ccs

Membru
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About ccs

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/21/1980

Profile Information

  • Locatie Departe
  • Auto s 80
  • Fabricatie 2004

Recent Profile Visitors

2,070 profile views
  1. Piese Volvo s80 D5

    Salut Ma intereseaza cateva piese,ai un numar de telefon sa te sun.....mersii
  2. Probleme frana

    Da m-am exprimat greșit m-a refeream la bolțul care fixează tija de pedala
  3. Probleme frana

    Salut, Verifica daca mai ai plăcute de frâna pe spate. Verifica sa nu se fi strâmbat tija dintre pedala de frâna si servofrana sa sa fi căzut din Locașul ei Cat timp ai frâne nu umbla sa o aerisesti,in principiu placutele de frâna pe spate ridica pedala 
  4. La multi ani tuturor sarbatoritilor! :)

  5. Va multumesc pentru urari!!!

  6. Salut, Am schimbat MAF-ul si au mai scazut socurile si cosumul a revenit la normal {de la 14l la 6l},mecanicul iti tot spune ca trebuie schimbata instalatia electrica pentru ca MOTORUL SI CUTIA DE VITEZE nu comunica intre ele. Am pus masina pe o masinarie tare ciudata ca iti spune daca cutia de viteze mai este buna si am ramas usor surprins,cutia e viteze este ok si uzua uleiului este de 30%. Intrebarea mea este,unde sunt acele mufe prin care se face conectiunea intre motor si cutie,are cineva o schita sau poze. Multumesc.
  7. Multumesc pentru mesaj !!!

  8. In functie de ce timp am o sa ma duc sa cumpar MAF-ul il montez si voi vedea daca mai am socurii,si apoi am sa schimb uleiul,filtrul si voi vedea cum se manifesta dupa.
  9. Si unde pot vedea ce tip de cutie am???
  10. Uleiul din cutie are culoarea galben-maro mai mult spre maro si miroase a ceapa usor arsa. Luni o sa ma duc iara la garaj si o sa ii cer toate erorile de pe cutie. Am intrebat un alt mecanic ce trebuie sa fac ca sa schimb tot uleiul din cutie: si a zis ca da baia de ulei a cutiei jos si asa schimba tot uleiul. Intrebarea mea este daca dau baia de ulei jos pot sa schimb si filtrul? se poate vedea daca este ceva distrus??.
  11. Salut. Am mai avut aceiasi eroare acum exact un an si imi zicea ca cutia de viteze aluneca(patineaza),am fost la garaj si a anulat eroarea si a zis ca este ca noua,acum a aparut din nou,problema apare in momentul in care vreau sa fac o depasire pe autostrada si sunt la 120 kmh si ma duc usor la 150-160kmh se aprinde martorul in bord,imi taie motorina si abia mai pot merge cu 90 kmh si imi dispare D-ul din bord,daca ma opresc cateva ore totul e ok dar raman cu martorul in bord aprins si socuri la plecare de pe loc(treapta 1-2 tot timpul la cald sau la rece),am anulat eroarea mai am socuri dar foare mici (insesizabile). Mentionez ca uleiul din cutie NU a fost schimbat niciodata si acum are peste 250 000 km,deoarece garajul (reprezentanta volvo)a zis ca nu se schimba (este pe viata). Cu 2 saptamani in urma cand a aparut eroarea am fost la garaj si mecanicul a zis ca nu poate sa conecteze testarul la cutie deoarece cutia si calculatorul nu comunica intre ele ceva de genul (fire roase de soareci sau nu fac contact mufele). Joi mam apucat de capul meu sa dau filtrul de aer jos si am constatat urmatoarele probleme: Este o tije care iese din cutia de viteze care este prinsa cu o piulita cu siguranta de tabla de 22 sau 24 care tine aceasta tije sa nu cada in cutie si mai este o tabla in capat la aceasta tije care formeaza un ''L intors'' fixata cu o piulita cu autofranare de 13 pe care este montat cablul de la maneta de viteze(in momentul in care pui maneta pe R,N,D,3,2 sau L isi modifica pozitia),aceasta piulita de 22-24 era desfacuta complet si in momentul in care inpingeam de tije in cutie si inapoi se ducea cam 1 cm max 1,5 cm dupe ce am strans cu mana piulita se misca cam 0,5 mm,este normal aceasta miscare sau trebuie sa o strang cu o cheie??? Cablurile care ies din cutie sunt perfecte si pentru mufe am cumparat sprai de contacte dar ele aratau perfect(ca si noi). Dupa ce am terminat mam dus la garaj sa imi puna testarul din nou si a reusit sa imi spuna ce probleme are masina,cutia de viteze aluneca si cei 2 senzori arisi. Problema cea mai mare este ca nu stiu unde sunt situati acei senzori si pe internet nu ii gasesc sau nu stiu eu ce sa caut,din ce am citit mai sus maf-ul este cel de pe furtunul de aer de langa filtru,dar celalalt nu stiu unde sa-l caut. Cred ca nu sunt asa de scumpi acesti senzori,ma duc si ii cumpar DAR ce fac cu cutia de viteze. Doar eroarea de la punctul 1 este permanenta in bord,cele de la 2 si 3 nu imi apar in bord,doar in tester.
  12. Salut din nou.Ma poate ajuta cineva cu cateva erori: (1) ECM-5310,comunication problems with the transmission control module (TCM) (2) ECM-1300,mass air flow (MAF) (3) ECM-1200,intake air temperature sensor (IAT) La punctul 1 mecanicul a zis ca,cutia de viteze NU comunica cu motorul si ca trebuie schimbata instalatia electrica? La punctele 2 si 3 senzori sunt defecti (arsi) Ce sa fac,astept pareri.Multumesc
  13. Salut din nou,baiatul de la garaj avea Launch x 431(nu este bun, compatibil?).Ar mai fi o solutie sa imi cumpar un DICE-VIDA,primesc mai multe informatii in legatura cu defectele masini de cat ce imi spun cei de la garaj.
  14. Salut,am si eu un S80 din 2004,d5 163 hp automata.Acum un an am avut o eroare in bord (getribe wart. erforderl) cred ca este in germana,am fost la un garaj a anulat eroarea si a zis ca este eroare de calculator.Problema este ca dupa un an a aparut aceiasi eroare DAR cu urmari(intre treapta 1-2 intarzie si are un soc,cate odata imi dispare D-ul din bord si masina nu mai trage de loc (cand ma opresc la semafor si trebuie sa plec o turez la aproape 3000 rpm si abia pleaca)am fost la garaj din nou si a zis ca nu poate sa imi anuleze eroarea deoarece conectiunea dintre calculator si cutie este proasta).Ma poate ajuta cineva cu o solutie.Multumesc
  15. navigatie reactualizata

    Salut,stie cinva unde este pozitia antenei la Volvo S80?