citronel

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by citronel

  1. Renuntare la filtrul de particule

    Iara ai sarit calul asa ca sper sa mi se permita dreptul la replica si sa nu dati delete: Apropo lamureste si pe restul care nu s-au prins inca; dupa cum reiese din postul de mai sus din August 2011 adica acum ~2-3 luni experienta ta cu FAP-ul era -citez- "teoretica", intre timp ai ajuns practician si nu mai poti accepta alte opinii asa ca incerci metoda dezinformarii si manipularea ? Spre stiinta ta daca te uiti pe mai multe forumuri inclusiv din strainatate vei gasi posturi si teorii ale mele despre dezactivat FAP-ul inca din 2007... oare atunci aveai habar care-i treaba cu FAP-ul ? M-as mira. Deosebirea majora dintre mine si tine este ca eu studiez si imi fac singur solutiile ( unele solutii le fac publice gratuit, dezinteresat ca sa ajut ) nu trebuie "sa le imprumut" de la altii si nu fac copy/paste ca si tine... care te lauzi ca faci tuning dar in realitate iti iei hartile de tuning de la altii si inca habar nu ai ce se modifica in ele si daca este modificat bine sau rau ca sa ti le faci singur. Daca nici macar nu ti-ai dat seama ca la ce ai spus tu ON TOPIC nu esti la subiect in acest topic tehnic... e tragi-comic. p.s. Oare de ce in alte comunitati cu exceptia acesteia nu mi-a sarit nimeni la gat si oamenii mi-au multumit pentru ca le-am pus la dispozitie informatii utile ? Pacat, veti ramine in continuare intr-un mediu in care unul sau mai multi indivizi smecheri vor profita financiar la maxim de membrii din cauza lipsei de informatii pertinente. http://www.eurovan2....er-removal.html http://www.clubford....&sd=a&start=420 http://www.psaclub.r...p?showforum=166 ... Gata am incheiat, v-ati distrat destul si mie mi-a ajuns, nu m-am inscris aici ca sa ajung sa raspund la atacuri la persoana unia care isi simte afacerile amenintate ci sa ofer informatii care pot ajuta membrii, ma retrag defintiv de pe forum-ul Volvo din pacate cu un gust amar din cauza unui singur individ, ( individule poti sa-ti faci numarul in continuare, ai ramas singur ). Puteti sa-mi stergeti si contul nu e nici un bai, dar va rog sa nu-mi stergeti mesajele ca sa ramina ca si invatatura de minte..
  2. Renuntare la filtrul de particule

    N-are rost sa faci teoreia conspiratiei, daca vrei sa ajuti membrii acestui forum atunci fa-o fara interese meschine, nu dezinforma. Sa trecem la subiect, se poate pacali aditivul usor, prin citeva metode: A -cea mai simpla se pune motorina in loc de aditiv, senzorul de aditiv nu stie ce este in rezervor. B -alta metoda: 1 - vezi valoarea circuitului pompei - simulezi circuitul deoarece altfel se prinde calculatorul de aditiv ca este scoasa mufa de la rezervor/pompa ( incearca cu 100Ohmi la 1w sau 1/2w ) 2 - afli valoarea rezistentei senzorului de aditiv care corespunde unui rezervor cu aditiv si o inlocuiesti cu o rezistenta de aceasi valoare. ( Incearca cu 100Ohm ) exact asa procedez la PSA pentru anularea rezervorului de aditiv de mai bine de 2 ani si nu s-a stricat nici un calculator de aditiv si nici nu fac mare secret din metoda mea. In plus de asta la PSA cine are testerul poate scoate calculatorul de aditiv din lista de calculatoare ale masinii si atunci mesajele de eroare ale acestui calculator nu vor mai fi afisate chiar daca el ramine conectat, aceasta metoda este utila daca calculatorul de aditiv este defect sau nu se poate reseta ca sa nu fie inlocuit, la Volvo nu am incercat, tu esti expertul incearca si spune-le si colegilor cu Volvo daca vrei sa-i ajuti dezinteresat altfel las-o balta. NU incercati sa pacaliti rezervorul de aditiv daca nu ati pacalit FAP-ul deoarece FAP-ul se va infunda rapid in lipsa aditivului ! Intrebare pentru membrii: - pe acest forum se doreste/incurajeaza ajutarea dezinteresata intre membrii sau este doar fatada unui forum comercial ? - exista pe aici cineva interesat sa-si rezolve singur problemele sau preferati sa platiti ~1.500lei pentru a va rezolva altii problemele cind o puteti face si singuri la costuri minime sau chiar fara alte costuri decit munca dvs ? Intreb ca sa stiu daca merita sa-mi mai pierd timpul pe aici, sa va expun dezinteresat/gratuit citeva solutii prin care puteti incerca sa pacaliti un FAP gol/spart sau sa va las sa va descurcati ca si pina acum.
  3. Renuntare la filtrul de particule

