adi83
Membru-
Content count
14 -
Joined
-
Last visited
-
adi83 liked a post in a topic: cand se face prima distributie normala la xc 90 D5 ?
-
adi83 liked a post in a topic: ABS/ANTI-SKID/SERVICE REQUIRED
-
Acelasi lucru cu ce ai, doar cu 6 mm mai in interior.
-
B102RED liked a post in a topic: Cum arata ACUM masina ta?
-
La plimbare.
-
adi83 liked a post in a topic: Cum arata ACUM masina ta?
-
adi83 liked a post in a topic: Cum arata ACUM masina ta?
-
adi83 liked a post in a topic: Cum arata ACUM masina ta?
-
adi83 liked a post in a topic: Cum arata ACUM masina ta?
-
Salutare, imi spuneti va rog, motorul D5244T18 , are si el probleme legate de cureaua auxiliara? Se recomanda curea si rola oe ? Mersi.
-
adi83 liked a post in a topic: Intrebari XC60
-
adi83 liked a post in a topic: Jante XC 90
-
adi83 liked a post in a topic: Socuri la schimbarea vitezei - cutie automata S80 D5
-
Salutare, am o rugaminte, ai putea sa-mi spui in cazul unui xc90 d5 200 cp 2011, daca schimb uleiul e nevoie de restare in bord, asa cum ai descris tu (butonase, contact, etc) sau e nevoie (dupa cum am auzit zvonuri) de tester pentru a programa calculatorul de bord? E mai sensibila masina, sau se pot face multe lucruri acasa, (gen schimbat bateria, filtru motorina) fara a merge pentru resetari in Service hotesc Volvo Timisoara? Mersi mult!
-
0
- Report
-
Multumim mult domn' Bogdan, nu stiu ce ne-am face fara tine. Ce inseamna sa primesti sfaturi de la un priceput. Ca urmare, sa inteleg, un model de 2012 ar fi cea mai buna varianta, pe mine m-ar interesa foarte mult din punct de vedere al fiabilitatii. Sanatate!
-
Bogdane, dupa ce am citit scurta ta analiza (foarte buna), ma cam dezamageste xc90-ul. Din cate vad recomanzi unul vechi de 163 cp in detrimentul unuia de 185cp. Cum se prezinta cele noi de 200 cp? Merita astea dupa 2011? Nu de alta dar nu as dori sa dau o gramada de bani pe o masina care sa-mi dea batai de cap, vreau siguranta si confort. Daca plec in calatorii lungi, sa stau cu frica in san si sa ma intreb daca ma mai intorc cu masina acasa? No thanks. Cu toate ca am Peugeot 406, care nu este vazuta ca o masina superioara, in cei 6 ani de cand e la mine 90% mi-a oferit numai satisfactie, foarte fiabila si un motor exceptional, la care nu m-am uitat cu lunile la el, fara pic de completare de ulei in 15-20000 km. Sa nu mai zic ca e batran din 2000 cu 230000 km la bord. M-a plimbat prin toata Europa fara sa-mi fie frica ca-mi crapa ceva la motor, sau ca ma lasa pe drumuri. Nu as concepe ca un brand ca Volvo sa ma lase plangand pe eu stiu ce autostrazi, cu copilul dupa mine...
-
Coreta observatie, xc-ul aluneca pe langa spalp, ml-ul se infinge in el. Bun Volvanul asta...
-
Bogdane, chiar asa pacatoase is modelele de 185cp? Cele de 200 cp si peste 2011 merita? Ma sperie Volvo...
-
NFS, in ce sens nu ti-a placut? Multi colegi de aici spuneau ca face minuni pe iarna, mai ales la plecarea de pe loc, oricum eu urmaresc sa am o cat mai buna tractiune pe timp de iarna, mai ales frana de motor. Asta, cum spui tu, (manual +/-) mi-a spus-o si cumnatu' cu al lui RX. Mersi.
-
Chiar ma gandeam la Suedia (si e la doi pasi de mine ) dar mai vreau sa astept, cum spuneam mai sus, sa culeg date sa nu plang asa tare dupa sacul de bani pe care il dau. In plus de asta, astept sa gasesc (mai cred inca in minuni) ceva cat mai aproape de gusturile noastre, avem multe de cerut de la o masina(nu neaparat pretentiosi) si poate de la anul mai scad ceva la pret.
-
Mersi pt explicatii, Totusi sa sinteleg ca 95 % din masinile din Germania care au 4-5 ani trebuie sa aibe peste 200000 de km? Daca respectivul are carte sevice, nu face 2 bani? E smenarita si cartea service mana in mana cu reprezentanta, la fel dealer-ul, stampile si semnaturi gratis? Sincer imi pare rau sa aud asa ceva despre asa-zisul occident...
