blueazimut

Membru
  • Content count

    788
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

60 Good

4 Followers

About blueazimut

  • Rank
    Senior
  • Birthday 04/10/1983

Profile Information

  • Locatie Constanta
  • Auto S40 2.0D
  • Fabricatie 2004
  • Auto 2 S40 1.6D
  • Fabricatie 2 2005
  1. XC40 T5 Plugin Hibrid

    Salutare!  1. Revizia 1800lei? Uau...nu știu cât este la un Volvo benzinar clasic sau un diesel, dar mi se pare extraordinar de mult... ne poți pune poză la factura de revizie? Chiar sunt curios ce a costat atât... în altă ordine de idei la un Audi 1.5TSI (nonhibrid ce-i drept) revizia în reprezentanță cred că ar ajunge la vreo 1000lei dacănu mă înșeală memoria ... 2. Ai încercat să vezi și un consum de oraș doar pe motorul termic?
  2. Problema cu galeria di 2017 a ma reaparut?

  3. Probleme s90d5

    Doh...Nu m-am uitat la cine a postat...am crezut ca sunt 2 colegi diferiti,cu masini si probleme similare  de unde ar fi putut reiesi probleme diferite cu fiecare masina (in speta o turbina in plus)... Sarisem direct la oferte ...eram tare curios sa le vad... Pentru binele colegului nostru ,sa speram ca cei de la Excellence sunt niste magari si ca nu va avea nevoie de o turbina in viitorul apropiat  Scuze de neatentie! " Cine iti schimba acel racord  cu 200 lei !Si apoi de ce nu i l-a schimbat ?!!! ".... Analizand oferta si extragand strict din context...Se pare ca cei de la Excellence " Mi-am adus aminte ?! Te bagi la o spira de volan pentru un Xc pentru un coleg forumist ?! Stiu ca aveai tester ?! " ....Nope Sanatate!
  4. Probleme s90d5

    Ba chiar...facand o socoteala ...in Italia l-au taxat cu 159euro pentru manopera...la noi a fost 200lei...pretul piesei este aproximativ acelasi (516lei vs 104euro)
  5. Probleme s90d5

    Este posibil ....dar totusi nu stim ce defecte avea/sau nu avea masina din Italia
  6. Consum exagerat ulei

    Nu confund motoarele...Vorbim de motorul Euro4 cu DPF incepand cu an fabricatie 2006...Am 2 cunostinte cu aceeasi masina,si ghici: aceeasi problema.... + mesaj de filtru particule plin...Deci nu o fi problema des intalnita,ci doar coincidenta?Poate,dar prea mare... Reparatia ...nu am zis ca se merita...costa jumate din valoarea masinii  Dar si sa iei un motor sh,e loterie...Eu as prefera sa am motorul facut cap coada daca vreau sa pastrez masina si sa ma bazez pe ea... In fine...Succes lui Afa...Sper sa o rezolve cat mai ieftin...  
  7. Consum exagerat ulei

    Fiind buba comuna acestor motoare..Nu stiu daca are sau nu legatura cu ce a umblat mecanicul..posibil...cert este ca mai devreme sau mai tarziu ajungeai oricum aici...Teoretic cred ca nu scapi de refacut motorul complet....cost probabil vreo 2000 euro...bag-o pe platforma si du-o la Bucuresti la unu din serviceurile unde fac numai Volvo (baietii stiu ce fac) si vei avea masina din nou...nu te-as sfatui motor din dezmembrari pentru ca ma repet:e  buba destul de intalnita la acest tip de motor
  8. Salutare! De ceva timp se auzea un vajait care aparea doar cand era pornit compresorul de AC si se accentua odata cu acceleratia...Opream AC disparea vajaitul...Am schimbat compresorul de AC asta vara si parca disparuse...Acum a revenit sunetul... 1.Cei care mai au modelul asta in 5 cilindri,la fel face? 2.Am observat de asemeni in meniul VIDA o optiune de reducere a zgomotolui la compresor ??!! WTF? Stiti ceva despre aceasta optiune? Multumesc!  
  9. Retrofit IHU+ecran 7''

    Si bordul l-ai schimbat cu totul?Sau ai facut o gaura pentru Distance Alert sau cum s-o numi?
  10. Retrofit IHU+ecran 7''

    Salutare! Ai reusit sa faci si ACC?
  11. Vida Dice

    Salutare si tie! Mergi la o reprezentanta sau la BG ca sa te asiguri ca testerul este original 100%...Si oricum e posibil sa fie nevoie de niste 'operatii' pe ECM care doar acolo le poti/recomand face.... 
  12. XC60 - probleme dupa schimbare parbriz

    cele in 5 cilindri ,de preferat 2400cc
  13. Volvo s60 2011

    Nu... Am zis Bucșă... De la braț ... Cod original pe partea stângă spre exemplu poate fi 31277755... Caută codu ăsta pe google si vezi cum arată ...  Spor! 
  14. Problema incalzire.

    Salutare! Dimineata,nivelul antigelului este acelasi sau completezi periodic?
  15. Salutare. Am un v40 D2

    Salutare si bun venit! Pentru filtre as merge pe MANN , Pentru ulei eu prefer Castrol ,dar nu ar strica sa incerci Liqui Molly...am auzit lucruri bune despre el...Totusi nu stiu exact daca acest motor are vreo afinitate pentru un anumit ulei,am avut pentru prea putin timp aceasta motorizare... Distributia si curelele mergi pe Conti sau originale daca iti permite bugetul...Aaa si nu uita sa schimbi pompa de apa(Hepu sau evident origanala) si antigelul....  Ceau!