claud_74
Membru-
Content count
24 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
2 NeutralAbout claud_74
-
Rank
Nou venit
- Birthday 05/15/1974
Profile Information
- Locatie Bucuresti
- Auto xc60 Rdesign
- Fabricatie 2011
-
claud_74 liked a post in a topic: Intrebari XC60
-
Va salut, Va rog sa ma ajutati cu o informatie: la ultima revizie, cei de la Primus mi-au trecut la mentiuni "de avut in vedere schimbare caseta de directie" si cred ca mai ziceau ceva de "schimbare brat bascula dreapta fata" - asta o zic din memorie si sper sa nu zic prostii; aveti idee ce inseamna fiecare din aceste operatii ca si cost. Intreb asta pentru ca am inceput sa-mi fie frica de sumele pe care trebuie sa le platesc la revizie: anul trecut cam 10.000 lei la 120.000 km (a inclus distributie, ulei cutie viteze si alternator) si anul acesta putin peste (la 135.000 km - a inclus placute si discuri frana fata /spate si schimb bucse portfuzeta) Multumesc anticipat pentru ajutor.
-
claud_74 liked a post in a topic: Concluzii dupa 6 ani de XC60
-
Salut, Am vazut discutia cu auxiliara: am mai scris aici: pe la 40.000 km s-a rupt. Facusem 500 km de la revizia la Primus. Mi-au trimis platforma si au schimbat-o in garantie. De atunci o schimb la fiecare revizie si uneori Primus a suportat-o el. In legatura cu distributia: am schimbat-o la 120.000 km conform instructiuni Primus.
-
Va salut, Eu am patit asta cat am folosit cauciucurile din echiparea originala a masinii (Pirelli cred ca erau). Era o veselie de cate ori coboram Podul Grant spre Crangasi. Dupa ce am schimbat cauciucurile (vara/iarna Continental) nu am mai sesizat aceasta problema.
-
Vyo liked a post in a topic: Proaspat posesor XC60 (second-hand)
-
Din pacate, am trecut prin experienta asemanatoare. Masina mea e din iunie 2011. Incepand de anul trecut imi da fiori lista de le Primus. Partea proasta e ca mai pun si chestii din burta. In primavara asta am mai bagat peste 11.000 lei si am mai primit o lista. Am zis ca o dau si nu mai vreau sa stiu de Volvo.... dar masina e super si mi-a trecut. De acum voi lua si o a doua parere inainte de a accepta toate aberatiile din reprezentanta. Nu m-am putut abtine sa nu scriu. Si masina o am de noua, nu am fost cu ea decat in reprezentanta. Sper sa ai parte de satisfactii la volan.
-
Salutare,Aceeasi problema o am si eu de pe la 25.000 km. Acum am 110.000. Au facut resoftare. Apoi am renuntat sa mai zic. Cand face, mut agresiv schimbatorul din D in P si invers de cateva ori si inceteaza.E frustant ca in cartea masinii nu exista o lista cu operatii ce trebuie facute periodic. De exemplu la WV zice: la x ani schimbi lichid de frana, la x km schimbi distributia.....etc.In iarna mi-au schimbat lichid de frana ca am cerut eu. Inca nu am aflat daca distributia se schimba la 120.000 sau la 180.000. Ulei in cutie nu zice nimeni cand se schimba.... Trebuie sa stai la mana mecanicului sa afli daca e ceva de schimbat sau nu. Si daca el uita.....
-
Salutare Bogdan. Am intrebat la Primus cand trebuie sa schimb distributia si mi-au zis ca la 120.000 km sau 6 ani. Nimic in scris...
-
La mine nu am observat vreo diferenta. Oricum nu am avut probleme in 100k km cu garda la sol.
-
As adauga casco 5500 lei/ an allianz masina de 3 ani. In ce priveste revizii, costul mediu este pe la 1500 revizie plus 1000 diverse probleme (placute, curea aux, baterie etc). Eu fac revizie la 15k km de doua ori pe an.
-
200-250 lei. Din ce imi amintesc.
-
Salutare, Pentru XC60, folosesc de 3 ierni continental (rotile sunt pe 18''). Cred ca sunt printre cele mai bune atat pe zapada cat si pe sosea uda sau putin ingetata.
-
Nu stiu ce marca e. Cei de la Primus s-au ocupat de problema.
-
Auxiliara este cureaua de la alternator? Daca da, am incepit sa o schimb la fiecare revizie dupa ce s-a rupt pe la 40.000. Multam de info.
-
Salutare tuturor. Stie cineva la cati km se schimba distributia la dieselul d3 din 2011? Multam.
-
Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?
claud_74 replied to alin_ux's topic in VOLVO XC60
Eu am motor D3 de 163 cai. Am ajuns la concluzia ca modul sport ma ajuta numai la drum intins sau in serpentine, atunci cand vreau sa am frana de motor. In depasiri nu ajuta cu nimic, doar tureaza aiurea motorul. Nu stiu cum este la D5 care pastreaza cuplul maxim si peste 2500 de turatii.La @Intel inteleg ca problema este pe DN1. In Bucuresti sunt perfect de accord ca modul sport este enervant.