Tarabostes

Membru
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Tarabostes

  1. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Am facut un drum extraurban ceva mai lung cu XC 40-ul. București-Oradea și retur. Tinuta buna de drum pe autostrada la 150-160 kmph, nivel decent al zgomotului si reprize decente de accelerare pe intervalul 120-160. Peste 160-170 parca ramana fara cuplu. Oricum cred ca e limitat la 180 Trage f bine pe urcari gen Dealul Negru, insa pe viraje luate mai in forta... e cu senzatii tari. Bine eu ma si raportez la Serie 3 care este exemplar la acest capitol. Cred ca totusi pentru un SUV relativ inalt, cu anvelope all-season e foarte ok. Consum pe intreg traseul, cu mers alert, depasiri si viteza mare: 8%. Consumul f mare a fost pe autostrada.  Una peste alta o experienta placuta la drum lung. As pune la plusuri: scaunele (mergea un suport lateral mai bun), nivelul de antifonare si sistemul audio, iar la minusuri: touchcreen-ul si navigatia + rezervorul cam mic.      
  2. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Platit avans pentru un XC40 T5 Plugin Hibrid, urmeaza sa ajunga in primavara. Nu voi fi soferul principal, dar sper sa ma bucur si eu din cand in cand O intrebare pentru posesori, cam care este autonomia reala pe electric?  Ma tot intreb daca este realizabila o naveta zilnica de 12-15 km in regim full electric si incarcare la 2-3 zile...s-ar putea sa fiu optimist.. Altfel, masina la drive test mi-a placut si cum accelereaza si cum sta pe sosea. E primul Volvo, sper sa fie conform asteptarilor
  3. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Bilant la 1 an. Masina se comporta exemplar, range-ul full electric urban se mentine la cca 35 km, sistemul audio s-a rodat si se aude mai bine, consum la +5.000 de km (mers exclusiv urban, 95%) 4.6%, cu o medie de 3 incarcari pe saptamana. Prima revizie cca 1.800 lei.     
  4. O nouă poveste începe

    Multumim pentru tip!
  5. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Se pare ca a fost o incurcatura cu jantele si au fost schimbate cu un model pentru hibrid, cu anvelope Pirelli. De apreciat atitudinea dealerului.
  6. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Făcut un drum extrauban astazi. Mers hibrid mai tot timpul, iar la intoarcere trecut pe incarcat baterie cu cca 20-30 de km inainte de centura. La intrare in oras încărcase cam 12 km...asa ca am mers full electric pana acasă. Placut, silentios, fara poluare (asta e glumă pentru București) ...Pare să fie cel mai cu sens scenariu pentru un hibrid plug-in.      
  7. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Credeam ca vor fi bicolore, cum sunt cele de pe masina..insa nu, sunt cele de mai jos.  
  8. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Au venit rotile de iarna de la dealer, dar m-am decis la Michelinurile Crossclimate...prin urmare, daca cineva are nevoie de un set complet de roti de iarna (pe 18 cu anvelope Conti WinterContact)...sa lase un PM. Făcut revizia de 2k, totul in grafic. Mers urban exclusiv in modul hibrid consumul s-a stabilizat la 6%.  
  9. XC40 T5 Plugin Hibrid

    M-as baza mai degraba pe 30 decat pe 40...atentie pe la scoli, e atat de silentioasa ca pietonii nu prea o sesizeaza
  10. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Salut, Masina este foarte ok pentru mers urban, insa nu cred ca este fezabila utilizarea exclusiv in regim electric. Range-ul real este cam 30-35 km, dar daca accelerezi mai apăsat la doua semafoare... se reduce simtitor. La inceput am incarcat-o des peste noapte (priza standard cam 4h, nu cred ca se justifica un wallbox), dupa ceva vreme am renuntat si merge doar in regim hibrid. Pe 1.650 km (cam 6-700 sa fi fost extra urban) consumul pe CB este de 5.5%...foarte bun pentru un SUV de 1.8 t si 265CP. SUV-ul anterior 2.0 benzina lua 13-14% in București. Dincolo de consum, este o masina foarte silentioasa si comoda la condus (directie, suspensie, scaune/pozitie la volan).  Desi e cel mai mic SUV de la Volvo, nu e tocmai o masina mica, dar oricum are 360, senzori, trece peste borduri.      
  11. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Tine strict de comoditate...masina are deja doua randuri de roti, deci nu e o problema ”economica”. ...acum niste ani, am uitat sa schimb rotile la masina sotiei si a mers toata vara cu cele de iarna...nici nu si-a dat seama :))
  12. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Ba bate gandul sa-i pun anvelope all-season, desi masina are seturi de roti vara-iarna. La SUV-ul precendent am avut un singur rand de anvelope Yokohama, fara probleme in putinele zile cu zapada din București și iesirile ocazionale pe un drum forestier. As fugi de bataia de cap cu schimbatul rotilor... Atat Michelin Crossclimate cat si Good Year Vector 4Seasons au review-uri foarte bune, iar ca nivel de zgomot sunt similare unei anvelope bune de vara...68/69 db.  
  13. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Făcut în weekend un drum ceva mai lung...foarte confortabila masina prin combinatia suspensie-motor silentios-sistem audio. Mi se pare cam ”ciudata” frana... la viteze ceva mai mari, la prima apasare ai senzatia ca pedala se opune, apoi franarea e cam prea brusca. Cred, totusi ca tine de obisnuinta si de sistemul de recuperare a energiei.  
  14. XC40 T5 Plugin Hibrid

