VasilanMihai

Membru
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by VasilanMihai


  1. On 04.08.2021 at 7:40 AM, Adrian83 said:

    Buna ziua,

    M-am tot uitat pe forum si pe net, dar sincer, nu am gasit raspunsuri la ceea ce-mi doresc despre XC60.

    Vreau sa achizitionez unul din 2015 (varianta facelift cred ca este) si am urmatoarele neclaritati:

    -motorul de 2, cred ca este doar cu FWD si doar 2,4 este  AWD sau pe modelul din intervalul 2015-2017 si motorul de 2 motorina are AWD ? (ma intreseaza doar 4x4/AWD)

    -ca si km nu vreau mai mult de150k-160k, chiar si mai putin, eu fac aproximativ 40k/an; la ce probleme ar trebui sa ma astept la km acestia?

    -din ce am lecturat, distributia este pe curea, care este primul interval cand trebuie schimbata si ce costuri implica ?

    -ce consum are, dar real ?, eu vin de pe un x3/2007, motor de 2d, nu am un condus agresiv si aici am consum mixt, real, de 6/100, consum facut la pompa si culmea atat imi arata si pe bord :).

    -ce insemna in bani o revizie: ulei, filtre(ulei, motorina, aer si polen) ?

    -ma intereseaza cutie automata, puteti sa-mi spuneti mai multe detalii (plusuri si minusuri)? la cat timp se schimba uleiul si  alte hibe?

    -orice alte aspecte ce tine de acest model, minusuri, probleme etc ma intereseaza.

    Ma tot uit de vreo luna de zile pe mobile si inclusiv pe Ro, dupa acest model XC60/min2015 si chiar vreau sa-l achiztionez, deci orice info este binevenita, indiferent ca e buna sau negativa..

     

    Salut. Mă gândesc că ai achiziționat un Volvo până în prezent, dacă nu, îți las mai jos câteva opinii. 
    1. Îți recomand D5 215cp 2.4l 
    2. La 150k-160k îți recomand distribuție+curea, schimb ulei cutie, revizie HALDEX. 
    3. Distribuția se schimbă la 80k-100k. Schimbă pe OE. Costurile nu le știu exact. 
    4. Consum în oraș: 10-13%. Consum exterior: 7-8%. 
    5. O revizie de ulei e probabil 1000 lei, maxim. Cu ulei OE Volvo. 
    6. Cutia este foarte bună. Dacă-i întreținută corect, e foarte bună. Schimbul de ulei în cutie ar trebui făcut la 80k-100k. Poate și mai devreme. Aici consultă un specialist. 
    7. Minusuri momentan nu am prea găsit. Sau cel puțin nu-s așa importante să le menționez. Probabil doar faptul că nu găsești service-uri adecvate în orașele mici, iar piesele sunt mai scumpe sau greu de găsit. 

    Baftă! 


  2. On 18.11.2021 at 0:02 PM, Gladiatore said:

    Cine îmi poate spune, vă rog, care este distribuția originală pentru xc60 c60 2.4 

    Cere o ofertă la orice service pentru kit distribuție pentru Volvo XC60 2.4 pe OE Volvo. 
    epiesa.ro/kit-distributie-volvo-xc60-156-2-4-d-d3-d4-awd-diesel-163-cai-oe-volvo-31359568/28229/100405/epsid-4304260/


  3. Salut, @manu88!

    Eu dețin un 2.4 D5 din 2014, 130.000km. Îți recomand următoarele revizii:
    - schimb ulei + plăcuțe. Ai aici mai multe informații: facebook.com/groups/volvoclubrom/posts/5497828116899863

    - schimb distribuție + curea accesorii. Încearcă să pui OE. 

    - mentenanță grup HALDEX. Schimbare ulei și garnitură. 

    - schimb ulei cutie de viteze. 

    - verifică semering/garnitură la injectoare. Să nu fie umede injectoarele. 

    Eu le-am făcut la Simode Dealer Autorizat Volvo, la Craiova. Am postat aici: 

     

    Sau poți vedea postarea aici: facebook.com/groups/volvoclubrom/posts/5497828116899863

    Baftă și sper să ai km mulți fără revizii și reparații! 


