-
Content count
5 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by LauCalin
-
La multi ani si toate cele bune!
-
Eu cred ca titlul topicului este gresit. Clubul nu vrea nimic, noi vrem ceva de la el. Si uneori nici noi nu stim ce. Ce a scris Iulirx este o statisica a celor mai accesate rubrici. Faptul ca se vorbeste mai mult in Cafenea decat la Tehnic... probabil pentru ca nu vi se strica masinile. Eu am totusi o intrebare: daca statistica nu ar fi fost echilibrata, credeti ca ar fi fost o problema?
-
3.Summer Brick Break, Kolpa, Slovenia
LauCalin replied to BeastmasterSLO's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Eu sunt din Severin, ultima data am fost acasa acum 3 saptamani si drumul e (foarte) bun. Si ca sa fiu on topic, schimb VW New Beetle cu Volvo. De orice fel, numai Volvo sa fie. -
Si uite de ce chinezii ajung sa conduca lumea! Era evident faptul ca Volvo nu va avea de suferit dpdv calitativ, defapt era evident ca Gelly vrea sa din Volvo un constructor profitabil. Si a reusit. Eu zic ca un astfel de "protector" are nevoie si SAAB.
-
Mai in gluma, mai in serios, citind ce probleme au/au avut unii membri, uneori ma intreb daca chiar s-ar merita sa-ti cumperi un Volvo. Marca asta a suferit mult ca nu fost si nu e constructor independent si sa stabileasca suedezii ce masini, ce motoare si ce piese sa ofere.
-
As inseamna sa fiu tampit sa zic ca nu. Inca de cand l-am vazut mi s-a taiat putin respiratia, iar masina mea mi s-a parut una extrem de banala. Si inca ceva, referitor la MMI... scuze, stiu ca sunt off topic, nu uita ca politica lui VW fata de Audi e total diferita fata de cum a gandit-o Ford pentru Volvo, ca americanii "sareau" cu banu'. VW si-a dorit un sistem are sa concureze cu iDrive-ul lui BMW. Si a reusit in primul rand datorita unui motiv simplu: desi avea la fel de multe functii, era mult mai usor de folosit. Si ca sa fiu on topic, eu intru pe forumuri auto de vreo 10 ani si fie ca ma credeti sau nu, forumul asta are ceva aparte. In sensul ca noi il facem diferit prin modul in care gandim lucrurile. E adevarat ca au fost mici devieri dar nu-i bai. Si masinile dupa e intra in productie au parte de recall-uri si ce, le uraste cineva? Noi sa fim sanatosi. PS: eu inca mai cred in "asa zisul" spirit Volvo.
-
Te inteleg pentru ca si eu am crezut candva la fel. Unul din lucrurile pe care am vrut sa-l fac cand m-am mutat in Bucuresti din Timisoara a fost sa-i vad pe volvistii din Bucuresti. Ma mutasem de o luna, nu aveam masina, am venit pe jos la Polivalenta, nimeni nu m-a privit de sus si totul a fost ok (defapt vroiam sa vad daca sunt primit in "spiritul" Volvo ). Gandeste-te ca erau masini la care nici nu imi permiteam sa visez si cu toate astea am venit cu metroul si m-am simtit bine. Heimdallr, daca sunt 4 "volvae" pe strada ta, te-ai gandit sa lasi macar un sticker sau ceva de genul asta in geam, cu volvo-club.ro? off topic: si daca iti pastrezi XC70-ul pentru ca "faci sex cu el", inseamna ca Beetle-ul meu e inca virgin. :lol:
-
Eu zic ca nu conteaza ca ai Volvo si ca tu conduci baut. Daca ii intrebi pe cei de pe forumurile vw sau skoda vei vedea ca suntem o tara cu foarte multi soferi alcoolici. ) Ideea e ca (mai) toti soferii fac asa. Cat despre soferii mai directi in exprimare si comportament de pe-aici.. hmm... am vazut chiar eu anul trecut in trafic un sofer de Volvo de pe forum care a facut urat cand i-a taiat calea unul cu un Astra GTC in care eram si eu. Nici nu am avut curajul sa-i zic soferului ca il cunosc. Asta toamna, zona Tei... restul conteaza mai putin. Poate. Oricum spiritul Volvo nu consta in asta, pentru ca la volan se cunoaste cel mai bine ca omul se trage din maimuta. Atunci eu de ce naiba conduc un Beetle, ca in ala nici sex nu poti sa faci?
-
La multi ani si toate cele bune!
-
Din ciclul "Cat de bădăran poti fi" cu Volvo sau fara
LauCalin replied to Midnight Caller's topic in Cafenea
Cum nu am iubita, nevasta sau amanta as lasa-o sa fure stergatorul... dar mai mult ca sigur ca unul de Beetle nu i-ar placea. -
Intalnire saptamanala Bucuresti
LauCalin replied to BogdanG's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Imi pare rau ca nu am putut sa stau mai mult. Poate data viitoare. -
Sa ma bag si eu? De Paste cand am fost acasa in Severin am verificat inca o dat consumul: 700 de km cu 3 sferturi de rezervor, adica aprox. 40 de litri. In conditiile in care pe A1 pentru 2-3 km i-am dat "blana" sa vad cum se tine (asta inseamna 170 km/h pe ceas, 5200 rpm), 120-130 km/h in rest pe A1, 50-60 km/h in localitati, 90-100 km/h in afara localiatii, cu unele reprize scurte de 120-130 km/h cand a fost nevoie .In plus la intoarecere de la Pielesti pan pe A1 s-a stat mai mult decat s-a mers (treapta intai, inaintare 10-20 de metri, frana). Consumul mediu a fost undeva in jur de 6.5 l/100. Nu pot decat sa ma declar multumit. De mentionat ca am ost doua persoane in masina si multe bagaje. Asta demonstreaza ca nu am probleme su sonda Lambda, iar martorul din bord sta aprins din cauza mufei care nu e prinsa cum trebuie. Pe timp de iarna lucrurile stau insa altfel, mai ales in oras: nopatea cand plec la munca si merg 4 km consumul e in jur de 12 l/100. In rest in nebunia din Bucuresti este de aprox. 8l/100 km.
