-
Content count
18 -
Joined
-
Last visited
-
am si eu gdi-ul asta si sunt ft multumit de el...dar din pacate tre sa recarosez masina cu un 1.6i si-apoi sa-i pun gdi-ul la loc... ceea ce o sa fie cam chinuitor...avand in vedere ca admisia,respectiv evacuarea sunt pozitionate altfel ... 1.6i din 2000, 1.8 gdi din 2001 sept.
-
Am revenit! cu un volvo v40 1.8i 2001 gata pentru recarosare! Motorul arata total diferit fata de cel de pe v40-ul anterior (1.6 16v 2000) . Pe capacul celui din 2001 scrie GDI. La prima vedere filtrul de aer este diferit pozitionat, iar admisia se face prin alta parte a motorului ?? (corectati-ma daca nu am dreptate). De aici + diferenta ca pe masina veche mars-a-liere-ul este in dreptul treptei 1 de viteza, iar pe masina noua este in dreptul treptei 6 rezulta ca mutarea motorului vechi pe caroseria noua esti depedenta de cutia de viteze,implicit schimbatorul de pe caroseria veche.Asa ca le voi muta impreuna. M-am tot interesat daca pot schimba actele celei vechi cu cea noua, fara operatiunea de demontat-montat motor x2 . Se pare ca este imposibil (sau n-am relatiile necesare XD) sa fac recarosarea fara mutarea de motor,chiar daca ulterior o sa-i repun motor initial la loc,avand in vedere ca <motorul> este piesa de schimb. (RAR-ul spune ca intai trebuie facuta recarosarea,apoi schimbarea de motor ca piesa de schimb,ce se trece in Observatiile talonului nou) bla,bla. Ah,era sa uit..o informatie care va poate interesa. Pretul actelor pentru recarosare ajunge la 1000ron (dar nu uitati ca trebuie platit si service-ul pentru mutarea de motor, aprox 400-500ron). O sa revin cu alte poze curand (cu ambele masini) si cu alte informatii. Regards
-
salutare! ce vechi este postul si eu deabia acum il vad ! sper ca nu e prea tarziu , mai ai astfel de 'jucarele' ?
-
sigur ca nu nu gasesc service autorizat RAR pentru volvo? sau ce vrei sa spui ?
-
dap,ai dreptate am luat in calcul asta... oricum totul vreau sa fac in service(agreat RAR desigur) .. m-am interesat si recarosarea este total legala .. masinile trebuie sa fie identice,iar capactitatea motorului nou(in cazul in care schimbi si motorul) nu trebuie sa depaseasca cu 40% capacitatea motorului initial pe care`l detinea masina pe scurt, vreau o masina noua cu actele celei vechi e cea mai buna varianta... masina veche nu o mai pot conduce, sa ma apuc sa o dezmembrez + sa vand actele .. e cam acelasi balamuc , doar ca raman fara ea mai bine fac o alta, si dezmembrez cu ce raman scot 1pic din banii dati pe masina noua..+ raman cu o masina intreaga,functionala etc etc ------------------------------- asta e cam ce stiu eu: recarosare este sa pui motorul tau pe o caroseria noua - trebuie sa aveti doua masini de modele identice - factura cu seria de caroserie a masinii/motorul pe care-l pui pe masina noua - norma de poluare trebuie sa fie cel putin egala cu cea veche - puterea sa nu difere cu mai mult de 40% - actele masinii vechi, adica talonul si cartea autoturismului *Recarosarea se face doar la service-uri autorizate - In urma schimbarii de caroserie, vehiculul va trebui omologat la R.A.R. - in momentul omologarii se va solicita o adresa din partea atelierului autorizat care a efectuat schimbarea din care sa rezulte identitatea vehiculului initial si cea a caroseriei inlocuite Actele necesare pentru «Nota privind inlocuirea de caroserie» sunt: - cartea de identitate a vehiculului vechi in original - copie dupa actul de provenienta a vehiculului nou - actul de identitate al solicitantului activitatii
-
Fac recarosarea intr`un service autorizat RAR nu este asta o problema. iar rostul recarosarii este imbunatatirea ei..acum este intr`un stadiu in care nimanui nu da bani pe ea sa mai plateasca si o taxa frumusica .. la randul meu nici eu nu vreau sa cumpar un alt v40 apoi sa trebuiasca sa platesc taxa respectiva asa ca iau unul neinmatriculat..si fac recarosare. practic o fuziune intre cele doua
-
Deci mai bine raman la o cutia manuala, decat sa`mi 'complic prea mult existenta' cu cea automata Daca raman la varianta cutie manuala, mai ma leg de catalizator atunci cand pun motorul 1.6 pe masina care initial a avut 1.8/2.0 ?
