-
Content count
302 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout mihai_s40
-
Rank
Pasionat
- Birthday 06/21/1982
Profile Information
- Locatie Giurgiu,Romanica
- Auto seat leon 1,8t
- Fabricatie 2003
Recent Profile Visitors
3,346 profile views
-
Grey liked a post in a topic: Ajustarea actuatorului la turbo
-
destul de realist calculatorul din linkul 2 in ideea ca acela ar fi pretul pentru o masina in stare foarte buna, iar din acela sa scazi cam ce nevoi ar avea, ca nu prea sunt sh-uri perfecte
-
trepidatie cand franez oare ce are??
mihai_s40 replied to cristi to's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
daca zici ca auzi pocnitul cand schimba vitezele cel mai probabil e tamponul de la cutie/motor....undeva mai jos. nu stiu exact cum e la s60, dar cel superior nu ar trebui sa iti dea vibratii la franare si la schimbari de viteze. mai degraba ai joc in transmisie zic eu. la plecarea de pe loc nu se aude trosnind ? -
eu tin minte ca am bagat un ulei de servo verzui....tin minte pentru ca a fost un pic mai greu de gasit decat cel rosu care se baga de obicei,ala de transmisie automata ATF a fost vreo 30-40 ron litrul,marca parca febi am bagat sau mobil. dar verde sa fie
-
eu la 170xxx km am desfacut tubulatura de la turbo-intecoooler-admisie, ca sa vad cat ulei e pe acolo. am scos maxim 100 de grame, si mecanicul mi-a zis ca e normal. daca desfaci furtunele alea si sunt pline de ulei si in intercooler la fel, la genul juma de kil cred ca e o problema. p.s. la alta masina nu avea pic de ulei si mi-a plesnit turbina in treapta a 2-a in full boost. fara nici un simptom inainte, gen zgomote urate, lag ,etc. asa ca nu e o regula sa iti curga ulei inainte
-
eu la volvo am mers pe mobil si am fost foarte multumit de prestatie, si de consum dar si de aspectul sau cand il schimbam. castrol am bagat la bmw , si manca saraca masina de rupea(3 litri la 11000) .... i-am bagat aral la bmw si manca jumatate decat castrol , la acelasi stil de mers. castrol nu mai bag nici gratis, si nu datorita faptului ca mi-a mancat mult , ca nu conteaza chiar asa de mult asta, dar castrolul se fabrica peste tot acum, si nu mai ai garantia lucrului bine facut, plus cunostinte care la fel au avut consumuri f mari cu castrol, innegrirea uleiului in cateva mii de km, etc. aral de exemplu scrie clar pe sticla : made in bochum, germany.....la mobilul care il am acum scrie made in turkey, cu adresa cu tot.....pe sticlele de castrol doar made in eu.....care poate sa insemna oriunde. acum merg iar pe mobil la actuala masina, din grupul Vag , si din nou sunt foarte multumit....mi-a mancat maxim 200 de grame in 5000 km, si arata foarte bine uleiul, la un stil de mers agresiv. (p.s. poate sa manance si 3 litri ca bmw-ul, atata timp cat ramane relativ curat uleiul si nu aud zgomote ciudate in motor) vreau sa incerc si motul, despre care am auzit numai de bine, am vrut sa iau la ultimul schimb, dar nu am gasit pe stoc ce vroiam eu , si am ramas momentan pe mobil.
-
culisantele de la etrier sunt blocate, si nu mai revine pistonasul complet. mie imi ramanea un pic blocat si la frana de picior. trebuie dat jos etrierul si scoase cumva culisantele alea, unse si puse la loc. la mine erau foarte blocate, si nu le-a putut scoate....a trebuit sa imi dea o gaura pe partea din spate a port-etrierului, ca sa impinga culisanta aia afara....apoi am uns-o , am acoperit gaura cu poxipol, si cam atat.
-
ma...cel mai tare forum nu o fi, dar sunt oamenii mult mai saritori decat la alte marci, si in general vor sa ajute, fara caterinci ieftine . fiind si mai putini useri decat la marcile consacrate, astia care sunt le cam place si marca si cunosc destul de bine masinile(cel putin pe cele personale) de exemplu pe forumul vw daca ai o problema si pui o intrebare,sar 10 sa iti dea linkuri despre problema respectiva....cu n-spe mii de pagini, de inveti masina pe dinafara pana ii dai de cap, cand era mult mai simplu sa zica : bai, uite, la mine a fost cutare si cutare. eu nu mai am volvo de mai mult de 2 ani, si tot intru aproape zilnic si pe aici, mai mult pe aria s40, unde cunosc despre ce e vorba, si cand stiu cate ceva , arunc si eu poate ii e omului de folos.