    Bogdan in N posturi ale tale pe acest forum indiferent de sectiune iti promovezi afacerile fara ca sa-ti spuna nimeni nimic, din partea mea NU este absolut nici o problema, succes, chiar si aici incepind cu postul nr 4, 9, 16... ai continuat, pacat ca incerci sa cauti la altii nod in papura cind esti primul care o ia pe aratura si mai si dai tonul la astfel de discutii fara sa te gindesti putin inainte. Dupa cum am mai spus NU doresc sa-mi vind emulatorul pe acest forum asa ca pur si simplu NU voi aduce argumente in favoarea emulatorului FAP la aberatiile cu arderea ECU si garantia ( desi initial ti-am raspuns am preferat sa-mi sterg acea parte din mesajul final ), ajunge sa mentionez un nr. de x00 emulatoare instalate (majoritatea chiar de utilizatori) pina in prezent fara incidente. Daca doream sa-mi promovez aici vinzarile la emulator o faceam inca de acum doi ani, discutia NU am deschis-o eu; eu am corectat doar pretul eronat care se vehiculeaza nu numai aici, si am adus niste lamuriri tehnice din pacate tu ai reactionat urit dupa ce am postat eu si pur si simplu nu ar fi trebuit, nu aveai nici un motiv daca ai fi fost impartial, nici macar nu ai vazut emulatorul meu dar ai lasat sa se inteleaga ca acesta consta in 4 rezistente + 4 fire, tipic mioritic. Ia vezi aici poate reusesti sa explici celor care poate te-au crezut cum reusesti sa programezi digital curba semnalului la un emulator din 4 rezistente si 4 fire ? http://www.emulatory...e-produkty.html http://www.emulatory...y%20FAP-DPF.pdf Ca sa raminem pe partea tehnica poate ar trebui sa stie lumea ce probleme potentiale mai sunt la scoaterea FAP-ului din sw si la tuning in general: - citirea pe pinii BDM de pe placa implica desfacerea fizica a carcasei etanse a ECU si legarea interfetei la placa calculatorului, aceasta este o operatie riscanta care in mod normal se face in mediu controlat atit ESD cat si steril, se reduce durata de viata a calculatorului deoarece resigilarea defectuoasa a acestuia in timp poate conduce la formarea condensului, corodarea si defectarea componentelor electronice. Aceasta este o operatie care lasa urme fizice si poate fi detectata daca chiar se doreste. Defectarea ECU in cursul operatiunii se va produce doar din cauza tunerului si inseamna ca ramineti cu masina imobilizata acolo pina acesta se inlocuieste sau este reparat. - 99% din "tunerii mioritici" tot ce fac este copy/paste, citesc dump-ul si il trimit la altii care il prelucreaza cu un sw cumparat sau crack-uit, din pacate nici acesti "tuneri renumiti" nu stiu sa modifice ei maparile ci in cel mai bun caz folosesc template-uri primite/cumparte/copiate de pe alte harti modificate de "adevaratii tuneri". Deci ca sa concluzionam 99% din "tunerii mioritici" habar nu au ce s-a modificat in dump si de ce s-a modificat acolo si nu in alta parte. - cititi putin pe aici http://www.chiptuners.org ce inseamna lumea tuning-ului auto, vedeti si pe forum cum se maninca intre ei. - http://www.chiptuners.org/?p=8#more-8 In acest link veti vedea ca garantia la tuning se referea la partea de sw, Poftim ? adica la un sw piratat si apoi modificat, deoarece desigur vorbim de sw-ul fabricantului si nu este facut de la 0 de tuner, acesta doar il modifica "pe ici pe colo prin partile esentiale". Daca ai ghinionul ca modificarea hartilor (aer, fuel, boost....) sa depaseasca toleranta fizica a componentelor motorului si in final "sa-ti iasa pistoanele prin capota" sau sa-ti "zboare turbina de pe motor" sau sa-ti distrugi rapid ambreiajul ghinionul este al tau, garantia este ca sw-ul functioneaza nu cum functioneaza. - in prezent pentru dezactivarea FAP-ului s-a ajuns sa se dezactiveze coduri de eroare din ECU deoarece nu s-a reusit deactivarea tuturor rutinelor care apeleaza subrutine de FAP si atunci inevitabil apar coduri de eroare, pentru a fenta problema & utilizatorul pur si simplu acele coduri sunt sterse din lista de erori posibile ca sa nu mai fie vizibile in logul de erori, sa nu intre ECU in protectie. Problema este ca unele erori pot apare si din alte cauze dar odata dezactivate ghinion nu stii daca nu cumva ai probleme gen: EGR, vacuum... turbina care s-ar fi manifestat prematur. - exista anumite versiuni de sw la care dupa dezactivare FAP, dupa un interval de km masina isi face regenerare de nebuna, in final se ajunge ca uleiul sa fie diluat cu motorina injectata in timpii suplimentari de post injectie si veti face praf motorul, turbina... - la unele modificari de sw este necesar ca toti senzorii ce tin de FAP sa fie functionali si cuplati ( deci daca ti se strica un senzor ghinion trebuie inlocuit ) la altele nu mai trebuie cuplati. ... si altele. Singura metoda sw de care eu sunt 100% sigur si pe care o pot recomanda este rescrierea sw-ului ECU cu o versiune de fabrica, nealterata dar fara FAP, operatie care sa se faca pe mufa de diagnoza fara desfacerea ECU din pacate nu prea stiu cine poate face asa ceva. in concluzie: NU e bine sa renuntam la filtrul de particule daca nici macar nu stim ce riscuri ne asumam. Acestea fiind spuse si dupa cum anticipeaza si iulirx mersul discutiilor nu doresc sa mi se poata reprosa ca incerc sa-mi fac publicitate pe acest forum si ma voi abtine sa raspund altor provocari/atacuri. succes.
  4. Renuntare la filtrul de particule

