-
Content count
5 -
Joined
-
Last visited
-
La multi ani si toate cele bune!
-
Eu cred ca titlul topicului este gresit. Clubul nu vrea nimic, noi vrem ceva de la el. Si uneori nici noi nu stim ce. Ce a scris Iulirx este o statisica a celor mai accesate rubrici. Faptul ca se vorbeste mai mult in Cafenea decat la Tehnic... probabil pentru ca nu vi se strica masinile. Eu am totusi o intrebare: daca statistica nu ar fi fost echilibrata, credeti ca ar fi fost o problema?
-
Saluuuuuuuuut!
daca vrei un schimb ....iti ofer Volvo V40 2.0T 163 Cp / 1998 .
Detalii...aici : http://www.volvo-club.ro/topic/11243-vand-volvo-v40-20t/
il vand caci mi-am luat alta masina , si schimbul il facpt Zana mea !!!
-
0
- Report
-
3.Summer Brick Break, Kolpa, Slovenia
LauCalin replied to BeastmasterSLO's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Eu sunt din Severin, ultima data am fost acasa acum 3 saptamani si drumul e (foarte) bun. Si ca sa fiu on topic, schimb VW New Beetle cu Volvo. De orice fel, numai Volvo sa fie. -
Si uite de ce chinezii ajung sa conduca lumea! Era evident faptul ca Volvo nu va avea de suferit dpdv calitativ, defapt era evident ca Gelly vrea sa din Volvo un constructor profitabil. Si a reusit. Eu zic ca un astfel de "protector" are nevoie si SAAB.
-
Mai in gluma, mai in serios, citind ce probleme au/au avut unii membri, uneori ma intreb daca chiar s-ar merita sa-ti cumperi un Volvo. Marca asta a suferit mult ca nu fost si nu e constructor independent si sa stabileasca suedezii ce masini, ce motoare si ce piese sa ofere.
-
As inseamna sa fiu tampit sa zic ca nu. Inca de cand l-am vazut mi s-a taiat putin respiratia, iar masina mea mi s-a parut una extrem de banala. Si inca ceva, referitor la MMI... scuze, stiu ca sunt off topic, nu uita ca politica lui VW fata de Audi e total diferita fata de cum a gandit-o Ford pentru Volvo, ca americanii "sareau" cu banu'. VW si-a dorit un sistem are sa concureze cu iDrive-ul lui BMW. Si a reusit in primul rand datorita unui motiv simplu: desi avea la fel de multe functii, era mult mai usor de folosit. Si ca sa fiu on topic, eu intru pe forumuri auto de vreo 10 ani si fie ca ma credeti sau nu, forumul asta are ceva aparte. In sensul ca noi il facem diferit prin modul in care gandim lucrurile. E adevarat ca au fost mici devieri dar nu-i bai. Si masinile dupa e intra in productie au parte de recall-uri si ce, le uraste cineva? Noi sa fim sanatosi. PS: eu inca mai cred in "asa zisul" spirit Volvo.
-
Te inteleg pentru ca si eu am crezut candva la fel. Unul din lucrurile pe care am vrut sa-l fac cand m-am mutat in Bucuresti din Timisoara a fost sa-i vad pe volvistii din Bucuresti. Ma mutasem de o luna, nu aveam masina, am venit pe jos la Polivalenta, nimeni nu m-a privit de sus si totul a fost ok (defapt vroiam sa vad daca sunt primit in "spiritul" Volvo ). Gandeste-te ca erau masini la care nici nu imi permiteam sa visez si cu toate astea am venit cu metroul si m-am simtit bine. Heimdallr, daca sunt 4 "volvae" pe strada ta, te-ai gandit sa lasi macar un sticker sau ceva de genul asta in geam, cu volvo-club.ro? off topic: si daca iti pastrezi XC70-ul pentru ca "faci sex cu el", inseamna ca Beetle-ul meu e inca virgin. :lol:
-
Eu zic ca nu conteaza ca ai Volvo si ca tu conduci baut. Daca ii intrebi pe cei de pe forumurile vw sau skoda vei vedea ca suntem o tara cu foarte multi soferi alcoolici. ) Ideea e ca (mai) toti soferii fac asa. Cat despre soferii mai directi in exprimare si comportament de pe-aici.. hmm... am vazut chiar eu anul trecut in trafic un sofer de Volvo de pe forum care a facut urat cand i-a taiat calea unul cu un Astra GTC in care eram si eu. Nici nu am avut curajul sa-i zic soferului ca il cunosc. Asta toamna, zona Tei... restul conteaza mai putin. Poate. Oricum spiritul Volvo nu consta in asta, pentru ca la volan se cunoaste cel mai bine ca omul se trage din maimuta. Atunci eu de ce naiba conduc un Beetle, ca in ala nici sex nu poti sa faci?
