-
Content count
23 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout Vasile012
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Auto Volvo V40 D4 140kw manual
- Fabricatie 2015
Recent Profile Visitors
7,312 profile views
-
Vasile012 started following Pedala ambreiaj
-
Va salut, Am si eu probleme cu pedala de ambreiaj. Stiu ca nu este sectiuea pt modelul meu, dar am zis ca daca tot exista topicul asta, sa nu mai deschid si eu unul. De vreo 4 luni mi se blocheaza pedala de ambreiaj. La inceput pe la jumatatete, ca mai apoi sa se blocheze la fund. Prima data cand s-a blocat la fund MAXIM, motorul a pornit (cu ea la fund), l-am oprit apoi si am incercat sa-l pornesc din nou, cu pedala lasata acolo, si nu a mai pornit. Apoi mi-a zis mecanicul sa trag de ea ca isi revine la loc, si asa am si facut. Apoi am mers la mecanic, si i-am zis de pompa de ambreiaj, dupa ce am mai citit pe aici, dar el a zis ca nu crede ca este pompa, si ca ar fi kitul de ambreiaj, si ca pot sa mai circul cu ea asa, pana o reparam. Daca se mai blocheaza, sa o trag cu piciorul, sa fac 2-3 pedale, si merge in continuare. Si de atunci asa circul cu ea, doar ca in ultima perioada a inceput sa faca foarte des, in special cand folosesc marsarierul, cand opresc la stop/cedeaza trecerea, si cand stau bara la bara in trafic (cand trebuie sa stau mult cu pedala la apasata). Mentionez ca am circulat cu ea asa pentru atat de mult timp, deoarece am luat piesele pe rand, nu am dispus la momentul respectiv de tot banii (aprox 6000ron fara manopera) pt ca mecanicul suspecta si volanta, pt ca aveam un zdruncinat la oprire cu, care m-am pricopsit dupa o curatare de admisie si un injector mort, si vreo 15 incercari de pornire esuate datorita respectivului injector. Problema rezolvata inainte de craciun de catre mine (din prostie) cu o tubulara de 10, scotand borna de la baterie pt 10min, am scapat de zdruncinatul de la oprire (clapeta de acceleratie trebuia recalibrata dupa curatare, iar in momentul cand am scos borna, s-au pierdut valorile invatate, si s-a recalibrat automat) si am ramas cu o investitie de 2500lei intr-o volanta. Mentionez ca s-a incercat recalibrarea cu vida + dice, dar nu exista optiunea de readaptare/resetare/recalibrare clapeta de acceleratie. Si la toti la care am fost, au dat acelasi verdict, volanta. Acum toate detaliile fiind pe masa, sa revenim la pedala... Mentionez ca acum pedala se duce la fund doar sub greutatea piciorului, fara sa apas pe ea (atasez filmulet), iar scurgeri nu am nici in zona ambreiajului, nici in zona pedalei, si nici lichidul din vas nu a scazut, este la acelasi nivel. Acum ca am toate piesele (mai putin pompa de ambreiaj) am vorbit cu mecanicul sa ma programeze pt reparatie. Dar inainte de asta as vrea sa va intreb, poate pt linistea mea (nu as vrea sa umblu la cutia de viteze inutil), ce ar putea fi? 1. De aerisit instalatia 2. Pompa de ambreiaj sau 3. Kitul de ambreiaj (asa cum a zis mecanicul). Daca este kitul de ambreiaj, mai are rost sa schimb si volanta? (kitul de ambreiaj cu tot cu rulment si volanta sunt pe LUK). Masina in cauza: V40, 2015, VEA, 2.0, D4 (D4204T14), 190CP PS: ar putea fi arcul de la pedala (31489496)? Multumesc anticipat!
