Ciudy

Membru
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Ciudy

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto 440 T
  • Fabricatie 1995

Recent Profile Visitors

1,869 profile views
  1. Dyno Day pe Mustang http://www.facebook.com/events/506260409397754/506502312706897/?notif_t=plan_mall_activity Eu am fost la ei pe dyno si va recomand cu toata caldura. Vad ca s-au cam ocupat locurile insa merita sa incercati mai ales acum ca e aproape jumatate de pret.
  2. Am vazut o initiatova excelenta pe facebook un dyno day : http://www.facebook.com/events/506260409397754/506502312706897/?notif_t=plan_mall_activity
  3. VOLVO 440 T

    Acum masina se vine pe piese mai putin motorul si cutia de viteze. Tot ce e pe caroserie suspensie, interior exterior e de vanzare chiar si cu totul. Pt detalii sunati la nr 0721253423. Intrebati de mari si el are sa va confirme preturile dupa ce se consulta cu persoana care se ocupa de dezmembrare.
  4. VOLVO 440 T

    In momentu demontarii masina mergea excelent. Nu e vorba de ceva rau financiar am hotarat ca e mai bine asa si cum mai am niste banuti vizez ceva mai sus acum, dar o sa-mi ramana mereu la inima 440 Turbo.
  5. Ai un Volvo cu putere stock?

    incearca fara griji cu toata increderea la www.racingcode.ro au inclusiv dyno daca te tenteaza http://www.facebook.com/pages/Racing-Code/175835892435974
  6. Am inteles ca la anul o sa aveti un nou sediu. Mi-a placut si unde am fost la voi era excelent dar ard de nerabdare sa vin cu viitoarea masina la tuning. Am vazut ca prietenul meu a venit si a tunat deja masina la voi. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=407618265924401&set=a.299374830082079.76862.175835892435974&type=3 Este foarte multumit si se bucura ca a reusit sa faca cu voi treaba f buna si profesionista.
  7. VOLVO 440 T

    Masina se vinde pe piese, motorul si cutia de viteze deja au un alt proprietar.
  8. VOLVO 440 T

    Masina merge excelent are un demaraj foarte bun si viteza maxima de peste 220Km/h. Acum insa este posibil sa o cedez contra unei sume serioase de bani. Daca accepta siteul am sa va atasez doua filmulete cu ea in actiune. 220.rar demaraj.rar
  9. VOLVO 440 T

    BOGDAN G Stiu eu ce model de Volvo mi-ar fi manusa dar e nevoie de multi bani. Nu mi-am propus sa urc la 200cp dar poate ca putin peste 150cp ar realizabil in timp si nu ma grabesc.Incet dar sigur. Eu cand m-am exprimat am spus ca nu este o rusine nicidecum o minune sa ai 120cp la 160Kg.. Sunt incantat cand reusesc sa dau de pasionati ca voi, care ma inteleg si care au facut astfel de experimente pe pielea lor. Au gustat si din bucuria satisfactiei ... Adi2727 Asa cum evocam mai sus este imbucurator faptul ca te-ai gandit sa o modifici si sa-i ajusteezi performantele mai ales schimband pompa de injectie cu alta de performanta ridicata. Speranta moare ultima si mi-ar placea sa o vad la treaba.
  10. B14.4E + turbo

    frumos proiect, chiar spectaculos, am vazut facut si cu motorul de 1.7 turbo pe caroseria asta
  11. VOLVO 440 T

