-
Content count
83 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by iD-entity
-
Salut, Gaurile nu trebuiesc sa fie mai mari decat suruburile din eleron, sa fie la fel. Pur si simplu vezi daca burghiul cu care vrei sa dai gaura e la fel de gros ca surubul pe care vine piulita de la eleron.
-
Mă poate ajuta cineva să-mi spună care e distanța dintre muchia de la portbagaj și eleron (cu albastru pe poză) ? Vreau să-l montez și nu am acele templateuri / stickere care vin lipite pe portbagaj pentru a da găurile. Sau dacă are cineva stickerele alea m-ar ajuta enorm. Ar fi o idee bună să dau găurile prin interior ?
-
Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
iD-entity replied to Midnight Caller's topic in Magazine de piese Volvo
Salut, Mă poți ajuta cu un preț pentru http://accessories.volvocars.com/en-us/C30/Accessories/Document/VCC-449162/2013 Jante de aluminiu Spider 17'' 5x108 prinderea, pentru anvelope 205/50/R17 Dacă se mai fabrică... -
-
Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
iD-entity replied to Midnight Caller's topic in Magazine de piese Volvo
Le vreau ! Aștept PM cu detaliu de avans dacă e nevoie. Ce mă surprinde e faptul că pe http://www.volvopartswebstore.com/products/Volvo/2009/S4016l-4-cylinder-Turbo-Diesel4DRS-WO-Sunroof/S40-Load-carrier/1171523/8685723.html costă o idee mai mult decât la tine. -
Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
iD-entity replied to Midnight Caller's topic in Magazine de piese Volvo
Bare transversale originale 750 RON așa ca astea ? -
Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
iD-entity replied to Midnight Caller's topic in Magazine de piese Volvo
Salut, revin cu o comandă babană pentru S40 - 2009, seria de șasiu YV1MS76E292467221 : - un preț pentru barele transversale de pe plafon (roof-rails). Ca info trebuie să mă uit dacă am locul pt șuruburi și șanturile de pe plafon, în teorie toate modelele trebuie să aibă chestiile astea nu ? - un preț pentru balenă (cargo box), aici nu știu dacă există pe mai multe dimensiuni, aș vrea prețul pentru toate compatibile cu mașina Mersi ! -
-
Mergeam spre casă, mai aveam circa 2 minute, aveam 30 km/h și din senin am primit erorile "ATI-SKID SERVICE REQUIRE" + ”REDUCED ENGINE PERFORMANCE”. Am pornit-o a doua zi dimineață aveam doar a doua eroare, antiskidu dispăruse. Am plecat spre locul de muncă (Mera - Cluj-Napoca 18km) cu același stil de condus ca și până acum (schimbat trepte viteze la 2800-3000, viteză maximă 120 kmh până la intrare în comuna Baciu) , înainte cu 2 minute să parchez la locul de muncă dispare și a doua eroare. Începea să mă amuze când e nehotărâtă . O duc la service, bune baiatu testeru și citește 3 erori. - presiune mare turbo - presiune scăzută turbo - defecțiune axul cu came Însă nu știu de când erau erorile astea care le-o citit testeru și de ce or fi dispărut. Gagiu mi-o șters erorile și mi-a zis să revin dacă mai apare vreuna dintre ele. Faină rezolvare și ieftină, mai exact moca. Ce-i drept că n-am simțit nimic schimbat la mașină nici la pornire, nici în mers, nici la oprire.
-
-
Daca vrei sa intorci priviri, recomand albastru polestar. https://www.google.r...q=polestar blue
-
În parcare la Dedeman 10.04.2015 - 20:04
-
Dupa ce am schimbat distributia + curea alternator acum 2 zile, ieri dimineata pun cheia in contact, treapta 1, treapta 2, si la treapta 3 se stinge tot, martori, bord, consola. Pun cheia pe treapta 1, scot cheia ies din masina. Inchid - deschid usa, se prind becurile din interior, se aprinde ceasu din bord. Bag cheia in contact se opreste din nou tot Chem un prieten sa-mi dea curent prin clesti, era clar ca-i de la baterie. Merg inapoi la service unde mi-ai schimbat distributia si cureaua la alternator, si se pun baietii pe verificat. Tensiunea in baterie era de 15 si fara consumatori (clima, becuri, radio) si cu ei porniti. Au verificat si daca am consumatori cand motorul e oprit, n-aveam. S-au gandit poate s-o fi redresat alternatoru. Au pus o alta baterie pe masina... voila functioneaza totu perfect. Asadar i-am cumparat baterie noua Cea veche era pe masina din fabrica, avea pe ea etichetat data,marca, logo volvo etc. deci 6 ani o tinut, probabil era cazul sa cumpar una noua. Dar ma intreb o fi fost conincidenta sa se fi dus bateria chiar dupa ce s-o schimbat distr. curele etc ? Daca nu schimbam distr si curea alterantor mai pateam treaba asta ? Probabil ca da
-
Pretul e fara manopera desigur. Da s-a inlocuit si antigelul FE6028.000.03 Cureaua de distributie Continental si rolele INA
-
Schimbat kit distributie (curele, role, pompa apa), curea alternator. Toata distractia 680 ron.
-
Cumpărat o pereche de încălțări pentru primăvară-toamnă. Urmează recondiționare, achiziție gume și vrrrrrummmm
-
Adevaratul motiv pentru care ne montam eleroane
-
Regret însă eleronu vechi nu l-am putut demonta decât prin distrugere. Soluția aia neagră de pe poza 2 ținea cu dinții de el
-
Montat eleron, cumpărat de la cipilika - Dezmembrări Volvo Iași, mulțumesc mult înca odată că te-ai gândit la mine ! Eu aveam înainte un eleron de tip M (poza1), care a fost prins cu dublu adeziv + soluție ce se folosește la montat parbrizele(poza2) (nu știu dacă așa vine din fabrică). Dublu adeziv se îndepărtează ușor, însă pentru soluția de parbriz a fost nevoie de revopsit portbagaj (poza 3). Cine nu dispune de stickerele care vin când cumperi un eleron original, se așează eleronu pe portbagaj și se fac măsuratorile de rigoare. Așadar se dau 4 gaurele fine în portbagaj, din exterior(poza4,5). Din interior se mărește gaura cu o freză pentru a încăpea șaiba + piulița de la eleron(poza6). Se dă cu soluție de zinc la găuri pentru a nu rugini, și se finisează găurile. Am aplicat niște vaselină în jurul găurilor ca să nu intre strop de apă. Tot procesul prezentat în poze mai jos - înainte - intermediar - după.
-
Eu aveam înainte un eleron de tip M (poza1), care a fost prins cu dublu adeziv + soluție ce se folosește la montat parbrizele(poza2) (nu știu dacă așa vine din fabrică). Dublu adeziv se îndepărtează ușor, însă pentru soluția de parbriz a fost nevoie de revopsit portbagaj (poza 3). Cine nu dispune de stickerele care vin când cumperi un eleron original, se așează eleronu pe portbagaj și se fac măsuratorile de rigoare. Așadar se dau 4 gaurele fine în portbagaj, din exterior(poza4,5). Din interior se mărește gaura cu o freză pentru a încăpea șaiba + piulița de la eleron(poza6). Se dă cu soluție de zinc la găuri pentru a nu rugini, și se finisează găurile. Am aplicat niște vaselină în jurul găurilor ca să nu intre strop de apă. Tot procesul prezentat în poze mai jos - înainte - intermediar - după.
-
Revizie periodică - filtre, schimb de ulei, verificat plăcuțe frână. Montare eleron. Urmează : schimbat distribuție + pompă apă + curea alternator