-
Content count
49 -
Joined
-
Last visited
-
shacalu liked a post in a topic: Hai sa si vedem individul/individa din spatele tastaturii!
-
soloxl2003 liked a post in a topic: pompa motorina
-
Sfat: cumpara un kit de reparatii Delphi ~210lei si schimba tot ce se poate la un pompagiu
-
Scapat de relantiu la 1500rot\min cand se incalzea motorul prin inlocuirea a 3 oringuri si o garnitura in valva cu pricina, primul lucru bun constatat nu mai picura motorina, totusi porneste putin cam greu dimineata >inlocuit buji...4buc Beru< adica se invarte motorul de 3-4ori pana porneste, chiar la a doua cheie. Pe unde s-a mai umblat in timpul operatiei de schimbare oring cap hidraulic este si la senzorul deasupra pompei, intreb : ce rol are acest senzor? eu nu vad nici o schimbare daca ai modific pozitia, chiar pornesc motorul cu mufa aferenta lui scoasa.
-
Valva indicata nu are conectica electrica, masina o folosesc in conditiile date , am mare nevoie de ea , sunt la o nunta, ca si noutate am descoperit ca atunci cand stau pe loc cu motorul pornit incalzit si relantiu urca la 1500 rot/min daca trag stanga dreapta de volan turatia scade si pana la 1000 ca apoi sa urce iar la 1500 chiar 1700 rot/min Pun si fotografia,valva cu pricina este ceea cu capac galben, sub electrovalva, nu prea se vede mare lucru dar in ea intra doua furtunase, unul din retur din capacul pompei si unul din galerie, acum la cele relatate poate mai sunt opinii, multumesc. Pentru a opri scurgerea de motorina la valva cu pricina trebuie sa merg la un pompagiu poate are garnitura necesara fara sa fiu nevoit sa cumpar un kit de reparatii, daca nu voi gasi nu am alta cale, voi cumpara. Multumesc mult pentru support.
-
Curgea motorina intre corpul pompei si capul hidraulic, maine revin cu o fotografie pe >original< poate sa fi omis sa pun ceva la locul lui. Acum porneste putin mai greu, motorul toarce normal pana il putin in sarcina, apoi urca la 1400rot\min, daca opresc motorul si-l repornesc sta la 900rot/min asa cum am mai zis 5-8 sec apoi iar urca. Ma intreb oare nu gasesc valva ca si consumabila separat, noua.
-
Multumesc tuturor pentru raspuns, oringurile sunt schimbate unde s-a umblat, apoi mentionez ca pompa nu a fost data jos s-a, desfacut capul hidraulic, s-a schimbat oringul cap hidraulic, apoi oringurile la capac mai putin garnitura dar nu curge pe nicaieri decat la valva indicata de Adi care a fost desfacuta din toate inchieturile(stiu nu trebuia, dar nu s-a stiut), ca apoi sa nu mai fie CRED pusa in aceasi pozitie / reglaj, am insistat si am amorsat-o cu o pompa electrica merge acum dar dupa 5-8 secunde se ridica turometru la 1400rot/min, nu se mai opreste motorul . Aici la valva daca schimb pozitia fata de corpul pompei, o rotesc, se schimba turatia motorului, sau chiar se opreste. Problema este ca nu ramane turatia reglata, dupa fiecare repornire turatia difera. Daca mai sunt opinii rog a fi postate, multumesc.
-
BAK-S40 liked a post in a topic: Daca stie cineva...
-
Buna ziua, am atasat o pompa Lucas la care am schimbat un oring la capul hidraulic dar in demontare am umblat si la senzorul indicat, acum imi porneste dar se opreste dupa ceva timp si se dezarmoseaza pompa, aici am mai ''gadilato'' si vad ceva schimbari dar problema tot persista, daca e cineva priceput/amabil si-mi indice cum sa reglez >sau ce rol are senzorul< multumesc anticipat. Stima, Marian.
-
Rezolvat, pentru cei care poate se vor lovi de aceasta problema codul este 31216362 -pipe-, pentru motorizarea de mai sus. Cele bune, Marian!
-
Salut tuturor, atasez o poza cu doua repere pentru care cei de la piese auto nu stiu ce sa-mi aduca (reperul 34 & 36) daca cineva poate sa-mi dea un cod Volvo pentru a ma edifica si a cere cu siguranta ceea ce-mi trebuie, al meu are diametru de 31mm,nu-l pot da jos ca am nevoie de masina, date masina S40 1998 66kw 90cp motor D4192T YV1VS7113WF223871, multumesc anticipat pentru ajutor. Cele bune, Marian!
-
Daca ajungi sa scoti plafonul e foarte usor sa-l acoperi cu material gen piele sintetica, catifea etc. ceva dublu strat prin care sa nu treaca prenadezul,dupa mai bine de-o saptamana chiar ieri l-am montat si arata super, este acelasi material din care am facut si huse (aici am apelat la un meserias) dar am parte si de ceva surprize, plafonierea nu se mai stinge, indiferent de pozitia comutatorului. <In curs de rezolvare> Daca vrei mai multe detalii, cu mare placere. Cele bune, Marian!
-
Intalnire la malul marii
BAK-S40 replied to tanar_dragutz's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Vom fi prezenti, nu se mai baga nimeni? -
Reactivez prezentul topic, tot cu o problema aer conditionat: la relanti nu cupleaza compresorul, dar putin turata cupleaza! Primele verificare au ca rezultat: prezenta tensiuni de 12v la comanda compresor atunci cand actionez butonul AC, cupleaza compresorul fara probleme cu un plus direct din baterie, deci ceva pe comanda sau ....rog support. Cele bune!
-
Intalnire la malul marii
BAK-S40 replied to tanar_dragutz's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Voi fi si eu prezent! Cele bune. Marian -
... asa cum am spus nu se regaseste o mufa pe masina pentru a conecta firele aferente carligului, dar sa fiu mai explicit, relatez: din exteriorul masini in interior cu firele de la carlig ajungi printr-un orificiu rotund mascat de un manson de cauciuc aflat in compartimentul rotii de rezerva (banuiesc ca aceasta este utilitatea cu 100%) apoi te ramifici pe ambele triple unde vei identifica circuitele care te intereseaza cu ajutorulu unui simplu bec, doua fire si masa masini (cu masina pornita simulezi actiunea optica dorita), urmeaza interventia asupra cablurilor pentru a interconecta firele aferente carligului de remorcare. Cositoreste si izoleaza cu simt de raspundere! Un Paste Fericit! Marian
-
Salut, eu nu am gasit o astfel de mufa drept pentru care am facut legaturile prin interventie asupra cablurilor masini,pe ambele parti, respectand ceea ce am gasit aici: http://www.carligeauto.ro/accesori/kit7pini.jpg probat si functional 100% pe doua remorci.Sper sa-ti fi fost de folos! Cele bune. Marian
-
Salut, atasez o foto iar daca firele albe multifilare sunt alimentarea de la sonerie te indrum sa le conectezi la prize.Circuitele le poti afla la desurubare sigurante vechi, apoi totul va fi simplu. Cele bune! Marian