-
Mi-am instalat astazi ei eu VIDA 2015A, (cica ar fi ultima versiune inainte de trecerea la online) pentru instructiuni de service, si coduri OE pt piese. Probabil am sa investesc si intr-o interfata de diagnoza (baiatul de la service folosea VXdiag “powered for Vida”) dar dupa ce o sa rezolv problema actuala… Si in Vida am gasit P200977 - este vorba despre actuatorul clapetelor swirl de pe admisie (asta stiam si dinainte). In schimb nu am gasit P030000. Cel mai probabil o sa comand acel actuator, dar as vrea sa o si curat, admisia, doar ca mecanicul nu vrea sa se bage, de frica sa nu cada depuneri si sa blocheze vreo supapa… a zis ca a patit si nu se baga. EGR-ul este ok, am schimbat anu trecut racitorul cu modelul care nu se infunda… de atunci nu am mai avut nici o eroare pe EGR
-
Buna ziua! Vin si eu cu o problema aparuta recent. P030000.... Rateu aprindere... Masina tremura, la fel si mototrul... In prima imagine sunt erorile citite pe diagnoza, apoi am sters erorile, am parcurs 3-4 km, si am refacut diagnoza (imaginea a doua) erorile nu au mai aparut, cu toate ca motorul facea la fel, si ca sa vada despre ce e vorba a dat sa citeasca valorile reale. Mi-au zis de la service sa revin a doua zi pentru ca un coleg are Vida… zis si facut, am revenit a doua zi, am mai parcurs intre timp aproximativ 50-70km, timp in care si-a revenit, mergea bine. Cand a facut diagnoza cu Vida, absolut nici o eroare pe nici un ecu, nimic. Mentionez ca nu se intampla tot timpul, are momente cand merge bine…. Iar cand se intampla, tremura toata masina, si motorul. Baiatul de la service a zis ca este injectorul 2 defect, si mi-a recomandat ori le reconditionez ori le schimb (pe toate patru). Si ca sa-mi testeze daca chiar e defect injectorul, a facut urmatorul test: cu motorul pornit, a scos mufa de pe injectorul 2, si nu s-a intamplat nimic.. apoi a zis “scoatem mufa de pe injectorul 1, daca se schimba ceva, atunci clar este injectorul 2”… cand a scos mufa de pe injectorul 1, a dat sa moara motorul, iar pe tester aparuse o eroare de genul “presiune rampa”, nu mai retin exact, din cauza ca a scos mufa, in timp ce pe injectorul doi nu aparuse eroarea aceasta. Si inainte sa bag mana adanc in buzunar, am zis sa pun o intrebare aici, in speranta ca nu ar fi injectoarele. A mai intampinat cineva aceasta problema? Si de la ce a fost… sau de la ce ar putea fi? Masina in cauza… V40, 2015, D4, VEA, 190cp, D4204 T14
-
Am reusit sa schimb racitorul. Am gasit unul din dezmembrari, la jumatate de pret, l-am curatat bine, si l-am montat. Codul OE este 36003021 (il gasiti doar pe cutie daca li cumparati nou), pe racitor este o eticheta cu un alt cod (P32203034) Pentru cei care vor sa-l schimbe trebuie sa aveti in vedere ca modelul nu este 100% compatibil cu valvele, in sensul ca doua gauri nu sunt filetate (am incercuit in una din poze) si trebuie improvizat cu doua suruburi M6x30 (sau, daca aveti de unde, ideal ar fi M7x30 - doar ca nu este o dimensune foarte uzuala si nu prea se gaseste in magazine). Eu am folosit doua suruburi M6x30, doua saibe clasice, doua saibe grover, doua piulite cu autoblocare si o "improvizatie" ca sa completez spatiul gol de la M6 (surubul) la M7 (dimensiunea gaurii).
-
Stie cineva cat ar costa un set de perdelute spate pentru un V40 (fara cea de pe haion)? Doors (kit of four shades) Part. No. 31435470
-
Dupa mai multe cautari am gasit aici modelul modificat/rectificat: interesanta solutie, dar nu mi-o permit, in sensul ca trebuie sa las 2-3 zile masina desfacuta la service. iar eu nu ma bag sa desfac asa ceva, gen DIY, e prea mult de desfacut ca sa-l dai jos.
