onisor83

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About onisor83

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie alba
  • Auto volvo v 40
  1. abur mult la esapament

    Cineva mi-a zis ca normal tobele finale au o gaurica in partea de jos pentru a se scurge apa din ea (fi 3-4) si mi-a recomandat sa verific ca poate s-a infundat si de acolo buba. Cica el a gasit si aproximativ 2 litri apa in finala la unele masini. Apa asa multa cica rezulta din condens daca circuli mult pe distante scurte (si cazul meu) si cica nu reuseste sa se elimine normal. A zis sa ii fac o gaurica in finala si o sa scap de belea. Cica nu afecteaza cu numic. Voi ce credeti? Sistemul de esapament nu trebuie sa fie etans (in cazul recomandat isi va pierde etanseitatea)?
  2. abur mult la esapament

    Benzina bag de la petrom de 95 de un an si ceva, inainte sa umblu la motor nu facea asa. Am masina de 4 ani si nu scotea iarna decat la pornire cateva minute. Daca e catalizatorul de vina nu ar trebui sa dea un mesaj ceva sonda lambda 2 de dupa catalizator? Si e multa apa in toba finala. Evacuarea nu e sport, dar am schimbat in vara intermediara. Am pus compatibila dupa cod de la bosal. Sa fie asta de vina? Cum as putea sa imi dau seama daca e catalizatorul, intermediara sau finala, sau altceva? Nu am facut drumuri lungi de cand am umblat la motor decat maxim 25 km si in rest doar oras. Am incins-o odata vreo 15 km pe varianta in a 3-a si nu a mai scos nimic (teava era neagra de fum/funingine), dar la urmatorul drum tot asa. Ce-o putea fi?
  3. Buna ziua. La esapament am un nor de aburi (mult condens fara fum - am verificat la o statie itp continutul gazelor si a reiesit ca ar fi aburi, 44 unitati din maxim 100 admisi pentru a trece de itp) si are un miros ciudat. Asta a aparut dupa ce am schimbat la pistonul 2 supapele (toate 4) deoarece s-au ars 2 (evacuare) si simeringurile de supape toate 16. Cand am luat-o din servis scotea putin si mecaniul a zis ca pana se curata catalizatorul deoarece am mers vreo 350 km in 3 pistoane (bucuresti-alba), dar in loc sa se reduca cantitatea a crescut si acum cand stau la semafor imi invaluie masina si las un nor de aburi in urma. Cand o pornesc nu iese nimic in primele 3-4 minute, abia dupa incepe. De cand am scos-o din servis am facut vreo 350 km pana acum, motorul merge bine (oscileaza putin la relanti si vibratii de la iac- facea si inainte), trage bine, nivel antigel constant. Mecanicul zice ca s-o fi dus catalizatorul, dar nu am nici o eroare la sondele lambda (din cate stiu sonda 2 da informatii despre cum lucreaza catalizaturul). Singura eroare care o am in bord e de la supapa vapori benzina din rezervor care cica nu se alimenteaza cu curent (era si inainte de interventie la motor- a aparut cu vreo 300 km inainte). A mai patit cineva asemanator? Astept pareri. Multumesc. Rog moderatorii sa intervina daca s-a mai discutat, dar eu am cautat si nu am gasit nimic asemanator.
  4. bucsi brat spate

    sal poate mai exista acet topic......... sorry trebuie sa imi schimb bucsile de pe puntea spate (brat cred ca se nu meste - o bara orizontala de vreo 20 cm cu bucsi in capete ce leaga butucul de caroserie). a mai schimbat cineva? se pot scimba doar bucsile sau e cu totu? la un v 40. aveti idee cat ar costa?
  5. apa in portbagaj

    mersi o sa verific la blocul optic stanga, in zona aceia e umed
  6. apa in portbagaj

    salut sunt nou... scuze daca am gresit unde sa postez am gasit apa in portbagaj la v 40 stie cineva cum ar fi putut ajunge acolo a mai avut cineva problema asta? multumesc