mult, lasat mai mult la dizolvat, mai multe spray-uri de carburator) deoarece optic inca se vedeau depuneri serioase pe unii "faguri" si posibil ca mai adanc sa fi ramas infundati. Dar nici solutii de curatare nu am mai avut. Nu mi-am dat seama ca o sa fie necesar de atat de mult. Racitorul este foarte mare, incapea in el un spray intreg, si tot nu cred ca ajungea pana la fund. O sa ma gandesc zilele astea ce e de facut avand in vedere ca un racitor nou costa aproximativ 2750lei. PS: Am gasit modelul asta pe net, se poate observa ca "fagurii" sunt mult mai mari/largi. Rog daca poate cineva sa confirme daca acesta este modelul care nu se mai infunda.
-
Am schimbat ieri Uleiul, filtrele, curatat egr, si surpriza, un arc rupt (dar banuiam ca era posibil sa fie rupt, deoarece am aut intr-o zi o pocnitura). Cauza a fost o flansa care era efectiv distrusa. Si surpriza, flansele erau Made in Romania, din fabrica.
-
Am fost ieri la service si l-am curatat. Am folosit 2 spray-uri de curatare carburator Liqui Moly, a stat 30-60min la dizolvat, apoi s-a mai folosit jumatate de sticla de diluant de la baietii de la tinichigerie. Am sters erorile, am mers aprox. 35km si momentan totul este bine. Urmeaza sa vad cum se va comporta pe viitor.
-
Vasile012 started following Probleme reglare far
-
Vezi mufa din far sa nu se miste, asa am patit la masina mea (V40 2015). Cand conectam mufa de pe masina la far, mufa din far se deplasa in fata si nu mai facea contact PIN-ul de la motoras, si ca urmare nu-mi mai ridica faza scurta si vedeam doar 1-2m in fata masinii. Eu ma pregateam sa schimb tot farul, noroc de baiatul de la service ca si-a dat seama.
-
Aceeasi eroare am si eu de cand am cumparat masina. Pana acum nu m-a incurcat cu nimic. Voi vedea despre ce e vorba cand voi reusi sa ajung cu ea la reprezenanta.
-
La 10.000 il schimb, la fel am facut la toate masinile care le-am avut in trecut, nu stau pana 15.000, nu prea am incredere in uleiurile din RO. La 9000km doar am inceput sa ma documentez despre uleiuri. Iar daca o sa te uiti la filmuletul rusului, la finalul partii a 3-a spune ca in regim predominant de oras, el recomanda la 7-8000km, iar in regim predominant de autostrada 10-12.000km. Dar stiu pe cineva care are masina din 2013, dar nu volvo, destul de scumpa, si schimba la 30.000, deci fiecare face cum crede de cuviinta.
-
Iar daca mai ai si consum, Mobil Super 3000 formula VC 0w-20, ca sa-l cumperi separat si nu din reprezentanta, e foarte greu de gasit in RO.
-
Devizul ete din toamna 2021
-
Aceeasi problema o am si eu acum, recent mi-a apărut, si s-a nimerit exact cand trebuie sa schimb si uleiul. Asta ar fi solutia: https://youtu.be/5zz6qefBV08 Cat despre schimbat, nu stiu care este modelul nou. Asta as vrea sa stiu si eu in caz ca trebuie sa-l schimb. Dar momentan sper sa scap doar cu o curatare.
-
Au trecut 8 luni de cand am facut schimbul de ulei, mai exact 9000km, asa ca a venit timpul sa ma pregatesc sa-l schimb din nou. Si ca de obicei aceeasi dilema, ce sa-i bag? Am avut OE dar ma incadrez la "devoratoarele de ulei", nu este foarte mare consumul, dar sunt acolo, si voi vedea cand dau uleiul jos, cati litri vor curge. Asa ca as incerca si altceva. Am facut cateva cautari care ar fi mai bun, si pentru schimbul asta am ales Motul***. Am atasat imagini cu niste date si teste stranse de mine de pe net. Datele sunt despre 4 uleiuri care le-am ales in felul urmator: 1. Castrol - "petru ca asa scrie pe masina si in carte" 2. Mobil 1 - "pentru ca mobil baga la reprezentanta" 3. Liqui Moly - "pentru ca este foarte laudat ca ar fi foarte bun" si pentru ca este si in testele facute de Sergiu Gabor pe youtube. 4. Motul - "fiindca am auzit diverse persoane (chiar cunoscuti) ca sunt foarte multumite de el" In tabel gasiti si Ravenol - dar numai cateva date, mi se pare dubios (foarte multa publicitate si pupat in fund) iar la o simpla cautare pe ravenol.ro si pe ravenol.de, acelasi produs cu acelasi cod de produs, are specificatii total diferite (vezi tabel si datasheet-uri). Singura problema la teste, este ca sunt facute pe 5w-30 (vezi link-uri in excel - Sergiu Gabor si "Rusul"), si doar cateva pe 0w-20 (vezi Piotr), si fara specific Volvo. Dar aceste teste pot fi folosite macar orientativ. Teste mai exacte pe 0w-20, nu am gasit, sau nu am cautat eu suficient! Am pus toate astea aici in speranta ca poate vor ajuta si pe altii, care se afla in aceeasi dilema ca si mine, "ce ulei ar fi mai bun?" *** Nu recomand nimanui uleiul pe care l-am ales eu! Pe baza testelor si datelor stranse, fiecare poate decide singur care este cel mai bun!!! Uleiuri 0w20.xlsx