-
Content count
19 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by filercornel
-
Salut, incep sa postez pe fiecare tema in parte in ultima perioada.... Mi-a aparut ieri, in mers, eroarea "Anti-skid service required" motorul s-a oprit instantaneu si nu mai vrea sa porneasca. Am citit mai multe pagini din topic si nu am gasit simptomele astea. Masina are curent si invarte normal cand pun contactul. Am scos DPF-ul acum o saptamana si am facut si un drum lung intre timp fara probleme. Pe tester aveam si o eroare de la senzorul de temperatura al combustibilului si ma gandesc ca poate a crapat ala de tot de mi-a taiat bucuria asa fara avertisment. La cum s-a oprit cred ca mi-a taiat alimentarea......zic. Masina are un motor de 1.6D 200k km si a stat in parcare in ultimele 6 luni din lipsa de sofer. Bogdan daca ai drum prin tineretului zilele astea poate te cinstesc sa te uiti un pic la ea....ai mai facut minuni;). Mai incerc sa te sun. Ms.
-
Salut, am si eu aceeasi problema cu faimosul dpf....si m-am hotarat sa-l dau jos. Puteti sa-mi spuneti un service ok in bucuresti pt toata operatiunea asta? ma gandesc sa ma duc chiar azi daca gasesc liber. multumesc
-
Salut, am si eu o problema asemanatoare la un S40/2006. Am pornit ieri de pe loc si in 200m am simtit ca trepideaza masina, dupa alti 200 s-a oprit in mers. Am tras pe dreapta si dupa ce a stat vreo 5 min am repornit, dar dupa alti 2-300m iar s-a oprit si tot asa. Ma gandesc ca e o problema de alimentare pentru ca in bord nu se aprinde nimic. Este cineva care face constatari la domiciliu gen? N-as vrea sa o pun pe platforma sa o duc in service pana cand nu stiu ce are. Mersi.
-
Baterie descarcata fara simtome prealabile, Martori ABS, ESP, Baterie aprinsi
filercornel replied to Buzea Andrei's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Am si eu o problema asemanatoare, sunt absolut convins ca alternatorul este vinovat de neplacerile mele. Am vorbit la un service apropiat si vroiau sa-mi ia 250 ron manopera si 150-250 pe piese. Mi s-a parut exorbitant. Aveti idee cat costa o punte de diode / radiorelee la un S40 1.6D din 2006 -
Salut, Am si eu noevoie de un geam de oglinda stanga pentru un S40 2006. Am avut norocul sa fiu victima unor colectionari. Stie cineva unde as putea sa gasesc in Bucuresti si la ce pret? Mersi
-
Ajutor! Service autorizat ptr. zona Sibiu?
filercornel replied to simtion ioan's topic in Service-uri recomandate
Am găsit eu de nevoie service-ul din Sibiu. Se numește tipauto si e pe strada calea turnisorului nr 146 Tel: 0771053117 web: tipauto.ro Am fost la ei pt o constatare si mi-au cerut 20 lei pe constatare, si ținând cont ca au trebuit sa ajungă pana la turbina mi s-a părut extrem de ieftin. In rest service mic dar curat fără pretenții si mecanici săritori si parca dedicati. -
Din păcate si eu am probleme cu turbina....a început sa fluiere si scoate gaze pe lângă scutul ăla de aluminiu. Am fost cu ea la un service in Sibiu ca aici m-a apucat si mi-au zis ca ar costa vreo 20 mil der reparat la o firma prin Brașov. Turbina are un joc mic in ax dar nu s-a blocat ... Încă cel puțin. Sper sa ma țină pana ajung acasă in București si sa găsesc o soluție ceva mai ieftină (;;
-
Salut, as vrea si eu sa imi pun o mufa de aux pe sistemul audio. nu mai suport radio-ul si cand iesi afara e groaznic sa schimbi cd-uri. Daca se pricepe cineva va rog sa ma anuntati si pe mine. \ Am un S40 Kinetic din 10.2006. Multumesc
-
Nu porneste - volvo s40 - "breaking fail stop safety"
filercornel replied to pirjol_adrian's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
probabil ca ai dreptate..am luat titlul din topic pt ca nu stiam exact mesajul )) -
Nu porneste - volvo s40 - "breaking fail stop safety"
