zapata

Membru
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

1 Follower

About zapata

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 03/30/1975

Profile Information

  • Locatie craiova
  • Auto volvo s 60 D5
  • Fabricatie 2003
  1. Salutare 

    Am un S 60 D5 din 2003 cu 400.000 km la bord. Eu am cumparat-o la 180.000 km si imi castig painea cu ea.

     Cu toate ca este batrana, inca arata bine si imi pare rau sa o dau la remat.

    Din pacate am ceva probleme cu turbina.

    Uneori cand accelerez motorul pierde  putere si la bord apare mesajul" check engine service required". Dupa ce repornesc motorul, eroarea dispare si  motorul trage, dar la turatii mari de peste 2.500, 3.000 intra iar in protectie.

    Inainte de a pierde putere se aude un fluierat. Nu consuma ulei si nici nu scoate fum pe toba de esapament.

    Anul trecut am curatat turbina si a mers ok o perioada, dar din pacate pierde putere mai ales in depasiri.

    Mecanicul mi-a zis ca este turbina si ca ar trebui sa o schimb cu una reconditionata.

    Ce crezi trebuie sa schimb turbina?

  2. Numarul de km pe care il are masina voastra

    Salutare. S 60 D5 an de fabricatie 2003 din Germania la 130.000  de seful meu. Cumparata de mine la 190.000 in 2008, acum are 401.000km. Probleme: -reparat bordul de 2 ori la Bogdan -schimbat injectoarele la 250.000; -schimbat amortizoarele de 2 ori ultima data in 2017; -schimbat alternatorul la 300.000. -schimbat injectoarele o data la 230.000; -schimbat bucse, capete de bara, discuri de frana,bielete cum au dat semne de oboseala. -in prezent probleme cu  turbina  care nu mai trage cand o fortez. Chiar si fara turbina ma duce si ma intoarce acasa.  -probleme cu electronica, dar care nu impiedica buna functionare. -vopseaua este putin matuita , dar daca o dau cu ceara este ca noua. -schimbat tampoane motor; -cred ca am probleme cu volanta (asa zice mecanicul meu) dat fiind faptul  ca la turatie mica  vibreaza In rest este tanc . Eu sunt multumit de ea,  face toti banii . Este un MILF in toata regula. Cred ca  s 60 daca era femeie semana cu Kim Kardashian .    
  3. Turbina s40 1.6d

    Salutare  Am un S 60 D5 din 2003 cu 400.000 km la bord. Eu am cumparat-o la 180.000 km si imi castig painea cu ea.  Cu toate ca este batrana, inca arata bine si imi pare rau sa o dau la remat. Din pacate am ceva probleme cu turbina. Uneori cand accelerez motorul pierde  putere si la bord apare mesajul" check engine service required". Dupa ce repornesc motorul, eroarea dispare si  motorul trage, dar la turatii mari de peste 2.500, 3.000 intra iar in protectie. Inainte de a pierde putere se aude un fluierat. Nu consuma ulei si nici nu scoate fum pe toba de esapament. Anul trecut am curatat turbina si a mers ok o perioada, dar din pacate pierde putere mai ales in depasiri. Mecanicul mi-a zis ca este turbina si ca ar trebui sa o schimb cu una reconditionata. Ce credeti trebuie sa schimb turbina. Multumesc 
  4. Pompa servodirectie

    Salutare My V are 320.000 km. A inceput sa se auda un fluierat la motor. Asa ca am mers la mecanic.Diagnosticul a fost pompa de servo. Cu toate acestea am inceput cu ceva usor: am schimbat uleiul de servo; schimbat kitul de accesorii(curea si role). Degeaba, fluieratul persista. La final mecanicul a recomandat o pompa de la DELCO REMI. Ce parare aveti de aceasta marca dat fiind si pretul de 700 lei, daca o dau pe a veche la schimb si garantie 18 luni.
  5. Ajutor - Probleme bord

