-
Content count
41 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
2 NeutralAbout claudette
-
Rank
Nou venit
- Birthday 11/03/1982
Profile Information
- Locatie Bucuresti
- Auto Volvo S40 2.0 2008
- Fabricatie 2008
Recent Profile Visitors
3,342 profile views
-
Eu nu cred sa fie de la pietre pentru ca cei din service-uri au spus mereu ca se corodeaza
-
Thor...primul a fost original...si tot in 2 ani au aparut gauri in el...de asta nu am mai pus original
-
Mersi Alex...esti de ajutor...
-
Pai si...peste doi ani iar il schimb??
-
Pai si...in afara de schimbarea lui...ce ar trebui sa mai fac? Sau fac ceva gresit?
-
Primul a fost cel original...al doilea a fost Nissens de la tine, Alex. Al treilea...nu stiu...se de fiecare data alt service...ca am zis sa nu fie din cauza service-ului sau a firmei de radiatoare. Nu am nici un simptom...pur si simplu nu mai am clima...e aerul de afara.... Si inteleg sa se mai sparga...dar din doi in doi ani?? In conditiile in care...repet...am grija de masina...nu o bag prin cine stie ce terenuri sau altecva de gen...
-
Buna! Am si eu o problema cu aerul conditionat...din doi in doi ani trebuie sa schimb radiatorul...Cei din service spun mereu ca sunt gauri prea mari pentru a fi reparat... Problema este ca nu stiu cum apar gaurile, de ce, de ce o data la doi ani... Voi stiti ceva? De data asta chiar am pornit aerul pe rece si iarna, exact cum mi s-a spus. Nu lovesc in fata masina, nu iau pietre si folosesc tot timpul aerul...si nu inteleg...
-
claudette started following Probleme aer conditionat
-
Multumesc mult baieti! Si eu va doresc sa vi se implineasca toate dorintele si...la cat mai multi km fara probleme PS: Dany....nici macar strainatatea nu ti-a alungat gandurile astea...sincere? ) De la an la an esti tot mai...sincer ))
-
nazkamike liked a post in a topic: La multi ani, nazkamike!
-
Scuze de intarziere... deci...apas pe acceleratie si ajunge la viteza dorita mai greu decat de obicei...era varianta 1 Andu Azi o sa fac o diagnoza la ea sa vad ce iese. Revizia am facut-o si in service si in afara lui. Cand am facut revizia in service nu mi-au curatat clapeta. Sau daca au facut-o cumva nu mi-au zis nimic, desi nu cred sa o fi facut. BogdanG, ai dreptate, una din probleme e mai veche, adica de ceva timp se tot tureaza la relanti, insa cam de o luna inceput si in mers. Cam tot atunci a inceput si problema cu acceleratul mai tare. Si de vreo saptamana se opreste la frana. Dar dupa cum am spus...astea nu se intampla mereu. De exemplu aseara doar s-a oprit la frana, in rest a mers bine...
-
Am inteles. Va multumesc mult pentru sfaturi
-
Multumesc mult
-
Asta inseamna ca trebuie sa schimb ambreiajul? Dar nu o face mereu...
-
Da, exact asa se aprind. Azi vreau sa pun testerul pe ea... Mi-a mai spus cineva de clapeta de acceleratie...dar ea ar putea fi de vina pntru toate problemele astea?
-
claudette started following Probleme masinuta....
-
Am si eu cateva probleme cu masinuta...daca puteti sa imi dati un sfat ce ar putea fi. In primul rand cand pun frana ca sa o opresc (semafor sau de tot), se aprind toate becurile pe bord si se opreste motorul. Inainte de oprire nu este aprins nici un bec pe bord. Alta problema: de multe ori trebuie sa o accelerez mult mai mult ca in mod normal pentru ca nu prinde viteza...de exemplu ajung la 3000 rotatii, in viteza a treia la 50km/ora. Altceva...cand nu trebuie sa o accelerez, se tureaza ea foarte mult atat in mers cat si la relanti. Toate problemele astea nu se intampla tot timpul...cateodata chiar merge masina bine:P Masina este un S40 2.0 benzina din 2008. Aveti idee ce ar putea fi?
-
N-am mai facut alt topic pentru ca si eu aveam acelasi titlu Spuneti-mi si mie daca este cineva la mare, deoarece am o mare rugaminte...daca poate cineva sa-mi aduca ceva de acolo...