-
Bun, acum sa inteleg ca aproape toate xc90-urile din germania sa fie manarite sau cu probleme? Uite de exemplu am gasit unul (e si pe mobile, ebursaauto etc) din bucuresti din 2007 cu 48000 km cu 15800 euro. La asta ce sa ma astept, eu cred ca e ceva ascuns, cum sa dai o masina de 50000 peste 4-5 ani cu 1/3 din pret? Cica unic proprietar, carte service...brr,brr.. De asta spun, cam cunosc mentalitatea occidentala( locuiesc in danemarca de 2,5 ani) prea putini se preteaza la smecherii, odata nu ii duce capul ca pe romnai(care sunt experti in gasirea de solutii) si in plus se tem de pedepse, aici nu discuta cu tine daca ai facut ceva, nu se rezolva cu o atentie/masa/spaga, te executa cat esti de 'valabil' si cu toate relatiiile tale. Dupa un roman de off, mai intreb ceva: bancheta spate este reglabila sau fixa si in plus ce dotari ar fi de preferat sa aiba xc-ul (am vazut niste butonase in spatele manerului de viteze, pe consola centrala, gen dstc, etc)
-
Tot Germania va ramane, dar atent selectata. Se gasesc masini bune dar terbuie cautate si nu de la alte natii (mai sunt arabi, sarbi etc), plus ca sunt altfel intretinute, alte uleiuri si alta motorina, alte drumuri. In alta idee daca nu gresesc, pentru unele masini e alta calitate a fabricatiei, ce vine pentru europa de est e mai indoielnica. Peugeotul meu tot din D l-am luat si un regret, masina intretinuta foarte bine am multe piese inca originale(distributie originala pana la 160000 km), plus ca nemtii care sunt nemti (asa imi spune neamtul meu) nu se preteaza la manevre pentru ca au legi foarte aspre, le inchide taraba...oricum am mai multa incredere in neamt decat in roman. In acelasi timp exista si masini tabarate nu contest, de asta necesita atentie achizitionarea unei masini. Este bine ce aud referitor la modelele peste 2006, cutie in 6 trepte (manuala sau automata?), cat despre ureche...am ceva si sigur va fi cu o carte service+ discuita neamtului meu cu multe intrebari (tocmai de asta ma documentez foarte bine de acum) si chiar o mica verificare daca am suspiciuni. Mai spuneai ca sunt probleme cu swirl-ul (care apropo nu stiu ce inseamna) tachetii din cauza uleiului prost (la mine s-ar putea sa cada varianta asta, deoarece voi achizitiona ulei din D) si filtrul de particule, care iarasi pentru mine nu ar fi o problema, ca nu voi folosi masina pentru oras (o multime de masini au filtru de particule). Dupa scurta mea analiza, nu stiu daca si corecta, ar fi un model/motor fiabil, dar discutia ramane deschisa... Mersi Bogdane.
-
Oau Bogdane m-ai nenorocit! Hai s-o iau in ordine inversa pentru mine: Punctul 3 il cam indepartez, pentru ca am un stil de condus de mosneag, am un simt al conservarii ceva mai dezvoltat...xc90 va fi o masina de sosea (pentru drumuri mai lungi, nu fataiala prin oras) 80% in sus, iar in cele 20% off va fi cel mult de dificultate medie, exploatat cu mare grija. Punctul 2, sper sa 'prind' o masinuta bine intretinuta si exploatata, va fi din D, numai cu carte service, de la om de incredere(voi merge personal+ ca am un prieten neamt cu care voi bate prin portile auto-hausuri-lor), dupa cum ziceam nu ma grabesc. Punctul 1....aici m-ai julit...cum se pot ocoli asemenea probleme cu motorul? Care ar fi sansele sa aiba asemenea probleme o masina bine intretinuta? Din partea mea intretinerea va fi cel putin buna, se va schimba totul la timp(cum fac si la 406), uleiuri exclus din Ro, cel mai probabil reviziile mai importante le voi face la unguri(nu am incredere in reprezentante din Ro, + ca am 2 pasi pana in Szeged) Multam domn' Bogdan, pentru informatii. Andule, problema cu planetara este generala, sau sunt cazuri ceva mai izolate? Chiar daca ai plecari usoare, tot vor muri odata? Cu cat ai rezolvat problema tripodelor? Bine totusi ca nu mananca ulei , ca la pejo meu nu ma uit la joja 15000 km. Distractie placuta la Cincis tuturor participantilor!
-
Salutare la toti! Dupa mult timp de rasfoire a acestui forum, acum sunt si membru...Pentru ca nu am avut alt loc de a incepe conversatia, am ales acest subiect, deoarece am in plan (ce-i drept mai indepartat, asa sunt eu testez muult inaite de a cumpara) achizitionarea unui Volvo xc 90. Am observat ca exista un o discutie pe aceasta tema, asadar cer permisiunea autorului si moderatorilor de a posta un porbagaj de intrebari pentru cei ce cunosc aceasta marca, model. Daca nu este corect, se poate muta comment-ul meu. Dupa mai multe variante am ramas la xc90, incluzand cele mai multe avantaje din punctul nostru de vedere: Masina spatioasa, de familie, 7 locuri, motor mic, confort, SIGURANTA, nu in ultimul rand frumosa. De aici incep dezbaterile, in legatura cu fiabilitatea costuri de intretinere, BUBE (motor+cutie) si orice altceva ce ar trebui stiut. Ca model as dori cel de 185 cp, 7 locuri, cutie (aici nu stiu, compromisul perfect intre intretinere/fiabilitate/exploatare) automata (modul w) sau manuala, SH. Ce versiuni ar fi de evitat, din ce ani e recomandat, am vazut ca cele de pana in 2005 au probleme cu cutiile, cum spunea bogdanG. Orice alte pareri sunt binevenite, va fi o discutie lunga, am timp... Multumesc.