    Sunt de acord cu ideea despre vechile modele. Erau parca mai masini si mai robuste, insa vreau sa beneficiez de fierul de atunci si de tehnologia de azi daca se poate. Caut solutii corecte si care sa nu atraga distrugerea motorului, pentru ca e pacat si costa mult. Cei de la Racing Code, nu stiu daca-mi permit sa lucrez cu ei tot, sunt profesionisti si culmea nu se arunca sa-ti vaneze portofelul, sunt atenti la ce fac si la cererea clientului. Acum stiu ca le fac reclama, desi nu asta e sensul dar va spun pe ce ma bazez cand fac afirmatile de aici. Intre timp a mai venit cineva si au purtat la vedere o discutie adica nu s-au ferit de mine si am reusit sa mai trag cateva concluzii. Nu defalchez subiectul ca nu e frumos sa tragi cu urechea si mai ales sa porti vorba dar m-a ajutat inca odata sa-mi conturez ideile despre ei. La masina ta tuningul este destul de simplu. Trebuie doar reglata pompa de injectie de motorina. Trebuie sa-i maresti 2-3 grade avansul de injectie si sa cresti usor debitul injectat. La modelul tau turbina ridica presiunea la care gazele de evacuare o pot antrena. Wastegatele la turbina ta este doar de protectie in caz ca apare un debit enorm care ar ridica mult presiunea altfel e continua, wastegatele nu se actioneaza niciodata la sarcina. Cei care cred ca la acel diesel castiga intarind arcul se pacalesc. Un pompagiu bun, iar Sinaia este aproape, o sonda AFR si un dyno iti rezolva problema. Dar in mod cert dupa modificare o sa creasca si debitul de fum la esapament, nu foarte mult insa vizibil, dar nu si deranjant. O astfel de modificare optima iti poate adduce un plus de 10-15cp si cuplu bineinteles, mai mult poti sigur dar cu sacrificii in special la consum, fum si intretinere. Masina ta mai are catalizator?
  12. VOLVO 440 T

    Buna dimineata, Caut sa strang informatii din cat mai multe surse. Caut sa le si verific cat pot de mult. Asa am sa fac nu am sa ma apuc pana nu sunt convins ca este bine. Sebastian, mai bine spus Racing Code au solutie pentru a modifica clasic electronica, dar au spus ca au studiat o cunosc si rezultatele sunt mediocre iar ei nu vor sa-mi ia cateva sute de euro si sa nu obtina un efect conform devizei lor: “committed to excellence”. Mi-au dat multe explicatii plauzibile si mi-au indicat un ECU stand alone care probabil ma duce in jur de 1000 euroi dar e full programabil si pot sa modific orice avand posibilitatea de ajustaj ca la carte. Acesta imi poate aduce si cateva optiuni in plus cum ar fi 2-3 programe, unul de consum, unul de benzina proasta, altul cu ALS, sistem de start eficient la plecarea de pe loc…Acest ECU construit de ei la comanda poate comanda NOS, injectie de apa… Am aflat dar nu sunt sigur ca setul motor adica pistoanele si bielele sunt, sau mai bine zis au fost livrate de Porsche pentru acest model si sunt forjate. Am vazut ce grafice arata cei de la firmele de chiptuning in general si sunt generice nu masurate, un fel de marker pe hartie cum vor ei. Nu cred ce spun acolo ... 160cp sunt o putere foarte generoasa si de la 120 la 160 nu cred ca e un drum asa de simplu. Acum masina dezvolta 215-220km/h daca nu sufla vantul si e drum drept. Dupa 200 urca lent si nu m-as incumeta sa o tin constant la 220 desi la 200 pare in regula, desigur mai putin cand sunt radare.
  13. VOLVO 440 T

    Deja incepe sa se faca lumina, se vede “luminita de la capatul tunelului”. Si eu am gasit pe unii care fac cate ceva la modelele astea: http://www.efi-parts.co.uk/index.php?productID=167 http://eng.smchiptuning.com/2416/volvo-480-1-7-turbo-120 Informatiile de la primul link sunt logice si credibile insa la cel de al doilea … am si discutat cu ei iar cand au auzit de dyno … nu au mai raspuns la mail. Multa vrajeala la unii tuneri chiar daca-s de prin strainataturi. Ai idée ce rezistente a pus? Totusi ceea ce fac vreau sa fie profi sis a nu stric ceva. In principiu vreau sa-mi pastrez turbina originala. Stie cineva acum de ce capacitate sunt injectoarele de fabrica? Presiunea de lucru a acestui motor de fabrica este cca 0.4 bar, adica cca 6.5PSI. Turbina este un Garrett T2 din pacate cam micuta, fiind doar cu putin mai mare decat cea care echipa R5 GTTurbo.
  14. Ai un Volvo cu putere stock?

    Cu ai verificat asta? Pe ce dyno ai fost? Eu am fost pe cel care se vede in imagine. Desi am un Volvo acum cu puterea stock imi doresc putin mai mult, nu as vrea sa exagerez dar parca ar mai vrea un pic.