mod97
Membru-
Content count
75 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
6 NeutralAbout mod97
-
Rank
Junior
Profile Information
- Locatie Timis
- Auto Volvo
- Fabricatie 2006
- Fabricatie 2 0
-
mariusyoyo liked a post in a topic: Vand Volvo V50, 1.6 diesel,an 2006
-
Masina nu sa vandut, dar am decis sa nu o mai vand pentru ca deja pretul era prea jos dupa parerea mea si nu vroiam sa o dau chiar degeaba, am hotarat sa o folosesc momentan asa cum ii(nefiind nici o diferenta de comportament) dar probabil doar local pana voi avea timp si mai ales bani sa o repar asa cum trebuie pt ca imi place mult masina .
-
Buna Seara, anuntul nu mai este valabil, topicul se poate inchide (sterge), multumesc .
-
Anunt valabil, masina se poate folosi normal si merge asa pe orice distanta, pret nou 4000 euro FIX (pret valabil pana Luni 17.06.2013) .
-
Anunt valabil, masina are acuma 143.500 km, dar avand in vedere ultimele intamplari cu mecanica masini (vezi in forum topicul anti-skid-service-required de la pagina 2), pretul va scadea considerabil (eu neavand timp de cautare de soluti), deci pret nou 4200 euro FIX .
-
Poate ii cineva interesat de masina asa cum ii acuma si are mai mult timp decat mine(eu din pacate chiar nu am timp) sa o repare cum trebe, as vindeo la pret bun .
-
Pai asta e ideea si am inteles (miam dat seama) pana la urma ca turbo ar fi devina, de aceea o sa merg cu masina saptamana viitoare la alt atelier service de turbo sa imi verifice din nou turbina (prima data mam dus doar cu turbo), poate pana la urma mas duce si la reprezentanta dar avand in vedere ce am auzit de "priceperea" lor chiar recent si mai ales ca am softul modificat ( adica pt dpf-off ) cine stie ce surprize as putea avea.....problema mea ii ca nu am timp de umblat findca ca am fetita mica de 1 an si jumatate si cat timp sotia ii la lucru de dimineata sau dupaamiaza pana seara la 8 stau cu ea .
-
Salutare, am fost cu ecu la firma care mia facut dpf off si au mai umblat la soft dar tot presiune mare am in turbo, a ramas ca saptamana viitoare sa merg la altcineva ca sa iml verific din nou turbo, oricum presiunea mare + eroarea de anti-skid-service-required o am doar in treapta a-5-a la peste 2000 ture cu pedala apasata la fund, daca se calca normal(treptat) nu am presiunea mare si nici nu apare eroarea, am si forjato tare(pt verificare) in fiecare treapta si nu a aparut nici o eroare, cum am mai spus eroarea aparand doar la peste 2000 ture in tr a-5-a cu pedala la fund, in rest toul ok(cel putin asa pare), in functie de cat ma costa si ce trebuie reparat o sa decid daca o las cum ii acuma si asa am mers cu ea timp de vreo 6 luni fara sa imi dau seama de vreo problema, dar nu am tras de ea si nu trag de ea.....sau o repar(asta depinde de buget).....sau o vand asa cum este explicand problemele masinii .
-
Da, face ce trebe, lam verificat pe tester dar a fost si curatat(preventiv) .
-
Am schimbat valva control turbina(noua) = acelasi rezultat adica in a-5-a la peste 2000 ture cu pedala la fund dupa putin timp apare "anti-skid-service-required"....dupa care am dat jos turbina si am duso la cineva(service turbine) si a spus ca e buna si nici nu trebe curatata....ma gandeam ca eu avand dpf-off din soft, daca pun inapoi softul original cu dpf(asta ca sa vad daca ii devina softul sau altceva) pot sa merg asa pana fac testul vreo 40-50 km sau sesizeaza imediat softul original ca nu mai am dpf-ul fizic si imi intra in limitare, etc ?
-
Fumul albastrui era foarte putin si era doar la prima pornire la rece iarna (1 sec maxim 2 sec) dar acuma pe vremea asta nu mai scoate, oricum la sfaturile tale de pe forum si la telefon(multumesc pentru rabdare) am comandat acea valva control turbo si maine o montam dupa care o sa fac inca un test si daca ies aceleasi rezultate de presiune mare cred ca o sa dam turbina jos asta daca nu ar mai fi si altceva de controlat .
-
Problema poate fi si de de anularea filtrului de particule din soft ?...acuma miam adus aminte poate avea legatura ca la pornirea la rece (in special iarna) scotea(foarte putin) o idee de fum albastrui vreo maxim 1-2 secunde ? P.S. Va rog sa ma scuzati pentru atatea intrebari dar vreau sa elimin cat mai multe cauze daca se poate .
-
Aceasta valva se afla undeva in spatele motorului ?....pentru inceput (inainte de o eventuala schimbare) valva se poate verifica cumva daca functioneaza corect sau se poate curata macar provizoriu ?
-
O sa verific in toate situatile enumerate mai sus ca sa fiu sigur(in trafic + afara din oras)....si daca am totusi presiune mare la turbo adica peste 2200 cat a spus Bogdan G ca ar trebuii sa fie maximul absolut, cam care ar fi rezolvarea si ce sa mai verific ca sa vad daca ii turbina de vina sau alte piese ce tin de functionarea turbinei ?
-
Adica impreuna cu prietenul meu am pus testerul pe masina pornita(pe loc fara sa plecam) si neam uitat pe laptop(tester autocom) sa vedem presiunea de la turbo iar din cand in cand am accelerat dintrodata puternic, suntem mai novice noi si nu stiam de masurarea corecta spusa de tine .
-
O sa masor din nou presiunea la turbo exact cum ai spus tu (cei drept eu am masurat pe loc) si daca imi da aceasi valori...cam care ar fi rezolvarea si ce sa mai verific ca sa vad daca ii turbina de vina sau alte piese ce tine de functionarea turinei ?