-
am vazut si eu azi acest topic. poze cu noul s60 vazusem de ceva timp si sper ca nu deranjez pe nimeni daca imi spun parerea : e groaznic. e chiar mai urat decat mondeo pe care se bazeaza. asemanarea cu mondeo e mult prea evidenta, linia laterala si inaltimea colosala a spatelui monstruos o dau de gol partea din fata arata ceva imaginatie, interiorul si dotarile sunt un pas in fata zic eu , si imi place nu pot intelege de ce spatele e atat de inalt si hidos....vazuta din spate se vad bratele suspensiei...chestia asta mi se pare normala doar la tot-terenuri cu garda la sol maaaaare in nici un caz la clasa medie de lux. in sfarsit, fiecare cu gusturile lui. din gama actuala, doar s80-ul mi se pare a fi caracteristic volvo, urmat de c30 si s40.....restul sunt de umplutura iar s60-ul e pe lista masinilor pe care le-as lua mult sub c-class , a4, serie 3. ba chiar prefer un passat cc , lexus is...ati inteles ideea, orice altceva
-
eu nu am vazut diesel s60 decat cu tractiune fata. indiferent de an @vita_fresh : sunt 4x4 si mai vechi de 2005 @lik2008 : ai batut vreodata cuie cu pisica ? (cam la fel de la subiect a fost si raspunsul tau)
-
Cum ?La cate/ce rpm schimbati treptele?
mihai_s40 replied to lik1999's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
rece : pana in 2500 cald : mers relaxat tot la 2500, mers mai sportiv...pana la limitare. intermediar nu am la turbo e indicat sa fie mai turata ca sa aiba ungere corespunzatoare turbina, indiferent ca e diesel/benzina, si nici nu se chinuie saracul motor sa traga la 1000 de ture o tona si ceva. la 1500 de ture, un motor de 150 de cai abia daca dezvolta 30...si nu cred ca ii e prea usor.parerea mea, acum fiecare cum crede. dar parca mai bine dau banii pe benzina decat sa stau prin service-uri cu turbina crapata si ambreiajul patinand. -
data viitoare cand mai faci din masina discoteca, e suficient sa o porneti din cand in cand, s anu moara de tot bateria...nu sa scoti consumatorii
-
mai sunt o groaza de sigurante ascunse de o cutiuta neagra, pe langa manerul de dechidere a capotei din interior
-
ce presupune montarea unei turele?(in original masina nu are asa ceva)
mihai_s40 replied to DAnyEL's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
hai ma ca daca e mica, mica ramane si cu trapa eu am trapa la seat leon....am deschis-o de 2-3 ori ca a vrut persoana din dreapta, si inca o data am incercat sa merg cu ea la drum , dar intra prea mult aer, si am renuntat. si cum zicea colegul mai sus, la ploi puternice stau un pic pe ghimpi, noroc ca am garaj. e o dotare ok daca o ai de la inceput, dar daca nu o ai , nu ai de ce sa te agiti. aer conditionat si geamuri fata, combinate cu abs si 2 airbaguri sunt dotarile NECESARE la o masina. restul sunt mofturi -am scaune electrice : ma enervez de fiecare data cand pasagerii incep sa se joace cu scaunul -trapa: nu o mai folosesc, tot geamul e baza -incalzire in scaune : s-a intrerupt o rezistenta din sezut, si ce crezi, nu se mai incalzeste - clima : face acelasi lucru ca aerul clasic, doar ca ai optiune de auto, de parca te doare mana sa il dai singur mai incet/mai tare uneori - esp : daca ajungi in situatia sa iti salveze viata esp-ul e clar ca ai probleme mari la cap , sau nu ai nici un talent de sofer, drept urmare ar trebui sa te sui doar in dreapta -piele : vara e crima sa te sui in masina dupa ce a stat in soare, iarna, fara incalzire in scaune e la fel de dragut lista poate continua, eu ti-am facut un rezumat al dotarilor inutile de pe masina mea, si carora nu le-as simti deloc lipsa. -
ce presupune montarea unei turele?(in original masina nu are asa ceva)
mihai_s40 replied to DAnyEL's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
mai bine iti cumperi tanc -
ai avut galben in vas pentru ca in timp isi pierde proprietatile, si printre astea e si culoare, si din verde cum a fost initial , devine galbui. dar se baga VERDE . eu am bagat la s60 rosu si nu a fost nici o problema, dar am pus doar 100 g maxim, de completare. daca se schimba tot, cred ca e mai recomandata sa se schimbe cu cel verde, cum a fost original. FEBI e o marca mai accesibila care produce ulei servo verde, undeva la 40 ron litrul cu cod de produs 06161