-
Content count
178 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout nk_12321
-
Rank
Junior
- Birthday 09/09/1988
Profile Information
- Locatie Petrosani
- Auto Volvo C30 D3
- Fabricatie 2010
- Auto 2 (Fost) Volvo850 GLT
- Fabricatie 2 1994
Recent Profile Visitors
2,802 profile views
-
Buna ziua tuturor, am o mica... mare problema, sistemul de ac/aeroterma de pa bolidul meu e dat peste cap... sistemul ac da doar aer cald pe toate gurile cu exceptia uneia indiferent de ce temperatura as regla sistemul, mentionez ca sistemul este recent incarcat cu freon. Plus de asta daca incerc sa schimb temperatura su se simte nici o diferenta in temperatura aerului suflat... Are cineva vre-o ideie cum se poate rezolva problema in garajul personal? Multumesc! Ps: Volvo 850GLT an1994 AC automat
-
Multumesc mult... foarte util raspunsul (tutorial foarte explicit) multumesc mult;)
-
Vin poate pentru unii cu o intrebare stubida.... Este posibil sa modifici km (contorul mare) la iubita mea (Volvo 850)? La un moment dat bordul a facut buba... si am schimbat tot ansamblu de martori, ceasuri etc... si implicit si contorul de km totali... cu unul cu mai putini km... si de fapt vreau sa-l fac sa indice km reali (consider ca ar fi mai bine pt mine pt ca NU AM INTENTIA SA O VAND:)))) pana la urma e cea mai de pret jucarie pe care o am)
-
Buna ziua dragii mei Volvisti , exista vre-un sistem ansamblu de diagnostic, de cumparat pt VOLVO 850 1994 (el este dotat cu propriul sistem de diagnostic, ala cu ledulet sub capota, dar eu vreau ceva mai complex un pic, ceva ce sa citeasca codurile prin intermediu unui calculator... adica ceva mai profi)
-
Am o piesa de plastic care este invelita (decorata) cu elemente din crom (sau cel putin pare ca e crom) si as vrea sa o curat de acest invelis. Cu ce credeti ca este posibil de a acurata (de a da jos) acest invelis, fara sa afectez plasticul de desupt? Va multumesc anticipat
-
nk_12321 started following Curatare pastic de invelis crom
-
Buna ziua dragi Volvisti.... astazi am facut o plimbarica pana la o cabana pe coclauri... si pe drum am observat ca acul de la indicatorul de temp de la bord a urcat un pic mai mult de jumate, si normal ca am oprit, am deschis capota si am obeservat ca lichidul de racire a inceput sa "refuleze" din vasul de expansiune, si am mai observat ca ventilatorul de racire a motorului nu merge deloc.... Aveti vre-o ideie ce ar putea fi??? auto: Volvo 850 GLT.
-
Dar oare nu gasesc niste cabluri pe care sa dau tensiune si deachida portierele de la compartimentul motor?
-
da la portierele spate...
-
e o ideie buna trebuie sa verific exact in ce pizitie e cgeia... Ca de nervi nici nu stiu... Un pic mai mare de 70 ca la mine comanda de la geamuri ebpe mijloc.... Consola centrala....
-
Partea cu geamul ar fi in ultima instanta mai repede as cauta un spargator auto meserias caruia i-as da bani sa o deschida cu daune minime... O alta metoda la care ma gandeam era din alarma guard I pe care o am dar nu merge telecomanda.... Nu mai am semnal deloc de la ea.
-
Dan nu te supara pe mine... Apreciez metoda ta.... Dar cheia mea e in contact.. Si sincer nu cred ca sunt atat de indemanatic in cat sa deschid cu o sarma masina... De la maneta de la care deschizi manual masina din interior... Asta inseamna o sarma destulstul de de dura si cotita pe care sa o introduc printre chedere
-
Da nene dar eu credeam ca pe sub capota se poate acum pun o intrebare atubida... Dar care e cel mai ieftin geam de pe 850:))))
-
Sa inteleg ca un mod mai mqi elegant nu e:(( doar ca hotii:))) oricum ms frumos dragi prieteni si iubitori de Volvo
-
Nu am cum sa intredeschid... Nu stiu ce sa fac. . chear nu am chef sa sparg geamul (
-
Am bLocat cheia in masina.... Am accesces sub sub capota... Cum as putea sa am acces inauntru? Ma gandesc la o punte la vre-un releu... Alte idei?