Buna ziua,
Vad ca thread-ul asta e cam vechi, dar am si eu aceeasi problema si ma gandeam ca poate cineva are o solutie mai clara. Am un Volvo S40 2.0D din 2005 luat din Belgia. Cand l-am cumparat avea cateva probleme (roti necalibrate si vechi, service-ul nefacut de vreo 40.000 de km, etc), inclusiv filtru de particule infundat si rezervorul de solutie de regenerare uscat de vreo 60.000 de km (masina avea 188.000 km la bord cand am luat-o). Cu toate astea, accelera foarte bine, se simteau cei 136 de cai. Ca sa nu am probleme cu inmatricularea euro4, am dus-o la reprezentanta Volvo din Olanda, si am platit curatarea filtrului de particule + umplerea rezervorului de lichid + update de soft (800 Euro). Dupa aia a mers la fel de bine si nu mai aveam nici mesajul de verificare a motorului pe care mi-l dadea inainte. Am mers cu ea 2200 de km din Olanda pana in Romania, si pe drum, dupa ce am intrat in tara, a inceput sa faca exact acelasi lucru pe care l-ati patit si voi: nu trecea de 3000 rpm de nici o culoare. Prima oara am crezut ca e de la butonul DSTC pe care il atinsesem accidental. Dupa ce am lasat masina cu motorul oprit o vreme, si-a revenit. Dar astazi, dupa ce azi dimineata mergea foarte ok, iarasi a inceput sa faca acelasi lucru si nu si-a mai revenit.
Problema e ca nu apare pe bord nici un fel de mesaj de eroare... deci nu stiu ce sa fac cu ea. N-as duce-o nici la un service aiurea sa ma puna sa inlocuiesc motorul ca sa-si scoata ei niste bani. Sincer nu cred ca e de vina filtrul de particule... deci puteti sa-mi recomandati un service sau o persoana de incredere care sa se uite la ea?
Cu bine,
Radu