claud_74
Membru-
Content count
24 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by claud_74
-
Va salut, Va rog sa ma ajutati cu o informatie: la ultima revizie, cei de la Primus mi-au trecut la mentiuni "de avut in vedere schimbare caseta de directie" si cred ca mai ziceau ceva de "schimbare brat bascula dreapta fata" - asta o zic din memorie si sper sa nu zic prostii; aveti idee ce inseamna fiecare din aceste operatii ca si cost. Intreb asta pentru ca am inceput sa-mi fie frica de sumele pe care trebuie sa le platesc la revizie: anul trecut cam 10.000 lei la 120.000 km (a inclus distributie, ulei cutie viteze si alternator) si anul acesta putin peste (la 135.000 km - a inclus placute si discuri frana fata /spate si schimb bucse portfuzeta) Multumesc anticipat pentru ajutor.
-
Salut, Am vazut discutia cu auxiliara: am mai scris aici: pe la 40.000 km s-a rupt. Facusem 500 km de la revizia la Primus. Mi-au trimis platforma si au schimbat-o in garantie. De atunci o schimb la fiecare revizie si uneori Primus a suportat-o el. In legatura cu distributia: am schimbat-o la 120.000 km conform instructiuni Primus.
-
Va salut, Eu am patit asta cat am folosit cauciucurile din echiparea originala a masinii (Pirelli cred ca erau). Era o veselie de cate ori coboram Podul Grant spre Crangasi. Dupa ce am schimbat cauciucurile (vara/iarna Continental) nu am mai sesizat aceasta problema.
-
Din pacate, am trecut prin experienta asemanatoare. Masina mea e din iunie 2011. Incepand de anul trecut imi da fiori lista de le Primus. Partea proasta e ca mai pun si chestii din burta. In primavara asta am mai bagat peste 11.000 lei si am mai primit o lista. Am zis ca o dau si nu mai vreau sa stiu de Volvo.... dar masina e super si mi-a trecut. De acum voi lua si o a doua parere inainte de a accepta toate aberatiile din reprezentanta. Nu m-am putut abtine sa nu scriu. Si masina o am de noua, nu am fost cu ea decat in reprezentanta. Sper sa ai parte de satisfactii la volan.
-
Salutare,Aceeasi problema o am si eu de pe la 25.000 km. Acum am 110.000. Au facut resoftare. Apoi am renuntat sa mai zic. Cand face, mut agresiv schimbatorul din D in P si invers de cateva ori si inceteaza.E frustant ca in cartea masinii nu exista o lista cu operatii ce trebuie facute periodic. De exemplu la WV zice: la x ani schimbi lichid de frana, la x km schimbi distributia.....etc.In iarna mi-au schimbat lichid de frana ca am cerut eu. Inca nu am aflat daca distributia se schimba la 120.000 sau la 180.000. Ulei in cutie nu zice nimeni cand se schimba.... Trebuie sa stai la mana mecanicului sa afli daca e ceva de schimbat sau nu. Si daca el uita.....
-
Salutare Bogdan. Am intrebat la Primus cand trebuie sa schimb distributia si mi-au zis ca la 120.000 km sau 6 ani. Nimic in scris...
-
La mine nu am observat vreo diferenta. Oricum nu am avut probleme in 100k km cu garda la sol.
-
As adauga casco 5500 lei/ an allianz masina de 3 ani. In ce priveste revizii, costul mediu este pe la 1500 revizie plus 1000 diverse probleme (placute, curea aux, baterie etc). Eu fac revizie la 15k km de doua ori pe an.
-
200-250 lei. Din ce imi amintesc.
-
Salutare, Pentru XC60, folosesc de 3 ierni continental (rotile sunt pe 18''). Cred ca sunt printre cele mai bune atat pe zapada cat si pe sosea uda sau putin ingetata.
-
Nu stiu ce marca e. Cei de la Primus s-au ocupat de problema.
-
Auxiliara este cureaua de la alternator? Daca da, am incepit sa o schimb la fiecare revizie dupa ce s-a rupt pe la 40.000. Multam de info.
-
Salutare tuturor. Stie cineva la cati km se schimba distributia la dieselul d3 din 2011? Multam.