    Salutare .Am un volvo S60 din 2004 si au murit toate ceasurile . Nu mai am senzor ref. la combustibilul din rezervor ca si vitezometru, asa ca a trebuit sa merg cu GPS-ul ca sa stiu cu ce viteza merg prin localitate. Se poate rezolva problema doar schimband bordul sau merge si reparat. Se pare ca Bogdan G este meserias bun. Cum il contactez?
  6. la s60 se demonteaza la fel ?
  7. injectoare D5

    Salutare. Saptamana trecuta cand s-a racit mai serios afara draguta nu a mai pornit, nici macar tractata. Ca sa nu ma fac de ras am chemat platforma (sa creada vecinii ca sunt executat silit)asa ca am ajuns la doctor(scuze service) in Craiova. Nu la reprezentanta ca nu aveam cum. Acolo baietii "m-au felicitat" ca nu imi merg 2 injectoare si ca sunt bun de plata. Intodeauna am crezut ca masina este ca o femeie si trebuie sa bagi bani in ea daca vrei sa arate bine. Asa ca m-am scormonit in buzunar de 1.000 lei injectorul(BOSCH).Totodata am schimbat filtrul de motorina si surpriza: era plin de pilitura de fier. La sfatul doctorului am spalat si rezervorul care avea multe reziduri. Acum am scos masina din service si sincer imi merge super a disparut si pacanitul de la injectoare. Dilema doctorului este daca pompa de presiune este afectata sau nu Am citit topicul cu uleiul in motorina si nu stiu ce sa cred asa ca am sa intreb si eu. Eu am folosit METABOLD fara succes. Adevarul ca am folosit motorina cam proasta si la MILF-uri ( a mea are 250.000 km)le deranjeaza. Asa ca nu faceti ca mine "Give VOLVO best many can buy" si nu veti fi dejamagiti. Salve la toata lumea
  8. salutare Azi am verificat fisele de alimentare a bujiilor merg ok. Cred ca pana la urma tot in service trrebuie sa ajung
  9. Salutare. Am un S60 din 2004 de cand cu vremea rece pornirea este foarte grea. Saptamana asta cand au fost -18 a pronit la a 2-a cheie. Marti cand au fost -14 nu a mai pornit( bateria am schimbat-o octombrie 2009) pana la urma am pornit tractat. La sfatul mecanicului am schimbat bujiile incandescente si pus aditiv in rezervor cand am facut plinul pentru curatarea injectorelor. Cu toate astea de dimineata nu a pornit la automat decat destul de greu desi afara sunt doar -3. Ce ar putea fi. 
  10. Si eu am acceiasi problema. Nu reduce performantele motorului. Eu am sa merg la Bucuresti la reprezentanta sa vad ce spun ei.
  11. probleme la computerul de bord

    Nu am lasat problema asa cum era, prin urmare am mers la mecanic. Am pus masina pe computer am dat cateava ture cu ea. Totul merge ok. Din pacate tine de computerul de bord. Ce sfaturi am primit. Sa schimb bordul cu tot. Nu sunt eu mecanic dar asta este mare prostie. Asa ca merg la Bucuresti la service sa vad ce spun si ce devz imi fac .
  12. Salut. Sunt posesorul un S60 data fabricatie 2004, pana acum nici o problema. De cateva zile pe display-ul ce indica (consumul instantaneu, consum mediu. cata motorina mai este etc) a inceput sa dea erori. Afisajul parca "inebunise" indica toate functiile una dupa alta parca cineva ar fi rotit elementul pentru senzori. Am fost la un "specialist" din Craiova care calculator si a intrat in sistemul diagnoza dar nu a stiut de unde este. Problema a mai continuuat inca 3 zile Astazi display-ul nu mai indica nimic. Pur si simplu nu se mai aprinde. Ceva idei.
  13. cod de eroare

    inseamna ca sunt probleme cu turbina?
  14. cod de eroare

    Am intrat in sistemul de diagnoza. Dupa mai multe incercari sistemul mi-a dat o eraoare la bord "045" are cineva idee.
  15. probleme la lumini

    becurile din oglinizi nu merg sunt asa de cand am luat-o. cred ca de aici este. o sa incerc sa le verific