-
Din pacate dupa ce l-am curatat, am postat din greseala in alt topic, mai exact aici Din pacate dupa 4000km a reaparut eroarea P04D900 (iar eroarea P200977 a reaparut imediat atunci dupa curatare, probabil ceva probleme si la valva) si ieri mi s-a aprins si "check engine". Posibil nici curatarea sa nu fi fost suficient de bine facuta (in sensul ca trebuia insistat mai mult, lasat mai mult la dizolvat, mai multe spray-uri de carburator) deoarece optic inca se vedeau depuneri serioase pe unii "faguri" si posibil ca mai adanc sa fi ramas infundati. Dar nici solutii de curatare nu am mai avut. Nu mi-am dat seama ca o sa fie necesar de atat de mult. Racitorul este foarte mare, incapea in el un spray intreg, si tot nu cred ca ajungea pana la fund. O sa ma gandesc zilele astea ce e de facut avand in vedere ca un racitor nou costa aproximativ 2750lei. PS: Am gasit modelul asta pe net, se poate observa ca "fagurii" sunt mult mai mari/largi. Rog daca poate cineva sa confirme daca acesta este modelul care nu se mai infunda.
-
Am schimbat ieri Uleiul, filtrele, curatat egr, si surpriza, un arc rupt (dar banuiam ca era posibil sa fie rupt, deoarece am aut intr-o zi o pocnitura). Cauza a fost o flansa care era efectiv distrusa. Si surpriza, flansele erau Made in Romania, din fabrica.
-
Am fost ieri la service si l-am curatat. Am folosit 2 spray-uri de curatare carburator Liqui Moly, a stat 30-60min la dizolvat, apoi s-a mai folosit jumatate de sticla de diluant de la baietii de la tinichigerie. Am sters erorile, am mers aprox. 35km si momentan totul este bine. Urmeaza sa vad cum se va comporta pe viitor.
-
Vasile012 started following Probleme reglare far
-
Vezi mufa din far sa nu se miste, asa am patit la masina mea (V40 2015). Cand conectam mufa de pe masina la far, mufa din far se deplasa in fata si nu mai facea contact PIN-ul de la motoras, si ca urmare nu-mi mai ridica faza scurta si vedeam doar 1-2m in fata masinii. Eu ma pregateam sa schimb tot farul, noroc de baiatul de la service ca si-a dat seama.
-
Aceeasi eroare am si eu de cand am cumparat masina. Pana acum nu m-a incurcat cu nimic. Voi vedea despre ce e vorba cand voi reusi sa ajung cu ea la reprezenanta.
-
La 10.000 il schimb, la fel am facut la toate masinile care le-am avut in trecut, nu stau pana 15.000, nu prea am incredere in uleiurile din RO. La 9000km doar am inceput sa ma documentez despre uleiuri. Iar daca o sa te uiti la filmuletul rusului, la finalul partii a 3-a spune ca in regim predominant de oras, el recomanda la 7-8000km, iar in regim predominant de autostrada 10-12.000km. Dar stiu pe cineva care are masina din 2013, dar nu volvo, destul de scumpa, si schimba la 30.000, deci fiecare face cum crede de cuviinta.
-
Iar daca mai ai si consum, Mobil Super 3000 formula VC 0w-20, ca sa-l cumperi separat si nu din reprezentanta, e foarte greu de gasit in RO.
-
Devizul ete din toamna 2021
-
Aceeasi problema o am si eu acum, recent mi-a apărut, si s-a nimerit exact cand trebuie sa schimb si uleiul. Asta ar fi solutia: https://youtu.be/5zz6qefBV08 Cat despre schimbat, nu stiu care este modelul nou. Asta as vrea sa stiu si eu in caz ca trebuie sa-l schimb. Dar momentan sper sa scap doar cu o curatare.