-
Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?
claud_74 replied to alin_ux's topic in VOLVO XC60
Eu am motor D3 de 163 cai. Am ajuns la concluzia ca modul sport ma ajuta numai la drum intins sau in serpentine, atunci cand vreau sa am frana de motor. In depasiri nu ajuta cu nimic, doar tureaza aiurea motorul. Nu stiu cum este la D5 care pastreaza cuplul maxim si peste 2500 de turatii.La @Intel inteleg ca problema este pe DN1. In Bucuresti sunt perfect de accord ca modul sport este enervant. -
multam. voi merge sa verific. la mine merge greu din N in D si invers.
-
Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?
claud_74 replied to alin_ux's topic in VOLVO XC60
Pentru frana de motor eu trec din Drive in Sport si in felul asta nu merge subturata si are si frana de motor. -
Va salut. Am un XC60 D3 cutie automata. Masina are 56.000 km si mai are putin si face 2 ani. In ultimul timp am senzatia ca maneta schimbatorului de viteza se misca foarte greu atunci cand schimb din N in Drive si invers (e drept ca nu am baza de comparatie tot un Volvo ci o compar cu un DSG de la Volkswagen). De asemenea, atunci cand plec de la semafor si bag maneta in Drive apare o smucitura la masina (asta se intampla de cand s-a incalzit afara). A mai intalnit cineva aceste probleme? Pentru posesorii de XC60 cu cutie automata as mai avea o intrebare: la semafor tineti masina in Drive sau o lasati pe N? Va multumesc anticipat.
-
Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?
claud_74 replied to alin_ux's topic in VOLVO XC60
Va salut, Am trecut cu D3ul meu de 40.000 km. Este o masina super. Totusi, intr-o seara a vrut sa se plimbe pe platforma: s-a rupt cureaua de la alternator si nu mai incarca bateria (cel putin asa zicea mesajul in bord). A doua zi au remediat cei de la Primus problema. Am ramas totusi cu un semn de intrebare: ce voi face cand nu va mai fi masina in garantie? Exista o regula ca trebuie schimbata aceasta curea la un numar de kilometri? Multam. -
Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?
claud_74 replied to alin_ux's topic in VOLVO XC60
Sper ca doar "un picutel". De fapt deranjul este pentru membrii familiei. Eu ca sofer s-ar putea sa fiu chiar multumit, daca rigiditatea aduce un plus de stabilitate (mai ales in curbe). Oricum mai sunt cateva zile si ma voi edifica asupra acestui aspect si o sa va tin la curent. -
Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?
claud_74 replied to alin_ux's topic in VOLVO XC60
Are 2 locuri in laterale. La XC90 are doar un loc pe mijloc (eu am 2 copii deci nu am putut lua XC90). -
Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?
claud_74 replied to alin_ux's topic in VOLVO XC60
ca este mai rigida mi-a spus. dar mi-a spus ca este "putin mai rigida" decat sasiul dinamic testat de mine. sincer, sper sa stea mai bine pe sosea, dar sper sa nu-mi rupa oasele la drum (mai ales pe unde sunt denivelari). de mentionat, criteriul care a stat la alegerea masinii a fost existenta banchetei pentru copii in spate , dar si cateva dotari lipsa pe care le primeam la pachet pe varianta summum normala (haion electric, scaune reglabil electric etc) si care nu ma incanta. deci iti dai seama ca sper sa nu fie foarte rigida. oricum nu am avut cum sa testez si nici nu poti sa-ti dai seama ce inseamna "putin mai rigid". e chestie subiectiva. -
Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?
claud_74 replied to alin_ux's topic in VOLVO XC60
Am comis-o! Pana la urma am dat drumul la comanda. Masina vine prin iunie. In final am mers pe D3 ca motorizare, iar ca si caroserie, dotari etc este un R-design negru. Sper sa fie o masina ok. -
Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?
claud_74 replied to alin_ux's topic in VOLVO XC60
Va salut, Doresc sa cumpar un XC60. Am testat masina cu motor de 205 CP si cutie automata. Cei de la reprezentanta imi spun ca sub 150 km/h se comporta la fel si motorul de 163 CP (D3). A testat cineva diferenta dintre cele 2 motoare? Stiti cum este ca fiabilitate motorul D3? Multumesc anticipat.