ovdr

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About ovdr

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Timisoara
  • Auto Volvo S80 2,4T
  • Fabricatie 2002
  1. Dupa ce nu mai statea inchisa, decat dupa ce am scos mufa cu 4 fire si am folosit-o pe modul manual cu cheiea am trecut la desfacerea ei si am avut surpriza sa vad ca din cauza apei ce a intrat inauntru a ruginit arcul retractor. L-am curatat de rugina i-am facut o indoitura de agatare, deoarece aceasta nu mai era, am pus ulei pe rotite si arc, am inchis tot si dupa a functionat. Cum au fost 2 nituri de fier in dreptul parghilor, a trebuit cu un burghiu deschise si apoi l-am pregatit pentru ca la final sa le pun cate un surub.
  2. La fel facea si al meu S80 din 2002, dupa 30s se oprea. Se putea scoate mufa de comunicare CAN cea gri cu 4 fire si mai mergea 30s si tot asa. Eu am rezolvat prin schimbarea modulului de comanda a scaunului cod 8622857 cu unul secod hand care, ar fi din acelasi an 2001 de productie si saptamni apropiate. W36(cel de pe masina) si W28 (cel sh)... la 200 lei. Acum merge reglajul si in timpul condusului. Am reusit sa-i desfac cele 2 suruguri (torx T25) de sub el, fara a mai da jos scaunul cu o cheie cu crichet mica.