-
Content count
199 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
20 GoodAbout icarus86
-
Rank
Junior
- Birthday 03/12/1986
Profile Information
- Locatie Bern (CH)
- Auto C250 CDI 4Matic
- Fabricatie 2013
- Auto 2 MITSUBISHI ASX
- Fabricatie 2 2011
Recent Profile Visitors
4,012 profile views
-
mariusyoyo liked a post in a topic: Anvelope iarna C30
-
mariusyoyo liked a post in a topic: Anvelope iarna C30
-
contdezactivat liked a post in a topic: C250 CDI
-
Salutare, desi nu mai sunt posesor de Volvo de cateva saptamani, la invitatia mai multor colegi, am decis totusi sa deschid un topic legat de actualul autovehicul. Este vorba de un Mercedes-Benz C250 CDI 4Matic, livrat nou pe 2. august 2013. Deocamdata pot enumera urmatoarele, dupa 2.250km: Pro: - consum in modul "E" (Eco) de 6% pe CB, 6.2% la pompa (diferenta de 0.2% cu care am fost obisnuit pe C30 se pastreaza) - dinamism, putere motor - stabilitate in viraje (mers "ca pe sine") - aderenta foarte buna la plecatul de pe loc (4Matic impreuna cu pachetul AMG-Plus care vine cu pneuri 225 fata si 255 spate) - calitatea materialelor, o groaza de dotari optionale care zic ca si-au meritat pretul - raspuns aproape instant la acceleratie in modul "S" (Sport), datorita celor doua turbine Contra: - motor zgomotos (4 cilindri, 2.143 cmc) - cutie al naibii de lenesa si "incapatanata", cel putin in modul "E"; in "S"-ul e totusi pe gustul meu - ceva in bord scartaie la denivelari, inca nu am aflat unde ... simt c-o iau razna - frana de mana la picior, desi m-am obisnuit cu ea si mi-am format reflexul ... e ... tampita Mai revin cu impresii. Poze gasiti in link-urile de la semnatura. Daca sunt intrebari raspund cu placere. Seara faina & weekend placut, R.
-
Salut si bine ai venit. Este un consum excelent ! Nu te chinui sa mergi cu ea(el) "la consum", ca o(il) chinui degeaba. Daca schimbi in zona 2000-2500 esti probabil OK.
-
OK, OK Motorul bi-turbo produce 500nm iar cutia de viteze are 2 trepte de marche-arriere. Frana de mana e la picior.
-
Fiind vorba de forum Volvo / topic de C30, nu stiu cat de "etic" ar fi din partea mea sa discut aici noua achizitie. Pe PM poate ar fi mai indicat. Multumesc oricum pentru urare
-
Imi cer scuze, nu am inteles eu bine. Multumesc pentru sfaturi si pentru urare
-
La ce anume te referi cu daca tinzi spre germane, italiene, suedeze, atunci "spor" ?
-
Saptamana trecuta am semnat vanzarea masinii, la 47,120 km respectiv 10,050 EUR (de ce si 50 ? uite d-aia ). Probleme majore nu am avut, decat ca m-a lasat in mijlocul drumului cu ambreiajul picat. Bine ca nu s-a hotarat sa pice cand eram intr-o depasire si vroiam sa schimb dintr-a 3-a in a 4-a la 4,000 rpm ... Ce mi-a placut: - design-ul unic al masinii, care te separa de restul traficului - scaunele foarte, foarte comode - insonorizarea relativ buna - ergonomia comenzilor (de pe volan, clima, sistem audio, etc.) - consumul (medie de aproximativ 5,7% pe cei 47,000 km) - performantele motorului raportate la consum (insa mai degraba dupa chip decat stock) - spatiul generos pentru toti pasagerii - ideea de 4 locuri clar definite mi se pare foarte buna Ce nu mi-a placut: - plastice care au inceput sa scartaie la cateva saptamani dupa achizitie - scaunul dreapta fata scartaie de asemenea "din incheieturi" cand se aseaza o persoana >90kg - scaunele fata gliseaza foarte, foarte putin, insa audibil la accelerari / franari foarte bruste - cursa nu foarte precisa a schimbatorului de viteze, insotita de scartait cand este dat maxim in stanga (pentru treptele I si II) - diverse zgomote produse de masina ("zornaitul" motorului, zgomot la actionarea ambreiajului, un fluierat ocazional in treapta I, ...) - portbagajul mic si gura de incarcare dubioasa (au fost situatii cand un obiect ar fi incaput in portbagaj daca as fi reusit sa-l trec prin gura de incarcare) M-am hotarat sa merg pe alta directie pentru ca: - nu mai am nevoie de consum foarte scazut; de la 80-100km pe zi conduc acum in medie 10-15km pe zi pentru servici - am realizat ca in masina sunt mai mult de 2 persoane mai des decat ma asteptam si mi-as dori din nou 4 portiere - as vrea un demaraj mai bun pe autostrada, avand in vedere ca merg pe Autobahn de mai multe ori pe an - as vrea un portbagaj decent - service-urile Volvo de aici m-au dezamagit crunt Per ansamblu, imi pare rau s-o zic, dar nu m-am atasat de ea cum ma atasasem de Leon. A fost o experienta mai putin placuta decat ma asteptam, mai ales avand in vedere ca e vorba de o masina cumparata noua, si nu e "marfa pentru Europa de est". Recunosc ca poate sunt si eu chitibusar pe cand la o masina s.h. inchizi mai usor un ochi, dar m-as fi asteptat ca un C30 sa fie mai "inchegat" decat a fost al meu. Sunt insa foarte sigur ca un D3/D4/D5 - mai ales cuplat la o automata - mi-ar fi ramas mai multi ani in posesie, dar n-a fost sa fie. Dupa cum am zis, raman pe forum, daca ma mai acceptati.
