rynno85

Membru
  • Content count

    103
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

1 Follower

About rynno85

  • Rank
    Junior
  • Birthday 02/10/1985

Profile Information

  • Locatie Vaslui
  • Auto S40 2.0D
  • Fabricatie 2005

Recent Profile Visitors

2,736 profile views
  1. Functionare ciudata cheie S40

    La mine nu si-a revenit. Am mai mult de 2 saptamani de cand tot apar de cate 3 ori. Am schimbat bateria cu una noua dar tot la fel merge. Cheia de rezerva merge corect.
  2. Exact acceasi probleme o am si eu de cateva zile. Cheia de rezerva merge corect, aialalta trebuie sa apar de 3 ori pe fiecare button. Nimeni nici solutie? @Atti ai gasit vreo rezolvare la cheia ta?
  3. Lumina faruri mai buna, cum?

    Eu am pus pe masina osram cool blue hyper, imi place foarte mult culoarea, alb rece cu o usoara tenta spre albastru, in ceea ce priveste cantitatea de lumina nu as putea sa ma pronunt, pentru moment par ok. Ce imi place la ele e ca se vede fascicolul de lumina cum pleaca din far si exact unde bate, spre sa nu fie asta o problema pe timp de ceata.
  4. Statie CB pe volvo

    Eu am statie Storm Discovery 2 si sunt multumit de ea. Statia e modificata la putere acum are aproape 12W la emitere masurati. Folosesc o montura fixa Avanti pe muchia portbagajului pe mijloc (http://cb27.ro/index.php?id_product=67&controller=product) Antena e ceva ieftin (Megawat parca, cu un singur "T" si nu e aia faina de la Sirio). Toata distractia a fost 485 Ron. (se gaseste si mai ieftin) 100 antena, 85 montura, 300 statia (modificarea inclusa in pret) Raza de actiune nu stiu care este, din cate am observat peste 5km (uneori peste 10km) depinde de vizibilitate, relief conditii atmosferice, oricum isi face treaba si eu sunt multimit de ea. Montura fiind fixa nu plimb cablul deloc e mascat pe sub plastice si mochete, ajung cu mufa la picioarele pasagerului, cand nu o folosesc o ascund sub mocheta. Statia o montez intre scaunul pasagerului si consola centrala, e un loc in lateralul scaunului unde intra un pic fortata(chiar in fata levierului de la frana de mana), dar nu incurca si am acces la ea oricand. Un mare plus pentru statia asta e ca are automatic squelch care din punctul meu de vedere e super. Cand nu le folosesc antena si statia stau in portbagaj iar in locul antenei vine un dop de plastic ca sa nu intre praf, apa in mufa monturei. Montura e destul de estetica si nu provoaca urme permanente in zone vizibile ale portbagajului, si evindent nu imi fac griji ca imi pica antena la o anumita viteza sau cand trec printr-un pasaj sau ca valureste/zgarie cupola. Eu recomand Storm, cu o antena mai rasarita s-ar putea sa obtina performante mai bune, eu am fost multimit de ea si fara modificare.
  5. Desi e un post mai vechi poate il aduc la viata. A gasit cineva care sunt compatibilitatile intre Volvo si Ford la oglinzile astea? Tare ma bate gandul si pe mine sa fac o chestie din asta dar parca as vrea o oglinda cu busola... sa fie moftul pana la capat
  6. Salut, Super fain tutorialul, si foarte util, felicitari!!! Ce inseamna P1? se poate face updagrade-ul asta la orice S40 >2004? Cat a costat oglinda?
  7. navigatie volvo v50 1.6 d din 2007

    In topicul original eu nu am vazut nimic de kitul asta de reparatie... daca as fi stiu de existenta lui nu ma chinuiam cu rotite prin diverse inteprinderi.... Recomand sa se uneasca topicurile!
  8. Voua cum va porneste masina? Ma refer la modul cum se comporta motorul raportat la indicatiile turometrului la pornire. La mine cand pornesc motorul la inceput e foarte subturat sub 400rpm si creste incetul spre 8-900. Eu am avut mult timp probleme cu EGR-ul si credeam ca din cauza lui se comporta asa, din cate imi aduc aminte inainte sa am probleme cu EGR-ul la pornire turometrul se ducea din start in 1000rpm si scadea spre 8-900, acum ca am schimbat EGR-ul ma asteptam sa revina la comportamenul initial dar se pare ca nu. Deci, voua cum va porneste masina?
  9. Mers "in suturi"

    Ciudat.. Am schimbat sambata EGR-ul si de cum am plecat din service am observat ca la o acceleratie normala in treapta 1 si 2 intre 1400-2000 de ture se produce 1,2 smuncituri(usoara scadere urmata de o revenire a puterii). Daca accelerez brusc nu se simte nici o smuncitura, daca revin din treapta 3 in 2 nu se constata nici o smuncitura, daca in treapta 1 sau dupa smuncitura scad turatia si o urc iar nu se mai smunceste. Am mai observat in treapta 1 la pornire un delay(1-2 sec) in acceleratie ca atunci cand schimbi treapta prea devreme si moturul e subturat, nu stiu daca e aceeasi problema cu mersul in suturi, daca cineva a mai avut simptomele astea rog sa dati detalii despre solutie.
  10. Mers "in suturi"

    @AKY Pentru problema cu mersul in suturi ai gasit rezolvare?
  11. Tampon motor balans

    Multumesc de clarificare, eu le-am enumerat asa cum am vizualizat eu motorul stand in fata lui cu capota ridicata.
  12. Tampon motor balans

    Din cate am inteles sunt 3 de toate, ala mare din stanga motorului are ulei in el si daca nu prezinta scurgeri ar trebui sa fie in regula, mai ramane ala din dreapta motorului sub baterie. Aveti idee ce pret are ala?
  13. Tampon motor balans

    Am schimbat tamponul de balans cu un tampon luat de la colegul Midnight pe Lemnfolder. Tamponul vechi era cam rupt, dupa inlocuire s-a observat o oarecare imbunatatire dar cand merg in marsarier si turatia la motor e scazuta si motorul tremura mai tare se aude un zgmot ciudat metalic, la plecari e pe loc in treapta intai nu se aude nimic. Aveti vreo sugestie ce ar putea fi?
  14. nu porneste la a-2a cheie

    Cat a costat EGR-ul? De unde ? Ce producator? Cat a costat manopera?
  15. Tampon motor balans

    @Dinoco pe ce producator ai luat tamponul, de unde si cat ai dat pe el?