-
In general ascult muzica din anii '70-'80. Este muzica de care ma satur cel mai greu, gen Qeen, Michael Jackson, Rod Stewart, ABBA etc. Dintre cei care mai fac treaba in zilele noastre imi plac R. Williams, U2 si Alicia Keys. Iar radioul meu este mai mereu pe Magic FM sau Smart FM. Exceptie fac dimineata cand vin acasa de la munca si ascult pe Buzdu si Morar.
-
Parerea mea este ca atunci and iti cumperi ceva pe care ti-l doresti de mult timp nu ai cum sa nu tii la el. Este si cazul unei masini, indiferent de marca, model etc. Iar in cazul asta poti sa cumperi cea mai jaf masina, dar in ochii tai va fi mereu cea mai tare. Mai este o a doua varianta cand cumperi o masina pentru ca ai nevoie, nu te intereseaza nimic la ea, doar sa mearga, se dovedeste a fi buna si a doua oara alegi tot acea marca, a treia oara la fel (de exemplu tatal meu este asa... e la al treilea Opel... primul a fost Ascona B, Ascona C apoi Astra F... de 18 ani de cand are Opel nu avrut niciodata alta marca pentru ca mereu a fost ultumit de masinile pe care le-a avut ). Si mai este un caz cand esti nevoit sa-ti cumperi o masina pentru ca ai gasit un compromis ideal, e in stare foarte buna si nu ai ce sa-i reprosezi. La inceput o urasti, nu vrei sa te afisezi cu ea, ti se pare incomoda, urata, nepractica... dar dupa un timp incepi sa te obisnuiesti cu ea si parca altfel o privesti. Asta e si cazul meu Lucrurile astea fac diferenta dintre o simpla masina si una "cu suflet" sau "de suflet"
-
Eu am incercat "experimentul" asta cand am luat permisul. Eram atat de incantat incat cand mergea cu Opelul Ascona fabricat in '85 al tatalui meu si claxonam fetele (cu un ton specific anilor '80) ma gandeam ca le dau pe spate. Cand colo... frigiderul meu era mereu plin cu carne. Deci eu zic ca daca vrei sa agati cu masina i-ati un BMW, ca toate fetele au auzit de el. Nu conteaza ca e nou sau vechi, e BMW si gata. Cred ca e mai greu sa-ti inseli nevasta/prietena cu un Volvo... putine femei stiu ce e ala
-
La multi ani si din partea mea! Toate cele bune si tot ce iti doresti!
-
In opinia mea spiritul Volvo e ceva pe care nu il intelege toata lumea, dar cu siguranta el exista. Ma uit la cum arata un Audi A4 de exemplu si un Volvo S60 si imi dau seama ca inginerii au avut viziuni foarte diferite si inteleg diferit conceptul de masina. Poate si din cauza asta mai mereu Volvo a fost considerata o marca inferioara, banala, pe care putini au inteles-o iar cand au ales-o la mana a doua au facut-o pentru ca au vrut o marca premium dar nu au avut suficienti bani de o masina nemteasca echivalenta. Evident ca ei nu vor intelege niciodata acest "spirit" si vor considera masina un simplu fier. Volvo estet printre putinele marci care a pastrat un specific venit de-acasa, acel ceva diferit, care te face sa il iubesti sau sa le urasti. De obicei cei care aleg un Volvo vor ceva diferit, vor sa iese din banal, nu vor sa fie considerati ca toti ceilalti. Iar cei care ajung aici sunt oameni care vad altfel lucrurile decat ceilalti, ce lui i se pare frumos multora li se va parea urat, ce lui i se pare logic si rational, multora li se va parea o prostie. Si asta pentru ca cel care alege un Volvo este altfel. El si-a dat seama ca nu doar nemtii fac masini, ca e mai bine sa ajuti decat sa critici, ca nu doar Nokia (si mai nou Apple) face telefoane bune, ca daca vrei haine de calitate nu e nevoie sa mergi doar in magazine Nike, Adidas, Puma, ca distractia nu inseamna mult alcool, tutun, iarba, Guta, Salam, Inna sau Dj Project in cel mai tare club de fite, ca daca vrei sa mananci bine la restaurant nu e nevoie sa comanzi pizza si bere etc. Poate veti rade, dar sunt lucurui marunte care puse cap la cap ii caracterizeaza pe multi de pe-aici. Si asta ne face diferiti fata de ceilalti. Cel putin eu asa cred. Rar se va intampla sa vezi un proprietar de Volvo care asculta manele, are culoarea pielii [...], arunca gunoiul din masina pe geam, da muzica la maxim si deschide geamurile, conduce aiurea, claxoneaza femeile pe strada, agata" cu masina etc. pentru ca el nu va intelege niciodata SPIRITUL VOLVO. In mare eu cam asta inteleg prin acest spirit.