-
Content count
115 -
Joined
-
Last visited
-
Am revenit cu detalii. Mai jos piesele schimbate (segmenti, simeringuri supape-astea nu apar in poze (erau varza), suruburi chiulasa, cuzineti arbore cotit, distributie completa, etc.). Chiulasa a fost curatata doar si verificata planeitatea, apoi poze din timpul montajului. Totul a fost curatat inainte de reasamblare, toate garniturile schimbate, inclusiv la swirl. Deocamdata primele impresii: s-au redus vibratiile motorului enorm, pornirea e "la sfert", trage mult mai lin si parca putin mai bine. Inca sunt in rodaj, am doar 500km dupa "operatie", asa ca nu m-am dat la ea. Fum nu mai e deloc, consum de ulei deocamdata inexistent, desi inca e devreme sa ma pronunt. Per total a meritat lucrarea, acuma sa vedem cate zeci de mii de km va dura minunea.
-
Midnight acolo am ajuns...segmentez si schimb semeringurile de la supape. E in lucru motorul deja. Revin cu detalii dupa.
-
Well, pana la urma a inceput din nou s-o ia doar la a doua cheie...si sa scoata un nor de fum albastru la pornire, in primavara asta. Si tot consuma ulei, aprox 1l/1200km. Asa ca acum e la schimbat semeringurile de supape si segmentat. La doar 119.000 km!!! Reali. Revin dupa "operatie" cu detalii.
-
Am curatat T-MAP sensor de pe admisia de aer cu spray de curatat carburatoare. Am schimbat EGR. Nu mai face figuri deloc. Era unul din cele 2. Plus verificat si etansat toate furtunele de vacuum. Long live Ford...aaa Mazda...sau ce-o fi motorul asta de 1.8 =)
-
Raspund tot eu. Comportamentul ciudat a disparut de unul singur dupa un drum mai lung de cam 350 km. Probabil s-a uscat contactul unde a prins umezeala !?! Merge si butonul STC si inchiderea.
-
Raspund tot eu. Eroarea a disparut dupa un drum mai lung, aprox. 50km. LE. Era vorba de C30 1.8 benzina motorul B4184S8.
-
Va salut, Am eroarea de mai sus. Am schimbat EGR cu unul nou. Am curatat toata admisia. Am schimbat valva PCV si furtunul aferent. Am verificat furtunele de vacuum. Sunt ok. Pe VIDA vreau sa o sterg si nu dispare, desi apare cu verde semaforul pe curent cycle, daca dau pe details la eroare. Ce as putea sa mai incerc ? Masina merge normal.
-
Va salut, De ceva timp (2 luni), butonul STC imi pliaza oglinzile la S60!!! Si odata cu asta am observat ca trebuie sa apas de fix 3 ori pe butoanele de la telecomanda pentru ca masina sa se inchida/deschida. Aveti ceva idei ? Am facut diagnoza cu DICE, aparea fault pe lower switch, am sters eroarea, nu mai apare, dar comportamentul ciudat nu a disparut. Merci anticipat !
-
tudost02 liked a post in a topic: Reparatii migaloase
-
Intr-un oras mic, cu circulatie normala scoti mixtul ala de 11-12% cu 2.0 benzina, daca mergi normal. Eu cu C30 1.8, am un mixt de 10.7-11 calculat la pompa. Doar ca mai trebuie sa adaug si uleiul...=)))
-
Rasul lumii, de cand a dat caldura, porneste perfect, indiferent de intervalul dintre porniri. Releul era ok. Pompa inca astept sa se duca (au trecut peste 5000k deja)...
-
Daylight cu functie de proiector sau invers
driv3r replied to calincsmn's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Te salut, Si la mine e la fel, ca functionare, dar eu am buton pentru proiectoarele de ceata, deci le pot aprinde si independent. Dupa parerea mea ar trebui sa ai si buton pentru "ceata", sub rotita de la lumini, daca ai proiectoarele. Nu se aprind atunci cand cuplezi "ceata" din tripla dreapta spate ? -
Roger that ! Merci de info !
-
Salutare ! Cum ai rezolvat situatia consumului de ulei ? Eu am C30 1.8F motorul B4184S8. Imi papa cam 500 ml de ulei la 1000km. Folosesc Castrol 5W30 cel pentru Ford.
-
Am inteles. Multumesc pentru raspunsuri. @Vicu cred ca e R design. Pe exterior am tot kitul, insa pe interior nu, e piele neagra si interiorul clasic. Nu am schimbator sau pedale de R design. Sistemul audio e insa cel de la Dynaudio, avand si navigatia in bord si cd changer cu 6 discuri :-) LE. Arcurile am vazut ca sunt Eibach...
-
Eu am C30 cu varianta de suspensie sport si intr-adevar e foarte rigid. Recent insa am vrut sa fac geometria si am observat ca pe spate am unghiul de cadere cu aprox 2 grade deviat spre exterior. Adica rotile stau cam asa / \. E in limitele admise dar nu pare ok. Vizual arata bine, dar uzeaza cauciucurile pe o fasie de 3-4 cm pe interior. Se poate face ceva ?