-
Content count
35 -
Joined
-
Last visited
-
Ion Morari liked a post in a topic: v50 2007 consum
-
Birkof, mai ai unul din firele mai subtiri sectionate. Incearca sa "le iei la mana" (pleci de la un punct si tragi degetele pe fir, in acelasi timp facand o bucla pe deget ) sa vezi care pare slabit. Desi par ca sunt intregi, e posibil sa fie intrerupte. SAU: Intrerupatorul de la becul din portbagaj/ masaj de protbagaj deschis este tot in broasca, si il poti testa apasandu-l, dar presupune sa desfaci iar toata treaba. Pentru ca nu iti deschide nici becul si nici mesaj nu iti da, e clar problema pe circuitul lui. L.E broasca se desface si ea in 2 : 1 partea mecanica 2 partea electro-mecanica aia de are melcul de deschidere,motorasul si intrerupatorul cu pricina. In functie de model (inainte de 2008/ dupa) difera. Tu ai modelul mai nou si cred ca are doar un holsurub.
-
gordon started following trancenergy
-
trancenergy started following gordon
-
Astepti linistit mesajul . Iti pregatesti aditivul daca de exemplu' ai planuit o plecare pe-afara si te ia pe nepregatite. Altfel nu limiteaza motorul (eu am mers vre-o 50+ km de cand a aparut pana la completare). Intra 1.5-1.8 l de aditiv, dupa completare trebuie resetata pompa ADM (cred ca ii zice). Dupa cum se vede in poza l-am completat pe la 93 mii.
-
@lik1999 Nu am certificat de montaj. @paunionutz , te cred, n-am apucat sa discutam inainte sa le montez, aia e ...
-
Am dat bani cat au cerut initial (canbus pro l-e am gasit pe okazi pe la 320 ron) si mi s-a parut ok-ish 80 manopera ... Astea de le-au pus arata bine, sunt asemenatoare cu canbus pro la forma si material (doar ca sunt slim si au "galemele"),nu flicare, nu dau erori, mai merg cu ele. Le-am zis ca nu sunt ce vreau si daca am vre-o problema cu masina o sa plateasca reparatia pe barba lor ...
-
Revin cu detalii: Am fost la service si mi-au pus baietii Cambus Pro numai ca nu e cambus pro ) Arat ca si CanBus Pro numai ca sunt slim si au condensatori pe ambele fire . (sunt direct pe ambele fire si nu sunt detasabili). Sa ma duc peste ei sa le cer banii inapoi(400 ron) sau merg si astea?
-
Ti se pare ca trage ok masina? Am trecut si eu prin faze de consum mare (mai evident in oras decat in afara). Verifica EGR in prima faza, poti s-o faci si tu. Cred ca este topic despre pozitia EGR si cum se desface/verifica. Daca ai EGR blocat, posibil sa iti infunde si DPF. Eu am patit-o. Oricum consumul meu la S40-1.6 este 6-6.2 pe la 140-145 (el variaza putin in functie de nr de oameni in masina, bagaje, etc)
-
M-am dus peste ei, azi imi monteaza can bus pro, au recunoscut cumva ca nu e in regula flicaritu. Urmeaza sa "le fac reclama", si stiu eu un mod elegant Multumesc @paunionutz! Toate bune!
-
Balast interesant (Genuine Original Factory Fit OEM ) - as fi curios daca s-ar prinde RAR-u'... http://www.oemxenons...lb-Replace.html Am reusit si eu sa pun xenoane la un service, au pus la mai multe tipuri de masini, inclusiv volvo s40 ... Mi-au zis ca nu am nevoie de cambus pro (asta dupa ce le-au pus pe masina si nu se intampla nimic nici cu stergatoarele si nici cu mesaje de bec ars in bord - mi-au spus ca la "cele cu probleme" o iau razna stergatoarele, sau dau mesaje de bec ars) Balastu' arata cam asa: Ca observatii, pana "se incalzesc", stand pe loc, flicare destul de evident, dupa 1 minut par sa se stabilizeze. N-am apucat sa merg mult noaptea ca sa-mi dau seama daca flicare sau nu si in timpul mersului. Kit-ul avea si condensatori,aestia au ramas la ei. Cititnd pe forum despre problemele cu xenon m-a cam intrigat prezenta lor in kit, considerand cumva ca balastul e o chinezarie proasta si daca face figuri "il pacalim" cu condensatorii ... Acum, trecand peste toate detaliile astea, se vede sper ok, e diferenta CLAR (avand farurile reglate bine)! In trafic nimeni nu face flashuri, semn ca nu deranjez... L.E. Dupa cum arata cutia si balastu' par a fi thunder ) http://kit-xenon.com...35w-p197806757/
-
Si-a pus cineva can bus pro 2 ? Bogdan nu mai pune ca n-are timp sa testeze instalatii... Uite ce zic aici : http://www.ebay.co.u...T-/271041028201 "Please note: Volvo S40/S60/S80 V70 & BMW Series, Series 3 (e90) range will need our Wideview kit or Canbus Terminator HID kits"
-
melciu liked a post in a topic: Trepidatie usoara la oprire
-
Vibreaza toate 1.6 d. Eu am schimbat si tampoanele si tot vibreaza. Daca nu iti varsa cafeaua cand o opresti e in parametrii.
-
mariusyoyo liked a post in a topic: Aditiv pentru DPF
-
Exact, am postat ca sa subliniez priceperea domniilor voastre.
-
recomandarea celor din reprezentatna Brasov:
-
Lucian Ludu liked a post in a topic: Dpf.curatat
-
zice nenea ca daca avem prieteni care au masini cu DPF sa alimenteze cu cea mai buna motorina. Mai zice si alte chestii interesante.... Eu bag de-aia scumpa. Fiind nevoit sa schimb curat DPF va dau cateva detalii: Filtrul meu e la curatat la cei de la Odorheiul Secuiesc. La Brasov mi-au zis ca e EGR de vina, trebuie schimbat. Dupa ce l-am schimbat masina trage mai bine si aparent consumul mediu dupa 1200 km prin tara este 5% (inainte era un 6.2) acelasi stil de mers. In cazul meu cauza era proasta functionare a EGR iar efectul infundarea DPF. Asadar asigurati-va acca tratati mai intai cauza si apoi rezolvati si filtrul (curatare sau schimb) altfel ajungeti in aceeasi situatie in scurt timp. Cei din Brasov mi-au zis despre procesul de curatare : 1. se "fierbe" aprox 24 de ore intr-un mix de substante numit "zeama magica " ... Video 2. se sufla toata zeama afara ... Video 3. se baga la cuptor (800 de grade) 10-12 ore 4. se sufla iar cu aer 5. se pune pe masina. Asta mi-a zis un mecanic de la reprezentanta. Revin cu detalii peste o saptamana cand o sa merg dupa masina. Costuri: EGR = 1200 RON + manopera schimb 100 RON Curatarea DPF 480RON + transport 120RON + manopera 400 RON
-
Nu cred ca ar conta prea mult masina, dar s-a intamplat cu un S40, i-a intrat un fier prin podea -> scaun sofer-> scaun spate si luneta ... Stirea e aici: Poze:
-
Rozatoarele nu au loc intre radiatoare, atasez o schema facuta in paint . Filtru de dezumidificare nu stiu daca exista si trebuie schimbat la un anumit nr de km. Filtru de polen in schimb are treaba cu aerul care intra in masina si eu il schimb la fiecare revizie. @Icristi, sper sa nu fie rozatoare. Eu daca as fi soarece, m-as baga inauntru - acolo sunt si greieri si as avea ce manca