-
Pai mi-au luat 331 CHF la "pregatire pentru ITP" si de fapt n-au facut decat sa-mi spele masina (interior + exterior + motor), sa-mi schimbe un bec ars de la placa de inmatriculare spate si sa-mi verifice adancimea profilului pneurilor. Acum nu vor sa plateasca 350 CHF pentru platforma si ii inteleg pe undeva, este un pret mare pentru carat masina 12.5km. Voi vedea saptamana viitoare ce si cum, pana atunci raman cu XC-ul.
-
Azi am alta masina la schimb (a mea e din nou in service) - de data asta un XC60 D5 AWD, cu toate cele pe el (BLIS, senzori parcare fata-spate, avertizare schimbare banda etc.). Consumul e 9% la cum merg cu ea, dar sincer mi se pare foarte foarte "greoaie" si "lenesa". Nu simt ca ar avea 215 cai. M-am simtit cel mai bine in C70.
-
Am urcat-o pe platforma, a costat 350 CHF. Cei de la service au zis imediat ca e probabil placa de presiune si ca se va rezolva pe garantie. Va fi insa o discutie lunga despre recuperarea banilor pentru platforma, se pare ca Volvo Elvetia nu vrea sa plateasca ci sa trimita mai departe catre Volvo Belgia.
-
Si nu risc sa avariez cutia de viteze sau motorul ? Ca no, nu mai decupleaza cand calc pedala, deci cand merg la viteza foarte mica "tremura" ca da sa moara.
-
A luat azi masina din service, dupa ce i-au facut "pregatire pentru ITP". Dupa mers vreo 20km a prezentat EXACT aceleasi simptome ca a lui chris_navo. Nu mai intra in viteze cu motorul pornit, cu el oprit insa da. Intrebare: o duc maine cu a 2-a pana la service, sau risc sa stric altceva si mai bine chem platforma ? Va rog un raspuns rapid !
-
Pai pe dyno mi-au iesit 335Nm si 136 cai la D2, fata de vreo 265Nm si vreo 114 cai stock (am facut test before & after). RICA se lauda oficial cu 355Nm si 141 cai. Poate nu mai tin minte valorile exacte, in thread-ul de C30 DRIVe gasesti fisele scanate. Oarecum offtopic: Chiar azi conduc un C70 D3 cu automata (a mea e in service la revizie) si sincer mi se pare ca trage foarte similar cu a mea. Doar sunetul este cu totul altul, plus comoditatea cutiei automate. Consumul e in jurul a 7.5%, dar nici n-o menajez. A mea in aceleasi conditii ar lua cam la fel, deci exact cum zice Bogdan, consumul nu e tocmai minunat pe 1.6D / D2, dar nici rau nu e.
-
Softul RICA e 600 EUR. Un powerbox ar trebui sa fie minim atat, pentru ca pe langa software, mai exista si hardware. La alte marci, un powerbox poate sa treaca si de 2,000 EUR. In pretul asta intra R&D-ul, testele, plus riscul pe care si-l asuma tunerul pentru garantia pe care ti-o ofera. Ce, powerboxurile de pe eBay vin cu garantie ?? @Radu: imi cer scuze. Te rog sa nu te superi pe mine.