    Cred ca am inteles de ce ai reactionat in acest mod dar sa stii ca nu era cazul. Acum voi raspunde celor care nu stiu: Am raspuns la acel mesaj deoarece am aflat ca se vehiculeaza preturi de genul 300-400euro pentru emulatorul FAP doar ca anumite persoane sa profite si sa-si protejeze afacerea cu scos FAP-ul din sw, ceea ce nu este corect cind emulatorul fap se gaseste de la 250-300lei adica 57-69euro, deci mai putin decit un plin de motorina sau decit costul aditivului. Acum doi-trei ani cind eu am dezvoltat emulatorul fap pentru PSA l-am oferit la 200lei adica ~50euro membrilor unui club/forum care nu-si permiteau financiar sa inlocuiasca FAP-ul, la scurt timp proprietarul forumului si alti "tuneri auto cu vechime in domeniu " care au inceput sa promoveze scoaterea FAP-ului din sw taxau ~700euro pentru dezactivarea din sw a FAP-ului, in scurt timp posturile mi-au fost sterse si am fost banat acolo deoarece s-au simtit atacati ca le stricam afacerile. Nu am de gand sa-mi fac topic de vinzari aici deoarece emulatorul fap nu este sursa mea de venit ci este mai mult un hobby, dupa cum vedeti nici macar pe pagina mea nu veti gasi anunt de vinzare: http://www.phones-di...nsor/index.html Primul dispozitiv care l-am scos pentru a proteja FAP-ul si turbina - Senzorul de Regenerare FAP - initial l-am oferit la 100lei ( pret la care imi acopeream costul pieselor si transportul curierului ) si acum este oferit GRATUIT membrilor PSAClub.ro care doresc sa si-l construiasca singuri. Avantajul major al emulatorului este pretul, faptul ca se instaleaza usor si ca se dezinstaleaza la fel de usor de oricine are minime cunostinte tehnice si NU este o modificare permanenta. Pentru cine este preocupat ca se vad firele la emulatorul FAP il poate monta ascuns linga calculatorul de injectie, sau poate apela la varianta scoaterii FAP din sw. Cine a trecut prin orele de fizica din liceu ca si gisca prin apa si habar nu are sa si-l instaleze singur dupa instructiuni si poze n-are decit sa-si gaseasca variantele pe care buzunarului lui si le permite. Asa cum unora li se pare o prostie emulatorul FAP care costa 200-300lei tot asa si mie mi se pare foarte mult ca cineva sa ceara ~1.300lei adica 300euro pentru 30' de stat linga masina/calculator ca sa conecteze o mufa sa faca click-read pe un sw si apoi pe alt sw crack-uit care dezactiveaza automat rutina din dump-ul citit si in final sa faca click-write ca sa rescrie calculatorul de injectie cu dump-ul modificat automat de acel sw sau de altul similar. Nu doresc sa stirnesc nici un scandal pe acest forum dar sunt curios daca si pe acest forum mesajele mele vor fi sterse/editate-modificate ( deoarece pun in pericol afacerile "tunerilor mioritici" prin informatiile oferite ). Ca sa incheiem discutia deoarece vad ca nu exista toate informatiile: Pentru cine este tehnic si doreste sa experimenteze varianta renuntarii la FAP din sw ii recomand sa caute pe net discutii despre/si sw-ul ECUSAFE: http://www.ecusafe.com/ Acesta a fost primul sw comercial care permite dezactivarea FAP-ului, a fost crack-uit si de mai bine de un an se gaseste free pe forumuri auto gen Digital Kaos: http://www.digital-k...working-159419/ Multi din cei ce taxeaza 300-500Euro pentru aceasta operatiune spun ca il folosesc cu succes. Va mai trebuie o interfata pentru citirea/scrierea sw-ului din ECU gen Galletto ( ~30 euro) , MPPS... discutii despre acestea gasiti tot pe forumurile de specialitate auto. bafta si inca odata nu uitati: NU va recomand sa scoateti FAP-ul daca nu aveti probleme cu el, decizia de renuntare la FAP trebuie sa fie ultima solutie si preferabil temporara daca pentru moment nu dispuneti de fonduri pentru inlocuirea lui.
  5. Renuntare la filtrul de particule