filercornel replied to pirjol_adrian's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salut, am si eu o problema asemanatoare la un 1.6d s-a oprit in mers pur si simplu..cand am dat sa o pornesc iar mi-a aratat breaking fail stop safety. am pornit motorul si a mai mers o perioada fara probleme, dar dupa iar s-a oprit...m-am uitat sub capota si am vazut o mufa iesita undeva aproape de radiator....am pus mufa inapoi si iar a mers fara probleme o perioada....acum iar face... Am sa incerc varianta carcotasa sa vad poate merge dar va rog sa-mi spuneti si unve as putea sa gasesc un service cu preturi normale. Mersi. -
salut, Eu am alta problema..daca merg cu clima pornita si o forjez un pic raman fara alimentare...adica mi se opreste pur si simplu motorul sau "da in nas" rau de tot. A mai patit cineva asa ceva? pt ca eu unul nu prea imi dau seama ce ar putea sa se intample...de unde fura motorina? ce ar putea fi infundat tinand cont ca filtrul de motorina a fost schimbat cam acum 4 luni si motorina bag numai de la petrom. Ceva idei? multumesc
-
Cred ca am rezolvat. Am vb cu Midnight Caller si a gasit marele plastic la 100 lei. Ma suparasem azi si am dat telefon la reprezentanta, si ei in marinimia lor mi-au gasit tigania aia cu totul la 824 + TVA.Multumesc de ajutor
-
multumesc icristi dar imi trebuie contactul nu partea de inchidere. Am incercat sa-l repar dar nu merge ca e mufa aia ciudata rau.
-
salut, Mi-am gasit timp si am reusit sa deschid portbagajul. Problema la mine e din contactul care deschide portbagajul, din mufa lui mai exact. nu stiu cum a fost posibil dar cred ca a intrat apa...si un pin a fost asa de corodat incat s-a rupt cu totul si a ramas in mufa mama. Aveti idee cat costa un astfel de contact?? Am sunat la o firma de dezmembrari si mi-a zis ca e 250 lei...ceea ce mi s-a parut enorm tinand cont ca e un simplu comutator si o bucata de plastic. ceva idei? multumesc
-
am avut si eu aceeasi problema, doar ca mi se debloca portbagajul la damburi. Am dat vina pe gheata si zapada...am zis ca poate am trantit eu portbagajul si a prins vreo bucata de gheata si nu se inchide bine. Oricum am rezolvat problema, s-a blocat portbagajul de tot si acum trebuie sa ma duc la service sa vad pe unde este scurtcircuitul, pentru ca deobicei asta e problema...am mai patit asa ceva la un WV.
-
Salut, am si eu o intrebare legata de filtrul de motorina la un S40II 1.6D, spuneti-mi si mie va rog daca imi trebuie pompita de amorsare cand il schimb sau se amorseaza singur doar punand contactul de cateva ori in conditiile in care incerc sa-l umplu cu motorina. Si a 2a problema ... ce dumnezeu face senzorul din partea superioara? Producatorul e Mann Wk939/13 si a costat destul de mult...gen 240 lei
-
clar nu dau 450E si oricum m-am obisnuit cu ea asa, ba chiar as putea sa adaug ca sunt foarte multumit de ea. Am fost la un drum pana la chisinau si la ce drumuri au oamenii aia pe acolo as putea sa spun ca se comporta impecabil
-
Asa este...e cam grea pentru 1.6D dar se misca destul de bine..adica e legata, are un pic de demaraj daca ma dau la ea. In mod clar nu e masina pentru un condus sportiv dar cum ziceam nu ma plang. Sper intr-o activitate cat mai indelungata pe volvo-club si multi km in noua mea masina.
-
salut, am intrat in rand cu lumea si am achizitionat de curand un S40 1,6D, problema este ca nici mie nu-mi arata consumul instant, mediu....etc. am rotita pe maneta de semnal precum si buton de reset dar cu toate acestea nu-mi arata decat daca DSCT-ul este ON/OFF. Aveti idee daca printr-un upgrade soft se poate remedia mica inconvenienta??? nu de alta dar e cam frustrant sa ai o frumusete de masina, sa nu stii cat consuma si ala cu loganul sa se laude ca lui ii consuma "6". cu stima