      Masina mea e conectata permanent la internet, am platit aceasta optiune la achizitie. Problema este una de serviciu, care nu functioneaza in Romania, ca si altele din seria BMW Connect...si din cate imi dau seama, situatia este similara si la Volvo. Pe XC 40, pana la urma, nu se poate Android Automotive, desi se pare ca sistemul de operare existent  pe masina este unul nou, insa tot cu Android Auto functioneaza si tot cable based. Complicat.  
  15. XC40 T5 Plugin Hibrid

    @Tetea afara si apa calda e mai calda ..la BMW dupa ce iesi din Romania ai informatii de trafic in timp real direct pe navigatia masinii, cu trafic, lucrari, accidente, intarzieri... Inteleg ca se poate pune Android Automotive, dar trebuie lasata masina in service...tre sa ma lamuresc mai bine.
  16. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Tks pentru sfaturi, sunt multe de descoperit. Din pacate, va fi o masina subutilizata...3-4.000 km/an, preponderent urban..folosesc tidal si pe bmw, insa sistemul audio are storage propriu 20 GB si pleiaza flac-uri, ceea ce imi scade dependenta de calitatea conexiunii, fara sa-mi afecteze calitatea audiției.    
  17. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Din păcate nu a venit cu Android Automotive...e un downsize,  mai ales că Waze e tot pe cablu. Folosesc Tidal ca serviciu de streaming audio. dar cu Android Auto... se aude superb. Oricum, nu eu sunt soferul principal, asa ca masina are setup-ul potrivit, atat ca suspensie cat si ca directie. E o placere sa o auzi plecand fara sunet de motor....  
  18. XC40 T5 Plugin Hibrid

    A sosit utilajul...condus astazi 100 km de proba. Impresii: - Foarte silentioasa, atat in regim hibrid cat si full electric - Interiorul bine lucrat/finisat...peste asteptari - Accelereaza vioi si liniar, am apasat totusi cu blandete pe pedala..dupa ce intra si motorul termic, devine sprintena - Sistemul Harman Kardon se aude foarte bine (nu m-am lamurit cate incinte sunt) - Scaunele electrice se regleaza pe gustul oricui, iar tapiteria are o combinatie faina cu doua tipuri de ”piele” si cusatura deschisa la culoare - Meniul nu este cel mai intuitiv, iar comenzile din touch cam naspa...dar asta o stiam - Pe curbe luate mai in viteaza se cam inclina...dar aici ma si raportez la serie 3-ul pe care il conduc in mod obisnuit si pierde din start. Oricum nu va fi condusa prea sportiv     Multe lucruri de descoperit...mai postez  
  19. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Noul termen este septembrie...
  20. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Trecu Mai, vine Iunie si Volvo tot nu e fabricat. Incepe sa devina frustrant....
  21. Schimbare distributie Volvo XC 40 D4 AWD

    Mai au putin si o schimba impreuna cu uleiul si filtrele. Dar in manual ce scrie?  
  22. Salutare!

    63k fara sa schimbi placutele...este o realizare, probabil esti o persoana echilibrata.Eu la bmw, pana la 85k am schimbat doua randuri de placute si un set de discuri, probabil am ceva sindrom hiperkinetic  ...conteaza si daca masina are cutie automata, AWD, rulaj urban etc. La XC40 (care nu a venit inca) ma astept sa tina mai mult, pe de o parte pentru ca are frana regenerativa si pe de alta pentru ca nu voi fi eu soferul principal. Legat de roti, la SUV-ul actual al sotiei (AWD) avem un singur rand de anvelope, Yokohama Geolander, care sunt un fel de All Season si care s-au descurcat onorabil. XC40-ul vine insa cu doua seturi de roti, insa habar nu am ce anvelope. Am unde sa la tin, doar ca manipularea garaj-masina ma cam dispera.
  23. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Salut si multumesc de raspuns. La drive test am vazut ca masina poate fi condusa exclusiv electric, dar nu am reusit sa-mi dau seama cand intra motorul termic...la o anumita sarcina sau cand bateria se descarca sub un anumit nivel...  Pe lista scurta a mai fost RAV 4 hibrid (o masina buna si fiabila, dar cam prea mare) si Lexus NX (faina, dar cam prea scumpa). Experienta mea cu Volvo este limitata, am condus doar putin un V60 diesel, modelul actual. O masina corecta, spatioasa, dar fara prea mare...feeling.