  4. Așa cum am spus în postarea de mai jos, am dus Volvo XC60 la service în Simode - Dealer Autorizat Volvo. Echipa este coordonată de Vlagiu Eugen Giani.

    https://www.facebook.com/groups/1857371447834252/permalink/3034440763460642/

    Problemele pe care eu le-am identificat și reviziile pe care am dorit să le fac sunt:

    - Înlocuire radiator, piesă OE Volvo.

    - Verificare injectoare și înlocuire garnituri.

    - Mentenanță grup HALDEX și înlocuire garnitură grup.

    - Verificare asistență de coborâre în rampă

    - Înlocuire curea de accesorii, role și întinzător OE Volvo.

    - Remediere retragere spălător faruri.

    - Mentenanță centuri siguranță.

    Cost total: 6572 lei cu TVA inclus (5523.49 lei fără TVA)

    Deviz: https://ibb.co/7244NZb

    Experiența cu echipa Simode a fost una corectă. În sensul că mi-au trimis poze/video cu privire la pașii făcuți și deciziile au fost luate pe parcurs în urma expertizei făcute de ei. La final, piesele vechi au fost în portbagaj. Toate piesele au fost comandate pe original, iar timpul de livrare este mai mare. Trebuie să aveți în vedere acest aspect, în sensul că eu am stat 3 săptămâni fără mașină. Aici poate să fie o problemă pentru unii dintre voi. Pentru mine a fost.

    În timp ce mașina era la reparat am contactat peste 20 service-uri din Cluj, Timișoara și București. Am încercat să contactez firmele care dețin un site web, locație în Google Maps și care au recenzii foarte bune. De la nota 4/5 în sus. Mailurile și mesajele trimise prin site s-au făcut în data de 11.01.2022.

    Mulți nu au dorit să mă ajute cu toate problemele menționate ci doar cu o parte din ele. Un singur service a putut oferi o cotație de preț pentru toate problemele menționate. De la mulți dintre ei nu am primit nici până în prezent un mesaj.

    Singura firmă care a trimis un deviz + ofertă detaliată (inclusiv pe verificarea grupului pe spate) a fost Swedetech Volvo Service. Prețul lor fără verificarea asistenței de coborâre în rampă și fără remediere retragere spălător faruri este de 4047 lei.

    Oferta primită:

    https://ibb.co/pXZpcjs

    https://ibb.co/vBYGyC0

    Oferte incomplete:

    RAO Service Bucuresti (Revizie Auto Service) poate remedia doar:

    - înlocuire radiator

    - înlocuire kit accesorii

    Cost: 3.131 lei.

    Oferta primită:

    https://ibb.co/s5h0gk6

    https://ibb.co/CVX0RHm

    Ovarom Service Timișoara poate remedia doar:

    - schimb ulei + filtre

    - schimb curea accesorii

    Pret: 1871 lei

    Oferta primită:

    https://ibb.co/M7GM7K1

    AutoDMA nu poate fi contactată, e-mailul din site e eronat sau greșit.

    Dovada:

    https://ibb.co/Xj7gb2V

    Autoovarom m-a contactat că nu poate oferi service pentru tot ci doar pentru radiator și kit accesorii. Mi-au cerut seria VIN (deși am atașat-o inițial), am trimis-o și nu am mai primit răspuns. Dovada:

    https://ibb.co/CMTSHsP

    https://ibb.co/ZXLWRdB

    https://ibb.co/kmv7j05

    https://ibb.co/F3Jwm7p

    AutoUtilService mi-a cerut seria VIN, însă alt răspuns nu am mai primit. Dovada:

    https://ibb.co/y5QwBxC

    Sper că v-am fost de ajutor. Alegeți service-ul cu atenție și sper să aveți mulți km fără reparație.

    Întrebări frecvente pe care le-am primit după ce am lăsat mașina în service la dealer autorizat și nu într-un service local:

    1. Nu e mai scump? O să te rupă!

    Nici nu prea poți compara foarte mult, mai ales că am primit doar 1 deviz complet.

    2. Nu ți-e frică să lași mașina la ei? Te trezești cu altă cutie, etc.

    Nu. Nu cred că mai trebuie să ne fie frică. Cel puțin în service autorizat nu îmi este.

    3. Sunt mecanicii la fel peste tot. Doar că acolo e mai scump.

    Din experiență vă pot zice că nu toți mecanicii sunt la fel. Prietenii mei au service și mi-au recomandat într-un dealer autorizat pentru acele revizii. Am avut parte în trecut și de mecanici care nu rezolvau frână de mână la un Opel Vectra B din 2001. Ce să zic de Volvo.