-
La multi ani si toate cele bune!
-
Din ciclul "Cat de bădăran poti fi" cu Volvo sau fara
LauCalin replied to Midnight Caller's topic in Cafenea
Cum nu am iubita, nevasta sau amanta as lasa-o sa fure stergatorul... dar mai mult ca sigur ca unul de Beetle nu i-ar placea. -
Intalnire saptamanala Bucuresti
LauCalin replied to BogdanG's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Imi pare rau ca nu am putut sa stau mai mult. Poate data viitoare. -
Sa ma bag si eu? De Paste cand am fost acasa in Severin am verificat inca o dat consumul: 700 de km cu 3 sferturi de rezervor, adica aprox. 40 de litri. In conditiile in care pe A1 pentru 2-3 km i-am dat "blana" sa vad cum se tine (asta inseamna 170 km/h pe ceas, 5200 rpm), 120-130 km/h in rest pe A1, 50-60 km/h in localitati, 90-100 km/h in afara localiatii, cu unele reprize scurte de 120-130 km/h cand a fost nevoie .In plus la intoarecere de la Pielesti pan pe A1 s-a stat mai mult decat s-a mers (treapta intai, inaintare 10-20 de metri, frana). Consumul mediu a fost undeva in jur de 6.5 l/100. Nu pot decat sa ma declar multumit. De mentionat ca am ost doua persoane in masina si multe bagaje. Asta demonstreaza ca nu am probleme su sonda Lambda, iar martorul din bord sta aprins din cauza mufei care nu e prinsa cum trebuie. Pe timp de iarna lucrurile stau insa altfel, mai ales in oras: nopatea cand plec la munca si merg 4 km consumul e in jur de 12 l/100. In rest in nebunia din Bucuresti este de aprox. 8l/100 km.
-
In general ascult muzica din anii '70-'80. Este muzica de care ma satur cel mai greu, gen Qeen, Michael Jackson, Rod Stewart, ABBA etc. Dintre cei care mai fac treaba in zilele noastre imi plac R. Williams, U2 si Alicia Keys. Iar radioul meu este mai mereu pe Magic FM sau Smart FM. Exceptie fac dimineata cand vin acasa de la munca si ascult pe Buzdu si Morar.
-
Parerea mea este ca atunci and iti cumperi ceva pe care ti-l doresti de mult timp nu ai cum sa nu tii la el. Este si cazul unei masini, indiferent de marca, model etc. Iar in cazul asta poti sa cumperi cea mai jaf masina, dar in ochii tai va fi mereu cea mai tare. Mai este o a doua varianta cand cumperi o masina pentru ca ai nevoie, nu te intereseaza nimic la ea, doar sa mearga, se dovedeste a fi buna si a doua oara alegi tot acea marca, a treia oara la fel (de exemplu tatal meu este asa... e la al treilea Opel... primul a fost Ascona B, Ascona C apoi Astra F... de 18 ani de cand are Opel nu avrut niciodata alta marca pentru ca mereu a fost ultumit de masinile pe care le-a avut ). Si mai este un caz cand esti nevoit sa-ti cumperi o masina pentru ca ai gasit un compromis ideal, e in stare foarte buna si nu ai ce sa-i reprosezi. La inceput o urasti, nu vrei sa te afisezi cu ea, ti se pare incomoda, urata, nepractica... dar dupa un timp incepi sa te obisnuiesti cu ea si parca altfel o privesti. Asta e si cazul meu Lucrurile astea fac diferenta dintre o simpla masina si una "cu suflet" sau "de suflet"