nk_12321

Membru
  • Content count

    178
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by nk_12321


  1. Buna ziua tuturor, am o mica... mare problema, sistemul de ac/aeroterma de pa bolidul meu e dat peste cap... sistemul ac  da doar aer cald pe toate gurile cu exceptia uneia indiferent de ce temperatura as regla sistemul, mentionez ca sistemul este recent incarcat cu freon. Plus de asta daca incerc sa schimb temperatura su se simte nici o diferenta in temperatura aerului suflat... Are cineva vre-o ideie cum se poate rezolva problema in garajul personal?

    Multumesc!

    Ps: Volvo 850GLT an1994 AC automat


  2. Vin poate pentru unii cu o intrebare stubida....

    Este posibil sa modifici km (contorul mare) la iubita mea (Volvo 850)? La un moment dat bordul a facut buba... si am schimbat tot ansamblu de martori, ceasuri etc... si implicit si contorul de km totali... cu unul cu mai putini km... si de fapt vreau sa-l fac sa indice km reali (consider ca ar fi mai bine pt mine pt ca NU AM INTENTIA SA O VAND:)))) pana la urma e cea mai de pret jucarie pe care o am) 

     


  3. Buna ziua dragii mei Volvisti :D, exista vre-un sistem ansamblu de diagnostic, de cumparat pt VOLVO 850 1994 (el este dotat cu propriul sistem de diagnostic, ala cu ledulet sub capota, dar eu vreau ceva mai complex un pic, ceva ce sa citeasca codurile prin intermediu unui calculator... adica ceva mai profi) 


  4. Buna ziua dragi Volvisti.... astazi am facut o plimbarica pana la o cabana pe coclauri... si pe drum am observat ca acul de la indicatorul de temp de la bord a urcat un pic mai mult de jumate, si normal ca am oprit, am deschis capota si am obeservat ca lichidul de racire a inceput sa "refuleze" din vasul de expansiune, si am mai observat ca ventilatorul de racire a motorului nu merge deloc....

    Aveti vre-o ideie ce ar putea fi???

    auto: Volvo 850 GLT.


  5. Nu ma supar...incerc doar sa iti dau variante.SI cu atat mai bine daca cheia e in contact.Ai contactul pus? daca da..atunci e simplu.iti trebuie o bucata de sarma cam de 70 cm(otelita pentru ca la diametru relativ mic este destul de rigida)si trebuie doar sa o cobori in plan vertical pana atingi butonul de coborat geamul.Si ai rezolvat problema.

    e o ideie buna trebuie sa verific exact in ce pizitie e cgeia... Ca de nervi nici nu stiu... Un pic mai mare de 70 ca la mine comanda de la geamuri ebpe mijloc.... Consola centrala....

  6. Partea cu geamul ar fi in ultima instanta mai repede as cauta un spargator auto meserias caruia i-as da bani sa o deschida cu daune minime...

    O alta metoda la care ma gandeam era din alarma guard I pe care o am dar nu merge telecomanda.... Nu mai am semnal deloc de la ea.


  7. Dan nu te supara pe mine... Apreciez metoda ta.... Dar cheia mea e in contact.. Si sincer nu cred ca sunt atat de indemanatic in cat sa deschid cu o sarma masina... De la maneta de la care deschizi manual masina din interior... Asta inseamna o sarma destulstul de de dura si cotita pe care sa o introduc printre chedere


  8. buna.... mltumesc tuturor pt ajutor.... am rezolvat problema doar prin scoaterea sigurante 6 (parca) dupa ce am pus-o la loc am reusit sa pornesc si motorul.... acum sper ca nu o sa mai apara aceasta problema cel putin in viitorul apropiat :D


  9. Buna ziua dragi Volvisti :)

    Am o problema cu alarma (cred ca e de alarma) cu care e dotata masinutza mea, acum cateva zile am dat sa deschid masina cu cheia (pt ca de cativa ani buni nu mai folosesc alarma, pt ca a am probleme cu telecomanda acesteia.... efectiv trebuia sa insist enorm de mult la butonasul ala ca sa o deschida/inchida) acum cand am deschis masina a pornit avaria..... de urlat nu a urla :)) am bagat cheia in contact.... s-au aprins martorii in bord.... dau sa pornesc motorul.... nimic.... e mort.... ca orice posesor de masina mai batranica (sa recunosatem nu mai e la prima tinerete) initial m-am gandit ca iarasi am ramas fara baterie.... pornesc radioul.... merge... masor bateria e ok.... mentionez ca motorul nu da nici cel mai mic sem ca ar vrea sa porneasca....

