le car
Membru-
Content count
13 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout le car
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie ploiesti
- Auto volvo 262
- Fabricatie 1984
-
nu se intampla si sa stiti vreun 945 / 745 sau polar break de vanzare ? prefer inmatriculat. multumesc.
-
volvo pe care il are "nenea" este berlina sau break ? inmatriculat sau nu ? daca vrei, da-mi un numar de tel in PM sa te pot suna. multumesc.
-
le car started following VAND BARA FATA S40 dupa 2008
-
Cum dezlipim "capacul" / lentila din fata a stopului?
le car replied to larahau's topic in Intrebari generale
merge cu dremel fara probleme... -
Cum dezlipim "capacul" / lentila din fata a stopului?
le car replied to larahau's topic in Intrebari generale
folosesti fara pb un "dremel", face o taietura de 1mm -
chiar a fost ceva incredibil ! mare pacat....
-
nu vinzi panda ?
-
ma scuzati ca-mi permit o sugestie/un sfat. in piata, decat sa va consumati energia strigand, mai bine mergeti cu o pancarda/carton cat mai mare / vizibil inscriptionat cu ce doriti, fie ca e de base fie ca e depre taxa auto. asa veti fi mult mai vizibili / eficienti, atat local, cat si la televiziunile noaste, dar, MAI ALES pt televiziunile internationale care fie preiau imagini de la noi, fie au operatorii lor. pentru taxa asta mizerabila, oricine are oprelisti din cauza ei ar trebui sa paca o plangere / sezizare la UE. cred ca realizati ca daca le sosesc vreo 200.000 de plangeri din RO, automat se sezizeaza !!! mai ales ca interesul TUTUROR tarilor europene e sa-si vanda pe cash masinile second-hand, iar interesul nostru, din pacate, e sa le cumparam ca-s mai ieftine si doar asta ne permitem in momentul si conditiile de azi. de ex in DE, daca 1000 de nemti nu-si vand masina unui ausslander, fie o dau la "rabla: lor (si fac statul german sa le platesca masina<< nu prea-i convine statului>> ) , fie o dau la schrott dar trb sa plateasca pt asta ei alt cash din buzunar, <<nu le convine lor>>. in schimb daca pt 1000 de masini intra in DE macar 500 euros/buc, e intresul statului / al oficialilor sa se intample asta, le intra un cash flow de 500.000 euros in tara pt care nu se cheltuieste nimic, nu se face poluare la ei, deci ii intereseaza ca 1000 de cetateni de-ai lor sa fie mai bogati cu macar 500 euros pe care-i vor cheltui sigur la ei in tara, generand alte venituri pt stat. in concluzie, orice protest trebuie sa fie cat mai vizibil pe televiziuni, mai ales internationale, cu un efort minim si randament maxim pentru protestatar. ValiU = o sa punem in loc pe altul care-si va da seama ca trb facut ceva, daca nu pateste si el la fel, asa cum i-a zis si domnisoara aceea seara la A3 lui C Antonescu. si, totodata, se mai repara din nedreptati, vezi legea sanatatii/Arafat/taxa auto , care, DE FAPT IN ACEST MOMENT NU A FOST MODIFICATA DECAT VERBAL, PT A INCERCA O MANIPULARE A DEMONSTRANTILOR PE ACEST SUBIECT.
-
Andu G liked a post in a topic: Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL
-
Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL
le car replied to BogdanG's topic in Generalitati
iulirx - stai linistit, e un mare fass...ce sa faca 1 ml de produs / 1 litru ? daca faci o simpla analiza de pret, e clar ca de fapt produsul costa la origine sub 50% din pretul de raft. asa ca, ce mare avion de marfa sa-ti vanda la 20 euros / litru. in fine, e full piata de flacoane d'astea minune. ca ajuta (poate) putin, trb vazut, dar 20 % boost de putere...sincer, am bea d'asta si inainte sa mergem la fete...sa lasam asa cva pt cei cu buretelul de silicon in buzunarul de pe usa soferului si 10 odorizante / amulete / cruciulite pe parbriz... -
Protectie din plastic pentru bara portbagaj S40
le car replied to costinell_mc's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
poate pune o protectie pe bara lui fara vreo pb tehnica. e un gen de accesoriu foarte folosit in state si canada. sincer vorbind, e f bun si pt praguri. -
Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL
le car replied to BogdanG's topic in Generalitati
concluzia mea, din ce am vazut la masinile astea, e ca scade usor consumul, mai mult cuplu / putere , 0 pb de "pilitura", pornire mai usoara (evident si daca restul sistemelor sunt ok). si sunt masini care merg, nu 10-15 km servici acasa. -
Protectie din plastic pentru bara portbagaj S40
le car replied to costinell_mc's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
daca nu exista reperul "pe original" si nici produs de vreo firma de accesorii, se poate fabrica custom din autocolant antiderapant sau "carbon look". piece of cake... -
Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL
le car replied to BogdanG's topic in Generalitati
stiu cateva autovehicule diesel care circula cu asa amestec de cand a aparut motorina asta, euro "t'spe", care de fapt este un amestec de motorina normala si gaz (petrol) sau combustibil TH. -
Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL
le car replied to BogdanG's topic in Generalitati
Midnight Caller - nu-s aici ca sa supar lumea (mai ales necunoscuti) si nici ca sa creez polemici inutile / gratuite. "voi nu stiti, stiu eu mai bine" - asa ceva nu am scris eu nicaieri, chiar imi pare nepoliticos sa pui asa o postare fata de colegi de forum. nu e necesar sa furnizez eu documente, avem toti acelasi acces la net. in ceeace priveste proprietatile de ungere si posibilele reziduuri de ardere, va puteti informa / consilia cu vreun apropiat care are studii in domeniul petrochimiei, nu am deloc pretentia sa ma credeti pe neverificate. -
Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL
le car replied to BogdanG's topic in Generalitati
din experienta proprie. nu vreau sa supar pe nimeni, sunt nou, dar vreau sa fie clar pt toata lumea ca tot ce postez e lucru de care sunt sigur, nu-s genul de m-a lasat mama singur acasa si ma joc la PC. ...asta ca sa se stie...ca deja am fost luat drept ce nu sunt.... -
Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL
le car replied to BogdanG's topic in Generalitati
nu va mai complicati cu uleiul 2T.orice ulei auto ajuta la ungere. poate sa fie cat mai ieftin, pt ca nu va intereseaza aditivarea, ci baza.