    Vad ca am fost pomenit, asa ca imi permit sa vin cu mici completari "de la sursa": - dupa cum deja stiti motorul 1.6 FAP este dezvoltat de PSA+Ford si se regaseste pe o gama larga de masini la diferiti producatori inclusiv: Volvo, Toyota, Mazda... functionarea sistemului FAP pe aceste marci este similara ca la PSA & Ford: Filtru FAP+ Aditiv. - emulatorul FAP l-am dezvoltat in urma cu doi ani ca o solutie ieftina si rapida de instalare si poate fi instalat de orice persoana care are minime cunostinte tehnice, stie sa masoare cu un aparat de masura si sa lipeasca 4 fire. - obligatoriu elementul filtrului de particule, FAP-ul trebuie indeptartat - golit, dar catalizatorul trebuie sa ramina pe pozitie, la Volvo & Ford din cauza ca FAP-ul este capsulat impreuna cu catalizatorul este mai dificila operatia si trebuie taiat capac pentru a putea scoate/sparge FAP-ul si apoi capacul sudat la loc. - masina trece ITP-ul daca nu are probleme la motor, sa nu consume ulei sau sa nu aibe probleme cu turbina sau injectoarele. - emulatorul FAP este instalat pe multe masini PSA&Ford dar si pe citeva Volvo 1.6HDI FAP, primul instalat este al unui membru de pe acest forum, este instalat de anul trecut si are aproape 1 an de folosire fara probleme raportate astfel incat a recomandat emulatorul FAP si altui posesor de Volvo, amic al lui. - referitoar la pret, costul unui emulator la utilizator este ~300 lei+transport. - NU va recomand sa scoateti FAP-ul daca nu aveti probleme cu el si decizia de renuntare la FAP trebuie sa fie ultima solutie si preferabil temporata daca pentru moment nu dispuneti de fonduri pentru inlocuirea lui. Discutii si pareri ale utilizatorilor Ford/Volvo gasiti si aici: http://www.psaclub.r...?showtopic=2059 http://www.psaclub.r...p?showforum=166