    Acum dilema mea este cum a fost posibil sa se armeze alarma.... si daca este o metoda de a opri fara telecomanda????

    Cum si unde se poate repara telecomanda???

    Cum fac sa-mi pornesc bolidul???????

    Va multumesc si astept orice propunere cu mare drag!

    Sa aveti drumuri bune si cat mai line!


  10. Dragi colegi poate va ajuta un pic si intamplarea mea..... am fost de curand la fratii nostri de peste Prut si am ajuns si pe la un service (garaj) volvo (piese din dezmembrari cate vrei si de care vrei toate de Volvo ca doar cu asta se ocupa.... Am vb cu sefu de acolo si i-am povestit patania cu ABS-u (in mers se aprinde ledul de ABS si TRACS.... omul s-a urcat la volan a facut o tura.... a venit cu ledul aprins (ceva normal pana atunci) i-a facut diagnosticare.... si mi-a zis ca e senzorul de la pedala de frana.... senzorul a fost inlocuit.... si uite minune nu se mai aprinde ABS-ul si nici TRACS-ul..... acum nu stiu o fi ars becurile ce i-a facut dar ledurile (martorii) nu se mai aprind.... ABS-ul se simte in pedala.... pare ca totul merge (dupa 1000 si ceva de km nu s-a aprins)

    Bine a mai ramas o mica problema cand franez trage dreapta.... nu stiu de ce.... probabil de la etrierul drapta fata.... asta urmeaza sa vedem... cand ajung pe la masina o sa fac si o poza la senzorul asta magic ca sa vedeti cum arata ;)


  11. Suedezii de la Volvo expun, la Salonul Auto de la Shanghai, Volvo Concept Universe, primul automobil-concept prezentat de marca scandinava de la trecerea de sub tutela Ford la chinezii de la Geely.

    Volvo Universe reflecta ambitiile Geely de a transforma marca suedeza Volvo intr-un rival de temut pentru mai bine titratele masini germane premium si de lux. Totodata, masina este o dovada ca Volvo va continua sa inoveze si sa aspire la un loc fruntas in liga marcilor de lux, in pofida dificultatilor din ultimii ani.

    click aici pentru galeria foto

    Presa auto internationala scrie ca Volvo Concept Universe ar prefigura un presupus varf de gama Volvo S90, superior din toate punctele de vedere actualului Volvo S80.

    Fara prea multe detalii asupra tehnologiei si dimensiunilor, conceptul vine ca un semn din partea noului proprietar, Geely, care a preluat Volvo de la Ford pe 2 august 2010. Conducerea Geely isi doreste un Volvo mai rafinat, mai luxos si mai performant.

    Chiar si asa, nu trebuie neglijat mesajul directorului general executiv (CEO) al Volvo Cars, Stefan Jacoby, care spunea ca Volvo va renunta la segmentul premium si se va orienta spre simplitate.

    In crizele lor de identitate, marcile Volvo, Saab, Alfa Romeo si Lancia au fost intotdeauna considerate branduri aproape premium (near premium), avand o calitate perceputa si performate tehnice si comerciale sub cele ale marcilor premium consacrate (BMW, Mercedes-Benz si Audi). Totusi, prin Volvo Concept Universe, suedezii aspira mai sus, in liga brandurilor auto de lux precum Bentley si Rolls-Royce.

    Vanzarile mondiale ale Volvo au crescut cu 11,2% anul trecut, comparativ cu 2009, de la 334.808 masini la 373.525 unitati

    SUV-ul XC60 a fost cel mai bine vandut model al marcii (80.723 unitati), urmat de break-urile V50 (56.098 exemplare) siV70 (48.872 masini). Top cinci este incheiat de SUV-ul XC90 (37.597 unitati) si mezinul C30 (35.981 exemplare), a anuntat Volvo.

    Rezultatele pe 2010 arata ca Volvo incepe sa-si revina, dupa un an in care a trecut de sub tutela americanilor de la Ford la chinezii de la Geely, schimbare care a adus si un nou director general executiv (CEO) pentru marca, Stefan Jacoby, in locul lui Stephen Odell.


  12. Si la batranica mea aceiasi problema (se deschide uneori greu) adevarul e ca se inchide usor.... la prima apasare de buton... Un electronist a zis ca s-ar putea sa fie din butonul telecomenzii (cand vreau sa deschid .... si ea draga de ea nu vrea.... nu se aprinde nici ledul rosu din telecomanda)

    daca gasiti o solutie va rog sa ma anuntati ;)