domo
Membru-
Content count
4 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout domo
-
Rank
Nou venit
- Birthday January 01
Contact Methods
- Website URL http://ddds
Profile Information
- Locatie liioio
- Auto volvo v 40
-
Salut Matrixxx!!! Ca la mine la nimeni!!!!! Nu mai inteleg nimic,am respectat intru-tot-ul ceea ce mi-ai scris tu.Am verificat tensiunile si parametri din mufa ABS(sunt cu aproximatie,nu chiar exacte asa cum ar trebuii sa fie),in schimb m-am apucat sa dau rotile jos,am incepit cu cea din stanga(toate bune si frumoase),am iinentificat surubul de reglaj pentru actionarea acelor rotiti zimtzate din capul planetarei,in schimb nu am gasit nici un fel de mufa de conectare a senzorului,nici un fel de cablu sa mearga de la planetara mai precis de la senzor catre interiorul caroseriei,poate se afla undeva la capatul celalalt al planetarei inspre cutia de de viteze,ma rog nu asta e "buba". :'( Problema este faptul ca atunci cand am dar si roata din fata dreapta jos,am ramas perplex cand am observat ca planetara nu este identica cu cea din stanga,adica:axul care leaga cele doua piese ale planetarei(capul si piesa dinspre partea de cutie)la cea din stanga este mult mai subtire iar la cea din dreapta este gros!! Acum intrebarea mea este:asa trebuie sa fie echipata masina(ceea ce eu nu cred)iar daca nu care mama naibii este planetara originala a masinei mele,cea cu axul gros sau cea cu axul subtire E o nebunie totala,sunt sigur ca aceasta este cauza nefunctionarii ABS-ului cat si a kilometrajului de la masina mea. P.S.---Asi vrea sa iti dau mai multe detalii despre planetara cu axul mai gros(care eu cred ca ar fi cea originala),axul la mijloc este in grosime de vre-o,zic eu 4-5cm dupa care descreste in grosime catre capetele exterioare,pe cand celalalt nu are mai mult de 2,5cm grosime,grosime care este constanta pe toata lungimea axului. Astept un raspuns de la tine pentru care iti multumesc anticipat.
-
Matrixxx,multumim mult pentru raspunsul dat de catre tine,sincer eu asteptam(si chiar imi luasem adio de la un raspuns venit din partea celor care administreaza acest site),dar e mai bine ceva mai tarziu decat niciodata. Din cate inteleg de la tine,mai intai trebuie sa verificam acei senzori,ok,sa spunem ca unul sau amandoi sunt"crapati",atunci vom incerca sa-i inlocuim,ce rost mai are sa mai scoatem modulul ABS,sa-l detasam de toate conductele de frana si apoi sa-l curatam,dupa care sa-l montam la loc.Eu unul chiar nu asi vrea sa fac acest lucru(cu sistemul de franare nu este de joaca),l-asi inlocuii numai atunci cand cu siguranta,asi stii ca acesta ar fi defect.In acest weekend voi verifica senzori,asa cum m-ai indrumat tu(imi doresc sa gasesc unul dintre ei defect,sau poate chiar amandoi) \,daca vor fi in regula singura solutie este sa inlocuiesc modulul ABS(sper sa reusesc eu impreuna cu un prieten),dar ce facem in acest caz cu aeresire instalatiei de franare,plus ca zic eu,parerea mea,nu trebuie cumva si anulata,eroarea de pe calcularorul masinei??? Poate ma mai ajuti cu un raspuns pana sambata,oricum eu iti multumesc anticipat!!!
-
Multumesc mult,astept un semn de viata de la tine,iti doresc succes sa-ti tezolvi problemele!!!!
-
In primul rand va multumesc ca existati!!!!! Timp de aproape 4 ani "am trait pe sub pamant" din punct de vedere al cunostintelor si detaliilor despre modelul VOLVO V40 1,8i benzina, fabricat in 2000.Excelenta ideea cu acest Club al posesorilor de masini VOLVO!!!! Iata si problema pe care o am la masina mea:am cumparat-o in iunie 2005,de la cineva care a adus-o din Italia,in acest timp nu am avut nici un fel de probleme cu ea,nu am facut altceva decat sa-i fac schimburile de ulei si filtrele aferente,sunt foarte ,foarte ,foarte multumit de ea!!!Cand am cuparat-o am constatat ca nu-i functiona in bord acul care indica km cu care rulezi,l-am intrebat pe propietar si mi-a spus ca asa a cumprat-o si el de acolo si ca ar fi ceva minor,si ca nu ar fi o problema mare in a se remedia acest defect.In fine,am fost cu ea la service,au cuplat-o la un laptop{aveau programul pt V40},au depistat ca exista o eroare la ABS,au gasit mufa scoasa de la acest modul[DECI EXISTA O CAUZA},undeva in partea dreapta sub aripa,au conectat-o,am pornit masina,iar in bord mi-a apaut un semn de exclamare incadrat intre doua paranteze rotunde de culoare rosie.Au anulat a doua oara eroarea aparuta in progranul de pe laptop,si au ajuns la concluzia ca ABS-ul este defect si ca acesta ar fi cauza ca nu indica kilometrajul.Am cumparat un alt ABS,dar aici intervine problema cea mai mare,mecanici din trei service-uri autorizate,nu stiu metoda de schimbare a acestui ABS.Unul spune ca se schimba pur si simplu ,dupa care se aeresesc franele,altul cica se inlocuieste dupa care se aeresesc circuitele pe rand de franare,altul m-a indrumat catre internet poate gasesc cum se inlociueste acest modul ABS,ce sa va mai zic sunt "debusolat" complect,iar cu instalatia de franare nu este de glumit. Am ABS-ul de 4 luni,ma uit la el,iar eu tot nu stiu cu ce vitez rulez,noroc ca mi-am luat un GPS care imi indica viteza de rulare. Daca ma puteti ajuta cu ceva sunb orice forma,eu va multumesc anticipat.-----CRISTIAN-0726843331