    4. Apar reviziile făcute într-un dealer autorizat în baza de date Volvo?

    5. Piesele OE sunt mai scumpe, iar calitatea e la fel. Mai bune sau la fel sunt și aftermarket.

    Sunt cazuri în care piesele OE sunt mai bune, în alte cazuri mai slabe, în alte cazuri mai bune sunt cele aftermarket. La curea de accesorii și/sau distribuție vă recomand original Volvo.

    6. Te-au plătit pentru reclamă?

    Nu. Atașez factura și dovada plății acesteia. Am vrut cu ocazia aceasta să fac și un experiment care vă poate ajuta pe viitor. Sau cel puțin poate vă ajută experienta mea/cotațiile de preț.

    Dovada plății și deviz:

    https://ibb.co/ZcS74pL

    https://ibb.co/7bpJmzR


     

     

    20220126-193733.jpg

    20220126-193704.jpg

    Screenshot-20220124-173113-Adobe-Acrobat.jpg


  5. Salutare, 

    Am înțeles că sunt 1000 lei originale acum. Sau 1000 lei / bucată. Nu sunt convins. Am înțeles că cele aftermarket nu rezistă foarte mult. Încearcă pe la dezmembrări sau dacă nu, comandă OE și rezolvi problema. Destul de costisitor oricum. 


  6. Din ce am înțeles eu când am dorit să cumpăr Volvo XC60, este faptul că motoarele 2.0/VEA au aceste defecțiuni din fabrică care cresc consumul de ulei. 

    Segmentarea este "soluția", însă este scumpă, iar din punctul meu de vedere, nu cred că ar soluționa definitiv problema. Poate sunt pe grup/forum colegi care au reușit să segmenteze motorul și te pot îndruma. 

    *tocmai de aceea am luat 2.4 D5. 


  7. 2 hours ago, MMihai said:

    Cu exceptia primei revizii de la C30 (cand inca nu dezvoltasem dragostea pentru cutia albastra), am folosit exclusiv ulei & filtre OE.

    Trei masini mai tarziu, fix zero probleme.

    LE: dar vad ca am votat si in grupul mare :lol:

    even later edit: nu reusesc sa aranjez vizual continutul pus de tine, cred ca-i de la hyperlink-urile implicate/ o paginatie mostenita.

    Sunt n-postări legate de această revizie, foarte multe comentarii și efectiv este greu să urmărești o părere exactă/generală. Cel puțin acum m-am convins. Majoritatea folosesc UE Volvo. 
    PS: tot încercai să-l editez și să-l aduc la un standard, dar voi scoate hyperlink-urile când o să pot. O să las url-ul fără "https://www.". Îl editai prea des. Apropo, adăugai și un poll. 

    1 person likes this

  8. Bună ziua,

    Prima mea postare pe acest forum este legat de un studiu de caz/research pentru a afla opiniile generale ale reviziei de schimb ulei+filtre pentru un Volvo XC60, în speță pentru un 2.4l D5 215cp, însă am cerut opinii generale cu privire la brandurile de ulei și la Volvo în general. Astfel, am realizat două sondaje pe grupurile de FaceBook dedicate Volvo / XC60. Rezultatul parțial, până în acest moment, este următorul:

    Grupul VOLVO XC60 ROMANIA:

    1. OE Volvo - 51 voturi
    2. Castrol - 35 voturi
    3. Motul - 26 voturi
    4. Liqui Moly - 10 voturi
    5. Ravenol - 9 voturi

    Grupul posesorilor de Volvo din Romania:

    1.OE Volvo - 64 voturi
    2.Castrol - 28 voturi
    3.Liqui Moly - 19 voturi
    4.Ravenol - 5 voturi
    5.Motul - 5 voturi

     
    Aș dori să știu opiniile dumneavoastră privind mărcile de ulei pentru Volvo/XC60. Evident, luăm în considerare că este și o campanie constantă de videoclipuri anti-Castrol pe care le știm cu toții. Voi ce ulei folosiți? De ce? Dacă ați avut probleme, ce marcă a fost?
     
    O zi frumoasă vă doresc!
    1 person likes this