-
am inteles! Pai ... trebuie doar sa trec RARul cu 1.6benzina,cutia automata Apoi vreau sa`i pun la loc motorul de 1.8 sau 2.0 si sa ii fac omologare separata; Practic fac masina noua cu actele vechi fara sa platesc taxa. Cam asta ar fi ideea ce spui?
-
Va multumesc enorm pentru realul ajutor ! Intotdeauna am apreciat clubul volvo, pentru ca este unul serios Din pacate am parasit forumul acum ceva vreme, deoarece am solicitat de 3 ori stickere v-club.ro si nu am primit raspunsuri imaginea clubului a fost oarecum afectata in viziunea mea well,...let`s just say i`ve been unlucky that time Multumesc din nou, apreciez! Regards!
-
dap! dar: masina noua 700e-1000e + 900e taxa = / masina noua (700-1000e) + 2700ron rar [ avand in vedere ca raman cu masina veche pe care o pot dezmembra si recuperez din banii dati pe masina noua/adusa de afara/etc ] true ? nu m-ai inteles, ma refer : iau motorul de 1.6 si il pun pe o masina care a fost 2.0 aspirat,cutia automata (deci are totul pe ea cutie automata,planetare,radiator racire cutie )
-
Dar pot pune motorul meu de 1.6 pe o caroserie de 2.0 aspirat, cutia automata ? Daca raspunsul tau m-a multumit atat de mult .. acu sper ca pot achizitiona o caroserie care are cutia automata
-
dap, un raspuns mai bun decat mi`as fi imaginat!
-
si app. Ai fost multumit de v40`u de care spui? sincer este cam puturos, dar il prefer in fata unui v50 din 2005, 1.6 TDI alta clasa, to be honest al meu v40 are 240.000 momentan " e inca tanar " haha Multumesc pentru raspuns! Chiar imi de ajutor! Apreciez
-
Iti multumesc pentru raspunsul prompt! apreciez Sa inteleg ca orice v40 cumpar,ca o a doua masina, incepand cu 1998 pana in 2004, motorizari 1.6,1.8,2.0, sunt compatibile; dar nu si 2.0T,T4 Totodata,cred,ca nu pot pune motorul meu pe o masina care are cutia automata, de exemplu un 2.0 aspirat? tin sa precizez, recarosare = pun motorul meu, pe o caroserie noua nu aduc alt motor,pe caroseria mea Motorul meu de 1.6 nu face probleme, in afara unui tacanit (care am inteles ca ar fi o supapa electrica, nu stiu exact; dar afecteaza doar fonic din cate mi s-a spus), in schimb caroserie este un pic mancata + alte mici detalii deranjante
-
ShhoKer liked a post in a topic: Vand Volvo V 40
-
Va salut, Deschid acest topic cu scopul de a afla raspunsul la cateva intrebari; raspuns pe care nu l-am gasit in alte locuri .. si am zis sa incerc si pe acest forum,avand in vedere ca sunt posesor de volvo de ceva ani incoace. Pe scurt, volvo`ul v40 pe care`l posed( classicul 1.6benzina 16v, an 2000 ) , a ajuns cam 'bolnavior' in ultima perioada ..m`am tot gandit la solutii si pare ca cea mai buna dintre ele,ar fi o recarosare. Bun,am inceput sa caut masini identice,informatii,etc,etc. Am aflat ca recarosarea este posibila,dar am nevoie de un al doilea v40, identic sau cu un motor nu mai mare de 40% peste capacitatea motorului initial. Pana aici totul bine, dar intrebarea mea este : sunt compatibile motoarele de 1.6 pe o caroserie de 1.8 sau 2.0T ( mai precis, sunt compatibile cutiile de viteze,pt motorul de 1.6?) . Daca da, care ar fi compatibilitatile ? Banuiesc ca nu pot sa pun motorul meu de 1.6 din anul 2000, pe o caroserie 2.0T din 2004 Astept cu interes raspunsurile voastre. Sper ca am fost destul de explicit in topic si ca acesta este situat la locul lui; in caz contrar imi cer scuze si astept un sfat unde as putea deschide un astfel de topic. Va multumesc!