Tarabostes
Membru-
Content count
23 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
14 GoodAbout Tarabostes
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Auto XC40
- Fabricatie 2022
-
Am facut un drum extraurban ceva mai lung cu XC 40-ul. București-Oradea și retur. Tinuta buna de drum pe autostrada la 150-160 kmph, nivel decent al zgomotului si reprize decente de accelerare pe intervalul 120-160. Peste 160-170 parca ramana fara cuplu. Oricum cred ca e limitat la 180 Trage f bine pe urcari gen Dealul Negru, insa pe viraje luate mai in forta... e cu senzatii tari. Bine eu ma si raportez la Serie 3 care este exemplar la acest capitol. Cred ca totusi pentru un SUV relativ inalt, cu anvelope all-season e foarte ok. Consum pe intreg traseul, cu mers alert, depasiri si viteza mare: 8%. Consumul f mare a fost pe autostrada. Una peste alta o experienta placuta la drum lung. As pune la plusuri: scaunele (mergea un suport lateral mai bun), nivelul de antifonare si sistemul audio, iar la minusuri: touchcreen-ul si navigatia + rezervorul cam mic.
-
valiro liked a post in a topic: XC40 T5 Plugin Hibrid
-
mariusdaniel liked a post in a topic: XC40 T5 Plugin Hibrid
-
Bilant la 1 an. Masina se comporta exemplar, range-ul full electric urban se mentine la cca 35 km, sistemul audio s-a rodat si se aude mai bine, consum la +5.000 de km (mers exclusiv urban, 95%) 4.6%, cu o medie de 3 incarcari pe saptamana. Prima revizie cca 1.800 lei.
-
Multumim pentru tip!
-
Tarabostes liked a post in a topic: O nouă poveste începe
-
valiro liked a post in a topic: XC40 T5 Plugin Hibrid
-
valiro liked a post in a topic: XC40 T5 Plugin Hibrid
-
mariusdaniel liked a post in a topic: XC40 T5 Plugin Hibrid
-
Se pare ca a fost o incurcatura cu jantele si au fost schimbate cu un model pentru hibrid, cu anvelope Pirelli. De apreciat atitudinea dealerului.
-
Făcut un drum extrauban astazi. Mers hibrid mai tot timpul, iar la intoarcere trecut pe incarcat baterie cu cca 20-30 de km inainte de centura. La intrare in oras încărcase cam 12 km...asa ca am mers full electric pana acasă. Placut, silentios, fara poluare (asta e glumă pentru București) ...Pare să fie cel mai cu sens scenariu pentru un hibrid plug-in.
-
mariusdaniel liked a post in a topic: XC40 T5 Plugin Hibrid
-
Credeam ca vor fi bicolore, cum sunt cele de pe masina..insa nu, sunt cele de mai jos.
-
Au venit rotile de iarna de la dealer, dar m-am decis la Michelinurile Crossclimate...prin urmare, daca cineva are nevoie de un set complet de roti de iarna (pe 18 cu anvelope Conti WinterContact)...sa lase un PM. Făcut revizia de 2k, totul in grafic. Mers urban exclusiv in modul hibrid consumul s-a stabilizat la 6%.
-
M-as baza mai degraba pe 30 decat pe 40...atentie pe la scoli, e atat de silentioasa ca pietonii nu prea o sesizeaza
-
Maurice liked a post in a topic: XC40 T5 Plugin Hibrid
-
Salut, Masina este foarte ok pentru mers urban, insa nu cred ca este fezabila utilizarea exclusiv in regim electric. Range-ul real este cam 30-35 km, dar daca accelerezi mai apăsat la doua semafoare... se reduce simtitor. La inceput am incarcat-o des peste noapte (priza standard cam 4h, nu cred ca se justifica un wallbox), dupa ceva vreme am renuntat si merge doar in regim hibrid. Pe 1.650 km (cam 6-700 sa fi fost extra urban) consumul pe CB este de 5.5%...foarte bun pentru un SUV de 1.8 t si 265CP. SUV-ul anterior 2.0 benzina lua 13-14% in București. Dincolo de consum, este o masina foarte silentioasa si comoda la condus (directie, suspensie, scaune/pozitie la volan). Desi e cel mai mic SUV de la Volvo, nu e tocmai o masina mica, dar oricum are 360, senzori, trece peste borduri.
-
Tarabostes liked a post in a topic: XC40 T5 Plugin Hibrid
-
Tine strict de comoditate...masina are deja doua randuri de roti, deci nu e o problema ”economica”. ...acum niste ani, am uitat sa schimb rotile la masina sotiei si a mers toata vara cu cele de iarna...nici nu si-a dat seama :))
-
Ba bate gandul sa-i pun anvelope all-season, desi masina are seturi de roti vara-iarna. La SUV-ul precendent am avut un singur rand de anvelope Yokohama, fara probleme in putinele zile cu zapada din București și iesirile ocazionale pe un drum forestier. As fugi de bataia de cap cu schimbatul rotilor... Atat Michelin Crossclimate cat si Good Year Vector 4Seasons au review-uri foarte bune, iar ca nivel de zgomot sunt similare unei anvelope bune de vara...68/69 db.
-
Făcut în weekend un drum ceva mai lung...foarte confortabila masina prin combinatia suspensie-motor silentios-sistem audio. Mi se pare cam ”ciudata” frana... la viteze ceva mai mari, la prima apasare ai senzatia ca pedala se opune, apoi franarea e cam prea brusca. Cred, totusi ca tine de obisnuinta si de sistemul de recuperare a energiei.
-
Masina mea e conectata permanent la internet, am platit aceasta optiune la achizitie. Problema este una de serviciu, care nu functioneaza in Romania, ca si altele din seria BMW Connect...si din cate imi dau seama, situatia este similara si la Volvo. Pe XC 40, pana la urma, nu se poate Android Automotive, desi se pare ca sistemul de operare existent pe masina este unul nou, insa tot cu Android Auto functioneaza si tot cable based. Complicat.
-
@Tetea afara si apa calda e mai calda ..la BMW dupa ce iesi din Romania ai informatii de trafic in timp real direct pe navigatia masinii, cu trafic, lucrari, accidente, intarzieri... Inteleg ca se poate pune Android Automotive, dar trebuie lasata masina in service...tre sa ma lamuresc mai bine.
-
Tks pentru sfaturi, sunt multe de descoperit. Din pacate, va fi o masina subutilizata...3-4.000 km/an, preponderent urban..folosesc tidal si pe bmw, insa sistemul audio are storage propriu 20 GB si pleiaza flac-uri, ceea ce imi scade dependenta de calitatea conexiunii, fara sa-mi afecteze calitatea audiției.